My Photo Diary #9

Hallo beauty's, het is al terug eind September en we gaan richting Oktober! Ik vind de weken zo snel voorbij gaan, ongelofelijk! Het is terug tijd voor mijn Photo Diary te laten zien, kijken jullie mee wat ik zoal heb gedaan in de afgelopen weken? 





-Het was tijd voor mijn voeten eens te vertroetelen, en ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de Scholl Velvet Smooth! Ik vind het een fijne apparaat en gelukkig heb ik het kunnen scoren met een mooie korting want 30€ vind ik wel erg veel voor dit apparaat! 



-Ik had zo zin in chocolademousse!! Nu ben ik wat aan het afkicken van al dat lekkers, en terug gezond gaan eten!



-Mijn deurbel ging plots en er stond een dame voor mijn deur met een grote kartonnen doos, ik euhh? Ik heb niets besteld op een webshop ofzo! Toch aanvaarde ik het pakketje en deed het meteen open, mijn eerste reactie was Wauww!! Mijn eerste pers pakket, ik kon het eerste moment niet geloven en viel bijna flauw! Ik ben zo blij met al deze Goodies!! 



-Oo ik ben dol op mosselen, ik eet het heel erg vaak als het mossel tijd is!! 
Jummie To My Tummie! 



-Val het op? Dat ik van roze hou!! 



-Selfie, hier had ik de oogschaduw Palette uitgeprobeerd van Wet'n wild! Prachtige Palette!! 



-Smoor verliefd op deze Blush van Too Faced, zou graag Love Hangover willen toevoegen aan mijn Blush collectie! 



-Dit jogging broekje heb ik gescoord bij de Action en ik gebruik het als pyama broek, de broek zit zo comfortabel! 



-Tijd voor de zomer decoratie op te bergen en de herfst in huis halen! 



-Ik had zin in oliebollen, ik heb er 15 ge eten wat natuurlijk veel te veel was! 
Net zoals daarnet ga ik moeten afkicken en terug gezond gaan eten, nu ik 25 jaar ben geworden denk ik wel dat ik ga moeten beginnen opletten wat ik zoal eet! 



-Balen!! Ik had de Lumination highlighter laten vallen nadat ik de review had getypt, ik heb vier kruidvats afgelopen omdat ik de highligter terug moest hebben! Gelukkig heb ik hem nog gevonden! 



-Bezoekje aan de Ikea, wat een verslavende winkel!! Ik ging naar huis met dit nepplantje en het plateau eronder, staat erg mooi op mijn bureau! Is gemakkelijk een nep plantje hoef je geen water te geven! 



-Toasties met komkommer en tomaat! Klein beetje mayonaise mag nog wel hé, toch? 



-Deze schattige uil kussentje heb ik gevonden bij het Kruidvat, vind het er zo Cute uitzien!!



Manon heeft voor mij deze prachtige limited lipstick van Mac gescoord voor mij, in de kleur Tats!! 
Moet de lipstick nog steeds uitproberen, heb voor dit moment teveel voor uit te proberen dat ik niet meer weet waar te beginnen! Dankjewel meid <3



-Selfie, ik was klaar voor naar de kapster te gaan want ik wil mijn froufrou terug vind ik mij mooier staan! 



-Oehh...terwijl ik bij de kapster was, ging mijn vriend stiekem naar de winkels voor mijn Verjaardag's cadeautjes te scoren! Ik ben zo blij met de parfum en de VisaPure! 



-Het resultaat, het eerste moment deed het raar voor mij terug te zien met een froufrou! Nu ben ik ondertussen al terug gewoon! 



-We gingen een dagje naar Sluis, ik kon het niet laten voor daar een heerlijke brownie ijsje te eten van Magnum! Het was die dag prachtige zonnige herfst dagje! 



-Mijn aankoopjes uit Sluis, de Parfum van Britney Spears ruikt heerlijk en is de perfecte herfst geurtje! 



-Mijn vier favoriete Palette's op dit moment, heb ik ook aan jullie laten zien in een artikel! 



-Prachtig pakketje ontvangen van Manon voor mijn verjaardag, zo lief!! 
Ben er nog steeds blij mee!! 



-Dan was het zo ver ik ben 25 jaar geworden, er vroegen mensen of ik mij het zelfde voel! Natuurlijk voel ik mij nog steeds het zelfde hahaha na een jaartje verschil voel je het niet hoor!! 



-Birthday Look!! 



-Omg mijn vriend weet wat ik lekker vind!!! Een kreketaart, is gevuld met framboos vulling! 
Zo jummie!! De lekkerste Verjaardag's taart voor mij, heb een hele grote stuk ge eten! Oeps!! 



-Mijn Verjaardag's cadeautjes heb ik ondertussen al aan jullie laten zien! 



-Oo ik heb van iemand die mij volgt op Instagram @xsimplyesmee een Verjaardag's kaartje gekregen met twee maskertjes erbij, vind ik zo lief!! Dankjewel meid <3 



-Aankoopjes van het Kruidvat en de BigBazar, de kwasten van Essence zijn zo fijn en zacht!! 



-Mijn fotoalbum die ik heb mogen maken van Smartphoto voor mijn verjaardag heb ik ontvangen, de album is mooi geworden en binnekort ga ik het aan jullie laten zien in een artikel! 

Zo dit was mijn Photo Diary, ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 
































17 opmerkingen

  1. Wat een leuke maand had je en je haar is leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, die chocolademousse ziet er zo lekker uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke foto's! wat heb je een fijne verjaardag gehad en die taart is veel te lekker. Ik ben benieuwd naar die Mac lipstick van je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Emke, de taart was heerlijk en ook mijn favoriete taart!
      Binnenkort ga ik de Mac lipstick laten zien :)
      x

      Verwijderen
  4. Wat een leuke foto's allemaal! Leuke cadeaus heb je gekregen en die taart ziet er erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Joanne, de taart is dan ook erg lekker :)
      x

      Verwijderen
  5. Wat weer een fijne diary! Hmm ik heb nu best zin in oliebollen. En wat lief dat je verjaardagspakketjes ontving van medebloggers :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Melissa, Ja altijd leuk verwent worden door medebloggers :)
      x

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat je onverwachts een perpakket ontving van Dr. Hauschka! Ik wil ook nog steeds dat apparaat van Scholl maar idd te prijzig als je het zonder korting moet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je de scholl apparaat wilt scoren, is het beter wachten tot dat hij in korting staat bij het Kruidvat ;)
      x

      Verwijderen
  7. Leuke foto's mop! Oh die kwasten van essence, helemaal vergeten jo ! Ik ben ook dol op mosselen! Ik merk wel dat wij heel veel dingen hetzelfde leuk en lekker vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lieverd, Oo ben je het vergeten! Ga morgen maar meteen richting het kruidvat :)
      Ja dat merk ik ook dat wij veel leuk en lekker vinden!
      x

      Verwijderen
  8. Hele leuke foto's allemaal. Ik krijg er al helemaal honger van, van die chocomouse & jum mosselen! :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️