Verjaardag Winactie / Je Maakt Kans Op Een Mac Lipstick Naar Keuze T.W.V 19,50€!

Hallo beauty's, zoals beloofd heb ik een verjaardag winactie voor jullie! Ik ben verslaafd geworden aan Mac lipsticks en daarom wil ik een Mac lipstick naar keuze t.w.v 19,50€ weggeven, en één van mijn lezers gelukkig maken met een Mac lipstick naar keuze! Het is al de tweede keer dat ik een Mac lipstick weggeef waarom doe ik het terug omdat jullie het leuk vinden voor kans te maken op een Mac lipstick! Ik verwen jullie graag, hahha!

Ik zou het leuk vinden als jullie een paar stapjes voor mij wilt doen, zo maak je extra kans voor een Mac lipstick naar keuze te winnen!

*Volg mij op Bloglovin en liked het artikel (Hoe doet je dat, gewoon op het hartje klikken): Klik Hier!
*Volg mij op Instagram: Klik hier!

Als je de stapjes hebt voltooid, laat dan een comment achter + een geldige mailadres zodat ik de persoon die de winactie heeft gewonnen kan contacteren via een mailtje!
De winactie loopt tot 23/10/2015!
Ik wens jullie alvast veel succes!

Fijne weekend iedereen,


37 opmerkingen

  1. Van harte gefeliciteerd meis! Ik waag graag een kansje op een MAC lipstick en volg je overal al :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb nog geen lipsticks van Mac, dus ik zou heel graag willen winnen! Mijn mailadres is mijnleveninbeeld@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, ik doe mee!
    Mijn mailadres is: allaboutbertina@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Ik doe natuurlijk ook graag me ;)

    Liefs,

    Astrid
    Av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave winachtie! En van harte gefeliciteerd natuurlijk! X
    Mijn mailadres is bonitaveldhuijzen@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Super leuk dat je een winactie organiseert voor je lezers. Ik heb heb je bericht geliked en ik volgde je al op intstagram. Mijn email is savtorre@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat meid! Hoe leuk dat je dit organiseert!
    Ik volgde je al op Instagram & heb nu ook dit bericht geliked.
    Mijn e-mailadres: lahoutte.kyani@live.com

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk ! Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik heb je berichtje geliked en volg je op instagram en bloglovin' (als Sincerely, me)

    mijn e-mail: Lauraerts@gmail.com

    Veel liefs
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd! Ik doe natuurlijk graag mee. Ik volgde je al op BL en heb het berichtje gesaved, ik volgde je ook al op Instagram! Mijn e-mail: mylou@theblognextdoor.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een superleuke winactie ook, ik doe graag mee :) Ik volg je op Bloglovin', heb het bericht geliked en volg je op Instagram. Mijn mail is beautiliciousworld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd! En ik doe natuurlijk graag mee. Ik volgde je al op bloglovin en instagram. Mijn e-mail is mellavieee@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat je gisteren een leuke verjaardag hebt gehad.

    Ik doe graag mee met de winactie. Ik volg je op BlogLovin en Instagram en heb het bericht gesaved. Mijn e-mail: bylonneke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf en een enorme eer om een Mac lipstick te mogen winnen van je! Ik heb alle stapjes gedaan! Nu alleen nog wachten op de uitslag :). Mijn emailadres: mwitteveen97@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf en een enorme eer om een Mac lipstick te mogen winnen van je! Ik heb alle stapjes gedaan! Nu alleen nog wachten op de uitslag :). Mijn emailadres: mwitteveen97@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Save!!!! en ik volg je natuurlijk al overal. Haha ik wil graag meedoen maar je snapt wel waarom, hihi!! <3 Ben blij dat je een leuke verjaardag hebt gehad xx mijn mail is manonboerakker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee! mail: mubisahin@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toeval! Ook ik was gisteren jarig. Je bent twee jaar ouder dan ik. :) Gefeliciteerd met je 25e verjaardag. Mooie leeftijd! Ik hoop dat je net zo'n gezellige dag hebt gehad als ik. Leuke winactie. Ik doe heel erg graag mee.
    Ik volgde je al op Bloglovin en op Instagram en het artikel heb ik ook geliked! :)
    Mijn mailadres is: info@lovelowbudget.nl
    Mocht je je verjaardag dit weekend nog gaan vieren dan wens ik je daar veel plezier bij! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als aller eerst natuurlijk nog van Harte gefeliciteerd <3
    Een kans om een mac lipstick te winnen laat ik niet aan me voorbij gaan natuurlijk. Zo iets heb ik nog nooit gewonnen maar lijkt me echt een kadootje!
    Mijn mail adres is livingalie-nl@Hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave winactie Saraya! 💖 Pleas Me staat al heel lang bovenaan mijn lijstje en hopelijk kan ik deze binnenkort van mijn lijstje afschaffen. 💕🎂

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige winactie! Ik doe graag mee, heb zelfs nog helemaal niets van MAC in mijn stash en zou dolgraag faux uitproberen! Ik duim :D. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mail btw: janabeeckman2@hotmail.com. Ik volg je op insta en bloglovin en heb de verjaardagswinactie geliked ;)

      Verwijderen
  21. Nog eens eens gelukkige verjaardag lieverd ! En ik volg je natuurlijk overal!
    Men e-mail adres ; naomitje90@hotmail.com

    Dus hopelijk ga ik winnen :D <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nogmaals gefeliciteerd :) Hopelijk heb je een fijne dag gehad! Ik heb nog steeds geen MAC lipstick in mijn bezit dus ik doe reuzegraag mee met je winactie :) Ik heb alle stapjes voltooid.
    Mijn mailadres is beyoutifoolblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke winactie ,ik doe graag mee. Ik volgde je al op bloglovin' en heb de post geliked, ook volg ik je op instagram (@bopelderss). Mijn e-mail is stuffbybo@hotmail.nl , fingers crossed! Liefs xo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd meid, ik doe heel graag mee met deze winactie. Liefs, tamara-dutoit@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd meid, ik doe heel graag mee met deze winactie. Liefs, tamara-dutoit@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog eens van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik doe graag mee aan de winactie. Ik volg je via bloglovin en heb je artikel geliked. Instagram heb ik niet, dus daar kan ik jou helaas ook niet mee volgen ;). Mijn e-mail: sanne.beautyblog@outlook.be. Groetjes, Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke winactie en doe daarom ook zeker graag mee.
    Ik volgde je al op bloglovin en instagram.

    Email; glamview@hotmail.com

    Liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte ! ♥♥♥
    Ik doe graag mee met deze superleuke actie! Alle stapjes zijn gedaan.
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb héél graag meegedaan!
    Heb het artikel geliked op bloglovin', en ik volgde je al op Bloglovin' & instagram natuurlijk!
    Duimen maar nu!

    Liefs, Sara
    oohlablush@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor mijn eerste mac lipstick. Ik heb alles gedaan en nu maar hopen :)
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige winactie zeg! Ik zag hem op Instagram voorbij komen maar ben helemaal vergeten om te reageren! Misschien wat te laat (nou ja heel wat te laat) maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (ik heb dat volgens mij ook op FB gedaan, hihi). Ik doe heel graag mee met deze winactie, want ik ben net zoals jou een MAC liefhebber, met name de lipsticks! Ik volg je al op Bloglovin' en heb het bericht geliked onder de naam Lifewithmaris. Ik volgde je ook al op Instagram met accountnaam @lifewithmaris. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl. Nu super hard duimen! Ik zou nog heel graag een MAC lipstick willen toevoegen aan mijn stash!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuke winactie! Ik vind de lipsticks van MAC echt geweldig, dus ik zou er graag nog eentje toevoegen aan mijn collectie :) Ik doe dan ook graag mee. Op Instagram volgde ik je al, en nu ook via Bloglovin ;) Mijn e-mailadres is: mandyde_beer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuke winactie, ik doe graag mee ! :) sofie.vandevenne@student.kuleuven.be

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuke winactie, ik doe heel erg graag mee. Ik wil al zo lang een lipstick van MAC maar het komt er gewoon nooit van. Dus misschien is dit eindelijk mijn kans om een MAC lipstick te bemachtigen? Mijn mailadres is larakemps@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat gaaf! Ik wil er al erg lang één hebben! Maar het komt er maar niet van. Ik doe heel graag mee met deze actie. Ik volg al via beide kanalen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️