Wet'n Wild Coloricon Eye Shadow Palette / Lust Désir!

Hallo beauty's, bij de Action verkopen ze nu wet'n wild oogschaduw Palette's en lipsticks enz..! Ik heb al veel goeds gehoord en gelezen van de oogschaduws van Wet'n wild en natuurlijk werd mijn nieuwsgierigheid naar een Palette te groot dat ik zonder enige twijfel een Palette mee heb gedaan naar huis, voor het uit te proberen en vandaag ga ik de Palette aan jullie laten zien! Kijken jullie mee? 
De verpakking vind ik er niet zo bijzonder uitzien, wel leuk dat je de oogschaduw kleuren er doorheen kan zien! De Palette heeft natuurlijk een leuke naam gekregen en de naam is Lust Désir, je ziet ook zilveren details op de Palette. Nuja het uiterlijk telt niet maar het kwaliteit wel, als de kwaliteit goed is dan is dit voor mij een prachtige Palette!


Op de achterkant van de Palette staat er informatie waar je de kleuren kan aanbrengen, vind ik wel handig voor als je nog maar net begint met make-up aan te brengen! Na openen blijft de oogschaduws 24M houdbaar! 


Oehh...ik vind de kleuren zo mooi, je kan veel kanten op met dit Palette! Er zitten 6 kleurtjes in, links ziet je drie matte kleuren en rechts drie glanzende kleuren! 


Wauw wat een pigment! Had ik zeker niet verwacht, zelf de lichtse kleuren ziet je heel erg goed! De oogschaduws zijn wel erg poederig, voor dat ik oogschaduw aanbreng op mijn oogleden tik ik eerst mijn kwast goed af voor fall-out te vermijden. 


Ik heb drie kleuren gebruikt voor een ooglook te creëren, die toch draagbaar is maar ook ideaal voor een avondje op stap te gaan! Rechts bovenaan ziet je eeen créme/wit kleur met zilveren shimmers die breng ik aan onder mijn wenkbrauw, dan de licht roze kleur links breng ik aan op mijn oogleden en dan de laatste groen/grijze kleur breng ik ook aan op mijn oogleden maar dan heb ik de kleur geblend naar mijn arcadeboog toe. Dan breng ik in mijn ooghoeken nogmaals de créme/wit kleur aan en onderaan mijn wimper rand breng ik nogmaals de groen/ grijze kleur aan en dan een wit oogpotlood op mijn waterlijn en mascara aanbrengen en dan is mijn ooglook klaar! 

Het resultaat: de kleuren brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden! Ja ik ben fan van deze Palette, prachtige kleuren en je kan er mooie verschillende looks mee creëren. 

De wet'n wild Lust Désir Palette is te verkijgen bij de Action filialen voor 0,89€ 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 









33 opmerkingen

  1. Heel mooi! Al moet ik wel zeggen dat ik die paarse tinten ook wel erg mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De paarse tinten zijn inderdaad ook erg mooi :)
      X

      Verwijderen
  2. Wat een mooi palette! Ik denk dat mijn Action gewoon telkens geplunderd wordt. Van makeup ligt daar nooit iets deftigs :/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat spijtig dat bij jullie alles zo snel weg is :(
      x

      Verwijderen
  3. Wat een koopje, ik vind de kleurtjes erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor deze prijs hoef je de palette niet te laten liggen , ben er zo blij mee :)
      X

      Verwijderen
  4. wat een leuke palette en dat voor die prijs, daar kom je de herfst wel mee door...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad deze palette is ideaal voor te gebruiken tijdens de herfst periode :)
      X

      Verwijderen
  5. Moooooi! Ik zag ze liggen bij de Action, vet jammer dat ik ze niet heb gekocht maar ik heb écht geen oogschaduw nodig haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ik heb er ook geen nodig hoor, maar was er zo nieuwsgierig naar dat ik het niet kon laten liggen ;)
      X

      Verwijderen
  6. Wat een prachtig pigment! Voor die prijs kan je echt niet sukkelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zag ik laatst liggen! Zelf hou ik meer van basic kleuren, ben niet creatief genoeg voor dit soort paletten ;) Maar jij kunt het goed hebben! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je :)
      Ik normaal gezien ook van basic kleuren, maar eens iets anders proberen kan nooit geen kwaad!
      x

      Verwijderen
  8. Erg mooi doosje! En echt super goedkoop, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, super koopje & de kwaliteit is top :D
      X

      Verwijderen
  9. Mooie kleuren bevat dit palette en je look is ook mooi, welke lipstick draag je erbij? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een Lipgloss in een potje van Calvin Klein, maar het is niet echt een Lipgloss toch meer lipstick! De kleur is Plum :)
      X

      Verwijderen
  10. Inderdaad een mooi palette en de look staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, het pigment ziet er top uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurtjes, al is het niet helemaal mijn ding! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik vind het eens leuk voor iets anders te proberen ;)
      X

      Verwijderen
  13. Wat grappig! Heb deze ook dit weekend gehaald bij Action :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er echt goed uit! Prachtig pigment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super special color combination but I like the dress!

    http://www.backpackbagchanels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.monclerjacketsalee.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk palette met mooie herfstkleuren. Ik vind de look erg gaaf geworden! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️