My Photo Diary #8


Hallo beauty's, de maand augustus is al terug voorbij en gisteren was het voor sommige jullie eerste schooldag! De grote vakantie was zo snel voorbij, ook de zomer gaat nu snel voorbij zijn en we gaan richting de herfst! Ik hou niet zo van koudere dagen maarja we kunnen het weer spijtig genoeg niet veranderen en we moeten het nemen zoals het is. Het is terug tijd voor mijn Photo Dairy te laten zien, ik heb veel gedaan in de maand augustus en dat komt omdat ik twee weken in verlof was! Kijken jullie mee? 



-Bij mijn ouders in de tuin, mijn ouders hebben een bubbelbad en het was een prachtige zomer avond en dan kan ik het niet laten voor heerlijk te relaxen in hun bubbelbad met een glaasje cava. 


-In augustus was het sommige dagen toch heerlijk zomer weer en dan lig ik graag in de zon met een leuk boek en een glaasje martini! Ik ben de boek van Mr Grey aan het lezen, leuk boek omdat je nu eens Grey zijn gedachten kan lezen! 


-Het nieuwe assortiment van Catrice lag in de schappen bij het kruidvat en ik ging met dit Mono oogschaduw naar huis! Binnenkort ga ik de oogschaduw laten zien in een artikel.


-Ik hou van goud kleurige decoratie in huis, dit is mijn commode in de slaapkamer! 


-Heerlijke Gandaham kroketten met look brood en een verfrissende salade, heerlijk! 


-Dit zijn mijn dagelijkse verzorging producten, heerlijk een MeTime momentje in de badkamer kan ik zo van genieten elke dag! 


-Mijn Kiko bestelling kwam binnen, ik heb een Bronzer en een kwast bestelt binnenkort hier meer over! 


-ik hou van Mac en mijn Lip smacker! 


-Nieuwe limited Editon lag klaar bij het Kruidvat, ik heb niets gekocht!
(Nu niet meer te verkrijgen, maar de producten kan je wel verkrijgen bij het vaste assortiment) 


-Een koude schotel is heerlijk verfrissend als het een warme dag is, Dimitri heeft de koude schotel klaar gemaakt. 


-Boyfriend And Me! 


-Selfie :) 


-Een tijdje geleden heb ik een Shoutout ingevuld op een medeblogger haar blog, vind ik altijd leuk voor mijzelf op iemands blog te zien! In de Shoutout vertel ik waarom ik ben beginnen bloggen en wie mijn favoriete bloggers zijn, dat lees je allemaal op de blog van  Daphne!


-Ik was klaar voor een dagje te gaan shoppen in Antwerpen, mijn haartjes gekruld! Ik moet vaker mijn haren krullen vind ik mij zo mooi staan! 


-Op de trein naar Antwerpen, als ik dit zie wil ik terug!!


-We hebben dan de Mac store gevonden in Antwerpen en ik ging natuurlijk met een lipstick naar huis! 


-Antwerpen is een prachtige stad! Gelukkig was het prachtig weer als we daar waren! 


-Bij Lush heb ik ook paar producten gekocht, telkens als je daar binnen stapt ruikt de winkel zo lekker!! 


-Voor dat we naar huis gingen van Antwerpen wou ik eerst een Starbucks proeven, ik had het nog nooit gedronken en ik moet eerlijk bekennen dat deze Strawberry  & créme heerlijk is!! Ik wil er nog hahaha!! 


-Mijn aankoopjes van een dagje Antwerpen! 


-Deze lipstick is zo mooi, draag de lipstick nog steeds dagelijks!


-In Antwerpen had je een kledingwinkel van Forever21 en daar heb ik dit zwart kanten shortje gekocht! 


-Naar de kapster geweest, haartjes gekleurd en geknipt en ik heb nu geen froufrou meer maar ik mis wel mijn froufrou ik denk dat ik hem terug ga knippen! 


-Twee prachtige producten, de Blush ga ik ook binnenkort aan jullie laten zien! Mijn review bakje zit propvol dat ik bijna niet weet waar ik eerst moet over schrijven, hahaha! Maar alles ga ik aan jullie laten zien, dat beloof ik!! 


-New in, prachtige Palette van W7 & lipgloss van Calvin Klein, ik heb er al eens laten zien en ik vond ze zo fijn dat ik herfst kleurtjes heb gekocht! 


-De laatste tijd ben ik helemaal Into paarse oogschaduw! 


-Mijn zomerse parfum van Lancaster Summer splash, ruikt heerlijk!! 


-Ik was klaar voor te vertrekken naar de Ikea, want ik wil graag een bureau omdat ik dan op mijn gemak en alleen kan bloggen zonder dat ik gestoord wordt! 


-Voor dat ik naar de Ikea ga, ging ik nog snel eventjes naar het Kruidvat voor te kijken of dat de nieuwe limited Editon Lumination te verkrijgen was en ja hoor de LE lag er op mij te wachten! Ik ging met een highlighter en een nagellakje naar huis en een Blush en highlighter voor Manon omdat deze collectie niet te verkrijgen is in Nederland! Ik wou ook graag de roze lipstick maar zoals je ziet was hij uitverkocht , vond ik zo jammer! 


-Ikea food kan zo lekker zijn, vooral de Zweedse balletjes!!


-Ik hou van deze ring, die heb ik vorige jaar gekregen van Dimitri! 


-Dit is mijn bureau van de Ikea, waar ik nu elke dag kan aan bloggen! 
Dimitri heeft de bureau in elkaar gepuzzeld en ik heb terwijl de voor plek van ons huis helemaal gepoetst en opgeruimd, nu is het een werkplek & berging ineen. Wij wonen langs achteren van ons huis en dit is een kamertje van voren en dat er lag er zo rommelig bij, van s'morgens tot s'avonds 22u hebben we erin gewerkt! Maar als ik dit nu zie is het wel waard! 


-Mijn favoriete t-shirt van SpongeBob die ik gebruik als pyjama! 


-Ik had dringend een nieuwe grote handtas nodig, dit is nu mijn nieuwe handtas! 


-Beauty Begins The Moment You Decide To Be Yourself! 


-Twee nieuwe lipglosses gevonden bij de Action van L'Oréal! 


-In de auto op weg naar de Kermis bij mijn in de buurt, we hebben er heerlijke oliebollen ge eten en naar vuurwerk gekeken! 


-Na lang twijfelen toch maar een statief gekocht! 


-Selfie! Ik ging dan vlug eens naar de Action, wat hou ik toch van de Action hahaha! 


-Ik kom nooit met lege handen buiten bij de Action, sticky Notes gekocht van Princessen en herfst bladeren die ik kan gebruiken bij het fotograferen van producten! 


-Pakketje toegekomen van Johnbeersen.com, ik ben zo blij met mijn nieuwe producten! 


-Selfie! 


-Dimtiri is Jarig op 31 augustus, gisteren kon jullie het al lezen in een persoonlijke artikel! Op de foto ziet je ook mijn nieuwe compact Camara van Samsung! 

Dit was mijn Photo Diary van Augustus, ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien? 
Ik wens jullie alvast een fijne woensdag, 











































10 opmerkingen

  1. Wat een mooie producten heb je weer binnen. De bronzer van Kiko is echt een plaatje. Prachtig. Leuk geschreven! Liefs, Carmen - http://www.beautyandbliss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke diary en je hebt er weer mooie producten bij! Ik vind de mono oogschaduwen van Catrice erg fijn, heb er best veel nu! Oh door jou krijg ik trouwens weer zin om bij kiko te bestellen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heerlijk een speciaal blogplekje...heerlijk is dat ....ik ben ook erg nieuwschierig naar de blush,,,tja en action, volgens mij kan echt geen mens daar naar binnen zonder iets mee naar buiten te slepen, mij lukt het in elk geval niet echt makkelijk....leuk om weer mee te kunnen kijken in je week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en wat een mooie dingen heb je gekocht :D Die MAC lipstick en die blaadjes van de Action zijn zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mono oogschaduw van Catrice ziet er erg mooi uit! En je aankoopjes van Antwerpen, aah! <3 Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie aankoopjes allemaal, benieuwd naar al de reviews :) Waar heb je je statief gekocht? Ik wil er ook graag eentje hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke diary :) leuk dat je in Antwerpen bent geweest! Daar wil ik ook weer gauw heen. Wafels zijn zo lekker! Leuke aankoopjes heb je gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke pics! En wow, veel oogschaduw gekocht. En een mooie buit van je dagje antwerpen :D
    Zelf ook wel fan van paarse oogschaduw, hoewel ik soms vind dat ik er echt moe uit zie als ik ze op de verkeerde dag aanbreng :p

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! En wat een mooie producten zeg :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's heb je gemaakt. Ik vind je haar heel mooi staan! Echt heel mooi voor deze tijd van het jaar ook :-). En Antwerpen daar wil ik zo wel weer naar toe. Wat een mooie stad zeg!
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️