Today It Is My Birthday!

Hallo beauty's, vandaag is het 25 september en ik wordt vandaag 25 jaar! ik moet niet gaan werken vandaag omdat ik op mijn verjaardag graag geniet! Straks ga ik een glaasje champagne drinken en een stukje taart eten, Oo wat ben ik toch dol op taart! 

Vanmorgen stond er een Verjaardag's kaartje klaar van mijn vriend (Dimitri), vind ik leuk wakker worden zo! Vanavond komt er een winactie online want wie jarig is, trakteert! Mijn cadeautjes van mijn vriend heb ik vorige week al gehad, maar ik ga het jullie maandag allemaal laten zien. Vandaag komt er geen review online, omdat ik wil genieten vandaag! Ik wil jullie bedanken voor de felicitaties en ik wil ook nog Manon bedanken voor de prachtige cadeautjes,  You are the best girl ever <3.


Hou vanavond mijn blog goed in de gaten, want het is terug een leuke winactie al zeg ik het zelf! Ik ga nu dit artikeltje afsluiten, en ik wens jullie allemaal een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 




10 opmerkingen

  1. Hieper de piep hoera!!! Gefeliciteerd meis en wens je een mooie dag toe. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkige verjaardag :D Geniet van jouw dag :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en maak er een fijne dag van!
    groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy birthday to you!!!! Maar dat heb ik vanochtend natuurlijk al gezegd haha! Ik hoop echt dat je geniet van deze dag en op naar volgend jaar !<3 You are the best 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! :) Toevallig dus dat we op dezelfde dag jarig zijn. Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteeeerd <3 Ik heb op dit moment geen lipstick op mijn lijstje staan dus ik laat de kans open voor andere dames :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️