Opgemaakt Augustus!

Hallo beauty's, het weekend is al terug voorbij  en we zijn al terug de eerste dag van een nieuwe week! De weken gaan zo snel, kan het bijna niet geloven! Ik heb natuurlijk vorige maand terug wat producten opgemaakt, niet heel erg veel maar ik ga het toch aan jullie laten zien! Kijken jullie mee wat ik zoal heb opgemaakt? 


-The Body Shop Tea tree Foaming Cleanser: deze trea tree Foaming Cleanser heb ik na 6maanden opgemaakt en ik vond de reiniger wel fijn maar de geur vond ik vreselijk! Ik kwam de geur niet gewent maar na gebruik voelde mijn huid zacht aan en geen onzuiverheden meer te bespeuren! Ik denk niet dat ik deze Cleanser nog ga aanschaffen gewoon vanwege de geur, omdat de tea tree geur heel erg sterk was! 

-Uriage Micelliar Water: Deze Micelliar water vond ik erg fijn! De Micelliar water verwijderde perfect al mijn make-up en na gebruik voelde mijn huid niet trekkerig aan, ooit ga ik een fullsize aanschaffen! 


-Dm Balea Volume Shampoo voor dun & fijn haar: Deze shampoo is heerlijk, vooral het snoeperig geurtje! Ik heb geen fijn haar maar veel volume geeft deze shampoo niet aan mijn haar! Na gebruik met deze shampoo voelt mijn haar zacht aan en is gemakkelijker doorkambaar, als ik ooit eens naar de DM ga neem ik zeker deze shampoo mee naar huis! 

Furterer Naturia Shampoo: Ook deze shampoo is erg fijn, maar de geur is niet zo heerlijk als de DM shampoo! Ook na gebruik voelt mijn haar zacht aan en is gemakkelijker doorkambaar, ik denk niet dat ik er ooit een fullsize van ga aanschaffen! 


-Fa Deodorant For Men: Dimitri gebruikt altijd de deo van Nivea maar het was eens tijd voor iets anders te proberen! Deze deo vond hij dan ook fijn en werkt goed tegen zweetgeurtjes, de geur vond hij lekker en hij zou deze deo opnieuw aanschaffen! 

-Yves rocher Pomegranate From Spain Deoroller: Ik ben blij dat ik deze deo heb opgemaakt, de deorollers van Yves rocher zijn mijn favoriete deo's! Maar deze vond ik echt vreselijk, vooral omdat deze deo mij een plakkerige gevoel heeft onder mijn oksels en de zweetgeurtjes niet tegen gaat! Nee deze vairant koop ik niet opnieuw, sorry Yves rocher! 


-Essence All About Matt Fixing Powder: Deze fixing poeder van Essence vind ik nog steeds een budget topper! De gedurende dag heb ik last van een glanzende t-zone, na gebruik met deze poeder blijf ik een heledag Matt en geen glanzende t-zone meer! Ik ga deze poeder terug opnieuw aanschaffen. 

-Yves rocher Eyeliner Pen: Het is tijd voor deze eyeliner weg te gooien omdat hij uitgedroogd is! De eyeliner vond ik wel fijn en was mooi intens zwart, deze ga ik terug opnieuw aanschaffen! 


-Mylėne Every Day Shampoo Samples: Vooral Dimitri heeft deze mini shampoo tubetjes opgemaakt en hij vind deze shampoo niet zo fijn en de geur is ook niet lekker! Ik heb natuurlijk nog een hele doos staan met deze mini shampoos! Maar een grote fles ga ik niet aanschaffen! 

-Mylėne Cherry Mux Hair Repair Masker: Oo deze masker vond ik heerlijk, ook de geur is lekker fruitig en zomers! Na gebruik voelt mijn haar zacht aan en is gemakkelijker doorkambaar, ja hoor hier ga ik een grotere verpakking van bestellen! 


-Cien Soft Make-up Pads: Zoals iedere maand maak ik een pakje wattenschijfjes op en deze zijn van de Lidl en ik had niet gedacht dat ik deze wattenschijfjes fijn ging vinden! Eerlijk? Ik vind ze zelf beter of de wattenschijfjes van het Kruidvat! Als ik nog eens naar de Lidl ga neem ik terug een paar pakjes mee, maar nu heb ik er terug mee van het Kruidvat! Terwijl ik die van de Lidl nu wel fijner vind maarja die van het kruidvat zijn nu ook zo slecht niet, hahaha! 

-Vita Verde vochtige pads met rozenwater: Deze pads gebruikte ik voor mijn oogmake-up te verwijderen en ik vond ze fijn in gebruik, de geur vond ik heerlijk subtiel ruiken naar vers geplukte rozen! Maar of ik deze pads zou aanschaffen, nee denk het niet omdat ik liever Micelliar water gebruik! Maar deze pads zijn wel gemakkelijk voor onderweg of als je op reis gaat! 

Dit zijn mijn opgemaakte producten van vorige maand, ik heb niet zoveel opgemaakt deze keer! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 











16 opmerkingen

  1. Ah ik heb echt een hekel aan shampoo samples, hoe kom je aan zoveel samples? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat ik vorige jaar consullente was bij mylėne, maar ondertussen ben ik ermee gestopt en natuurlijk heb ik veel samples :) X

      Verwijderen
  2. De Yves Rocher Eyeliner Pen klinkt super, ben er enorm benieuwd naar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die wattenschijfjes van Lidl zijn echt heel fijn! Gelukkig werkt mijn vriend in de lidl dus heb ik dan een perfect excuusje om deze te halen daar ^^. Dankzij jou ben ik ook helemaal verslaafd aan de deorollers van Yves Rocher. Ik heb zelfs een paar backups gehaald omdat ik ze zo fijn vind. Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het niet verwacht dat de wattenschijfjes van de Lidl heel erg fijn zijn, maar dat zijn ze dus wel :)
      Ojaa de deo's van Yves rocher zijn fijn, maar deze vind ik nu niet fijn en daar was ik teleurgesteld voor!
      X

      Verwijderen
  4. Leuke producten heb je opgemaakt! De poeder van Essence heb ik laatst opnieuw gekocht en weer vol in gebruik hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa de poeder van Essence is echt een budget topper, ik gebruik nu eventjes een andere maar toch ga ik terug die van Essence aanschaffen :)
      X

      Verwijderen
  5. Oh ik hat samples haha, ik heb hier nu niks meer liggen gelukkig! JE hebt veel fijne producten opgemaakt, alleen jammer dat je niet aan de geur van de cleanser kon wennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik heb nog heel veel samples! Ik krijg ze maar niet op haha :)
      Dankjewel meid, nee de geur vind ik echt vreslijk stinken hahaha!
      X

      Verwijderen
  6. Je hebt best veel opgemaakt :D Het Uriage Micelliar Water klinkt ontzettend fijn ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat er wat dingen tegenvielen! Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de Tea Tree lijn van TBS. Ik wil de dagcrème ervan proberen want ik heb een nieuwe nodig. Oh ik vind de wattenschijfjes van de Lidl ook zo fijn! En jammer dat we ver van Duitsland wonen, want ik ben zeer benieuwd naar de producten van Balea x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat jammer dat je de geur niet aantrekkelijk vind van de TBS cleanser, juist omdat hij heel goed zijn werk heeft gedaan voor je huid, maar ja, ik zou ook niets opsmeren wat ik verschrikkelijk vind ruiken....je hebt trouwens best wel veel opgebruikt, leuk om te zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik ook altijd de watjes van de Lidl! Ideaal! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your hair is fab. It looks so natural and glossy X


    http://www.2015louisvuittonshop.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.2016handbag.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️