NYX Jumbo Eye Pencil / Milk Lait!

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over de NYX Jumbo Eye Pencil in de kleur Milk Lait! Ik heb er al veel goeds van gelezen en gehoord dat ik er zelf nieuwsgierig naar ben geworden, ik heb de potlood uitgeprobeerd en ik kan alvast vertellen dat ik er ook enthousiast van ben geworden.
Kijken jullie mee? 

De potlood ziet er simpel maar leuk uit, heeft een witte uitstraling met zwarte details. De dop is doorzichtig met een zwart randje eromheen!


Op de achterkant van de potlood staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de potlood 6M houdbaar! 

*NYX is dierproefvrij! 


NYX omschrijft: Een stralende eyeliner die tevens als oogschaduw gebruikt kan worden. Gemaakt van een mix van minerale olie en poeder. De Jumbo Eye Pencils glijden moeiteloos over het ooglid heen. Zo heeft u snel en gemakkelijk een prachtige oogopslag. Deze Jumbo Eye Pencil dient geslepen te worden! 


Je kan het dus gebruiken als oogschaduw maar ik ga het gebruiken als basis voor onder mijn oogschaduw voor de kleuren meer naar voren te brengen, ook ga ik dit potlood gebruiken voor op mijn waterlijn zodat mijn ogen er meer uitspringen en zo zie ik er meteen wakkerder uit! 


Wat een pigment! De potlood glijd moeiteloos over mijn hand en zonder enige moeite had ik een hartje getekend! 


Resultaat: ik heb de potlood aangebracht op mijn waterlijn en zoals ik daarnet al zei ging het moeiteloos, de potlood brengt zo fijn aan! Ook blijft het een hele dag mooi op zijn plek zitten, nu snap ik waarom iedereen dit potlood top vinden! 


Ik heb er een favoriet bij en ik gebruik deze potlood elke dag met veel plezier! 
Is te verkrijgen bij de Douglas filialen of je kan het online bestellen op de webshop van Douglas.nl
voor 5,49€. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 







24 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Ik heb deze potlood door jou leren kennen, dankjewel ervoor :)!
      Want je hebt volledig gelijk, dit potlood is fantastisch!
      X

      Verwijderen
  2. Je hebt me hier zeer benieuwd naar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf heb ik al een hele tijd het jumbo eye pencil in milk , hij is en blijft geweldig! <3 Ik heb zelf veel verschillende primers geprobeerd voor mijn oogschaduws (MAC, TBS) , maar elke keer kom ik uit op het jumbo eye pencil. TFSI vind ik ook fijn, maar is helaas moeilijker verkrijgbaar & natuurlijk ook een heel stuk duurder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het volledig met je eens, wat een Top product :)
      X

      Verwijderen
  4. Wat een goed pigment, ik gebruik zoiets eigenlijk nooit, altijd zwart !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger droeg ik ook altijd zwart, nu nooit meer :)
      X

      Verwijderen
  5. Heb hier al zoveel goeds over gelezen! Moet deze ook maar eens gaan aanschaffen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe zit hij onder je oogschaduw zelf? Wordt hij vettig of niet? Deze staat ZO hoog op mijn wishlist maar ik heb er de grote verzendkosten enz niet voor over. goh, je maakt me echt jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij word niet vettig onder mijn oogschaduw, bij Douglas hoef je geen verzendkosten te betalen ;) X

      Verwijderen
  7. Dit vind ik echt zo'n geweldig product! Heb hem ook in het zwart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zwart kleurige potlood wil ik ook wel eens uitproberen :)
      X

      Verwijderen
  8. Hiervan wilde ik graag de review lezen en nu weet ik dat ik hem ook ga kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://www.beautybyesmeex.com/2015/05/led-cosmetics-oogschaduw-palette.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You are so gorgeous,and the picture is beautiful.

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb deze ook, en ik vind hem echt top! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig potlood om te zien, ik heb er al vaker iets positiefs over gelezen op diverse blogs, jammergenoeg blijft het lastig voor mij om een potloodje op de waterlijn te dragen, maar onder mijn oogschaduw is natuurlijk ook een heel goede optie...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️