Catrice Fallosophy / Gradation Powder Blush & Soft Lip Colour!

Hallo beauty's, de nieuwe limited edition Fallosohpy van Catrice is al een tijdje te verkrijgen bij het Kruidvat. De Fallosophy collectie vind ik erg mooi omdat het de ideale collectie is voor tijdens de herfst periode en vandaag ga ik aan jullie een blush en een lipstick laten zien. Kijken jullie mee naar de blush en de lipstick? 


De verpakking is vierkant en van hardt plastic, de blush kan je erdoorheen zien en op de doorzichtige  deksel staat er een leuk patroontje op van een esdoornblad. De verpakking vind ik erg mooi en past perfect tijdens de herfst. 

Op de achterkant van de verpakking staat de naam van de blush Co1 Fading Into Dawn. 
Na openen is de blush 12M houdbaar. 


Oehh...ziet de blush er niet mooi uit? Zoals je ziet heeft de blush een omber effect van licht roze naar donker roze, erg mooi vind ik het!


Catrice omschrijft: Kleurpoëzie. De Gradation Powder Blush met poederachtige finish geeft mooie, zijdeachtige kleuraccenten op de wangen. Een echte Eye-catcher, dankzij het kleurverloop van zachtroze naar helder fuchsia en de stijlvolle verpakking met de contouren en nerven van een esdoornblad. 


Het pigment van de blush vind ik  gewoonweg top! Het is een mooie roze blush met zilver kleurige shimmer erin verwerkt, ik hou van blushes met een subtiele glans!


De lipstick is kleiner van formaat of dat wij gewent zijn van Catrice maar dat maakt hem daarvoor niet mooier, want ik de huls prachtig! De huls is glanzend zwart van kleur en je ziet terug het patroontje van de esdoornblad terug net zoals van de blush, de lipstick is gemakkelijk te openen en weer dicht te doen door de magnetische sluiting zo kan je de lipstick gemakkelijk overal mee naar toe nemen zonder dat je bang hoeft te zijn dat de lipstick is open gevallen in je tas! 


De lipstick is verkrijgbaar in drie kleuren en ik heb gekozen voor C02 Rustic Rose, een kleurtje die perfect is voor dagelijks te dragen! 


Oehh...ik vind de lipstick zo mooi! Een bruin/roze tint dat kleurtje heb ik nog niet in mijn lipstick stash! 


Catrice omschrijft: Passie voor bestinten. Een lichte glans en warme kleur, de Soft Lip Colours verzekeren je van een prachtige verschijning. Drie modieuze bestinten onderstrepen de vrouwelijkheid en bieden de juiste kleur voor elk kleurtype. De zachte textuur verzorgt de kwetsbare lippen. Een lipstick om van te houden! 


Oehh..het pigment van de lipstick is ook erg goed net zoals de blush, de lipstick bevat een lichte glans en de bruin/roze kleur vind ik zo mooi voor te dragen tijdens de herfst periode. 


Resultaat: De blush brengt fijn aan op mijn wangen maar wel opletten dat je niet teveel blush aanbrengt anders zie je er al snel uit zoals een clown en dat willen we toch wel vermijden. Op de foto ziet je dat ik de blush subtiel heb aangebracht op mijn wangen en dat je toch nog goed een roze kleur ziet op mijn wangen, de blush is niet poederachtig zo hoef je je kwast niet af te tikken tijdens het aanbrengen. De blush blijft een hele dag mooi op zijn plaats zitten zelf na een volledige werk dag! De lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en de lipstick laat een prachtig bruine kleur achter met een roze ondertoon,  ik vind de lipstick zo goed bij mijn huidskleur passen! De lipstick heeft een subtiele glans maar de lipstick overleefd geen grote maaltijd want dan is het tijd voor de lipstick bij te werken. 

Ik ben fan zowel van de blush en de lipstick, het pigment is super en ik vind ze echt budget toppers! 
De Fallosophy Collectie is nog steeds te verkrijgen bij het Kruidvat, opgelet dit zijn limited editions op=op. De prijs van de blush is 3,99€ en de lipstick 4,59€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 












21 opmerkingen

  1. Mooie producten he , hier hebben we heel erg achteraan gezeten ahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad meid, iedere dag ging ik gaan kijken naar het kruidvat of de collectie er al lag :)
      x

      Verwijderen
  2. Ik heb er niets van gekocht maar het is een leuke collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die blush met dat kleurverloop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek eigenlijk dat die blush goedkoper is dan de lipstick. Ik vind de blush erg mooi, zeker om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hahaha vond ik ook gek dat de blush net iets minder kost of de lipstick :)
      x

      Verwijderen
  5. De lipstick vond ik er teleurstellend uitzien, dus die heb ik sowieso al niet gekocht. De blush ziet er wel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie producten! Vooral de blush ziet er erg tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige producten heb je laten zien, hier gaat mijn hartje een slagje sneller van slaan...heel erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat fijn voor te horen dat ik jou hartje laat sneller slaan :)
      x

      Verwijderen
  8. Wauw die lipstick is echt mooi! Staat je prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof dat gradient patroon in de blush. De kleur van de lipstick is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De patroon vind ik ook erg leuk, de lipstick is inderdaad erg gaaf :)
      x

      Verwijderen
  10. Hele mooie collectie, kende deze ook nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb niks uit deze collectie gekocht omdat het me toch niet helemaal heeft overtuigd! :-)
    De lipstick staat jou wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb de lipsticks ook gekocht, maar heb jammer genoeg de blush niet kunnen scoren want ie was uitverkocht :( hopelijk vindt ik hem ergens anders! Echt heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beide producten zijn erg mooi heb zelf de blush ook kunnen scoren x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️