Prada Candy Florale Eau De Toilette!

Hallo beauty's, de herfst is al begonnen maar vandaag ga ik toch nog aan jullie een zomer geurtje laten zien van Prada Candy Florale Eau De Toilette! Tenslotte kan je de geur ook dragen tijdens de herfst, soms heb ik op een regendag zin in een bloemengeur of een zoete geur dat kan allemaal geen kwaad, toch? 

Het doosje is roze met een soort ledereffect, het doosje heeft goudkleurige details met Candy flowers erop aangebracht, de fantasiebloem die is bedacht voor de Candy geuren!


Als je het doosje opent, komt er een prachtige flacon van 30ml tevoorschijn! Oo wauw de flacon is zo mooi, de flacon is Girly en Stoer tegelijk! Je ziet vooral het roze en glanzende gouden details terug in de flacon, de dop van de parfum is omrand met leder en op het leder staat er mooie grote gouden letters met Candy opgedrukt en op de achterkant staat er dan Prada!  De combinatie van roze, goud en wit vind ik prachtig! 


Prada Candy omschrijft: De geur van Prada is gebaseerd op het concept van een ingebeelde bloem die speciaal voor Candy gecreëerd werd. Uiteraard neemt Candy geen genoegen met om het even welke bloem! Haar bloem moet wonderbaarlijk en geraffineerd zijn, gewoonweg uniek! 
Prada's zoektocht naar de perfecte bloem is een reis rond de universum! 


De weelderige bloemen van Prada Candy Florale onthullen een verkwikkende mix van geheime essences, waaruit de vele facetten van Candy's karakter blijken: de sprankelende luchtigheid van Candy-parfum en daarna tedere, poederige noten die de elegantie van de lente weergeven. Tenslotte een vleugje warmte en honing voor Candy's sensualiteit. 

De geurnoten die je in deze eau de toilette ruikt zijn Limoncello, witte pioenrozen, musk, honing, benzoïne en caramel. 


De geur vind ik fris en zacht en vooral erg vrouwelijk, een heerlijke zoetige bloemengeur! Ik vind de parfum heerlijk, ook blijft het geurtje lang hangen de gedurende dag! Ik spray maar twee keer s'morgens en s'avonds ruik ik nog steeds deze heerlijke parfum maar dan natuurlijk iets subtieler dan s'morgens! Ik ben fan van de geur en de flacon is zo mooi, hou je van zoetige bloemengeur parfum? Dan is zeker deze Prada Candy Florale is iets voor jou! 

Is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën 
Prada Candy Florale Eau de toilette 30ml 47,20€ 
Prada Candy Florale Eau de toilette 50ml 63,10€ 
Prada Candy Florale Eau de toilette 80ml 82,15€ 

Ik wens jullie nog een fijne maandagavond, 









10 opmerkingen

  1. Het flesje ziet er echt prachtig! De geur spreekt me ook erg aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je net zoals ik van een zoete heerlijke bloemengeur hou, dan is het zeker iets voor jou :), ojaa het flesje is echt prachtig!
      x

      Verwijderen
  2. Ohhh de geur lijkt me echt lekker ! Meestal vind ik parfums met musk erin erg lekker ! Mooie flacon okk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De parfum moet je echt eens aan snuffelen bij een parfumerie :)
      ik vind geuren altijd moeilijk te omschrijven! x

      Verwijderen
  3. Wat een lief flesje. De geur lijkt mij ook lekker mede door de musk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad door de musk is de geur erg lekker :)
      X

      Verwijderen
  4. Ik zag dit geurtje deze week staan bij Kruidvat en de flacon sprak me erg aan. Ik was alleen bang dat de geur niets voor mij zou zijn. Misschien dat ik hem toch nog ga halen, want door jouw review ben ik nu toch wel heel benieuwd geworden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze parfum ziet er ook zo onwijs goed uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for your share,love your handbag.


    http://www.2015louisvuittonlvbag.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. you are so fashion and like you and trust you

    http://www.chanelshandbagoutlet.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️