Calvin Klein Ultimate Edge Lipglosses!

Hallo beauty's, ik loop graag eens rond in de BigBazar want je vind er altijd leuke make-up aan kleine prijsjes! Ik ga er nooit buiten met lege handen, ik ging met twee lipglosses naar buiten van Calvin klein en vandaag ga ik de twee kleuren aan jullie laten zien! Kijken jullie mee? 
De lipglosses zien er leuk uit, twee kleine potjes met een gekleurde dop! De kleuren van de dopjes is dan ook de kleur van de lipgloss! Op de dopjes zie je dan ook meteen witte details, de potjes zijn dan ook gemakkelijk op te bergen omdat ze niet al te groot zijn.


Ik heb gekozen voor een paars/bruine kleur Plum en natuurlijk een roze kleur Fuchsia! 


De lipglosses zijn gemakkelijk open te draaien en ze waren afgedekt met een folie, zo weet je meteen dat er niemand er heeft aangezeten voor te swatchen. De plastic folie heb ik eraf gedaan voor te fotograferen! 



Links ziet je de kleur Plum van dichtbij en deze bevat kleine paarse shimmers, rechts ziet je de kleur Fuchsia van dichtbij en ook deze kleur bevat kleine roze shimmers! Wat mij ook meteen opvalt dat de lipglosses subtiel naar snoepjes ruiken! 


Het pigment ziet er goed uit en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, beide hebben ze een mooie glans. Beide hebben ze shimmers maar dat ziet je niet terug op de Swatch! 
Links ziet je Plum en wat is het een mooie paarse kleur met een bruine ondertoon, de fuchsia kleur vind ik ook erg mooi! 


Het resultaat op mijn lippen: beide lipglosses brengen fijn aan met een lippen penseel, beide lipglosses voel ik niet zitten op mijn lippen, zoals je ziet is Plum bij mij meer bruin op mijn lippen dan paars maar ik vind het wel een mooi herfst kleurtje! Gelukkig hebben ze geen plakkerige gevoel dan de meeste lipglosses, maar na een grote maaltijd is het wel tijd voor beide lipglosses bij te werken! 
Ik ben fan van beide kleuren en  ze zien er niet alleen leuk uit maar voelen ook erg fijn aan op mijn lippen. 

Calvin klein Ultimate Edge Lipglosses is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 3,99€ per stuk. 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 






13 opmerkingen

  1. Fijn dat ze niet plakkerig zijn want daar heb ik een gruwelijke hekel aan! Plum vind ik erg mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ik kan het ook meestal niet laten om met niets naar buiten te komen bij big bazar....fijn dat je zo blij bent met deze lipglosses....ze zien er goed uit als je ze draagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit en fijn dat ze niet plakken, maar ik heb liever niet een potje maar een stick vorm met een applicator x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleurtjes zien er nog super mooi uit zeg. Volgende keer ga ik er ook wat meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kleurtjes en goede pigmentatie dat had ik niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fushia vind ik zo een mooie kleur :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleurtjes! Fijn dat ze niet zo plakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Fuchsia wel een mooi kleurtje! Maar zelf ben ik niet zo voor lipgloss,
    ik draag eigenlijk enkel lipsticks :)
    Leuk artikel & mooie foto's!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit! Ik had deze pigmentatie eigenlijk ook niet verwacht van deze glossjes! :D Vooral de plum kleur vind ik leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️