Dior Addict Lipstick / Wonderful!

Hallo beauty's, voor mijn verjaardag heb ik van mijn broer de nieuwe Dior Addict Lipstick gekregen en zoals jullie al weten ben ik gek op Dior! Vandaag ga ik aan jullie dit pareltje laten zien, het is een kleurtje die je perfect elke dag kunt dragen en die bij iedere ooglook past. Kijken jullie mee? 
De lipstick zit in mooi glanszend zilveren kartonnen doosje, ik vind de verpakking er nu al luxueus uitzien en ik heb dan geen geduld voor het doosje te openen en de lipstick de bewonderen!

Ik heb 561 Wonderful gekregen, ik kan nu dit kleurtjes schrappen van mijn wishlist! 


Oehh...ik begin helemaal te smelten, de huls is zo mooi! Zoals je ziet is de huls glanzend zilver en als je de huls op verschillende manieren beweegt ziet je allemaal verschillende kleurtjes net zoals een regenboog, prachtig vind ik het! Wat je ook meteen ziet is dat de Dior logo erop staat en aan de bovenkant CD (Christian Dior). 


Dior omschrijft: Dior introduceert een nieuw tijdperk van lipsticks en ontwerpt voor het eerst een lipstick met een sensationele spiegelglans dankzij eeen zacht smeltende hydragel kern met een topcoat effect. Deze verrassende zachte, ultrahydraterende kern, met een centrale CD markering bovenaan, loopt door in de volledige lipstickstift. Applicatie na applicatie zorgt de lipstick als een topcoat voor een extra dosis glans, een mooie houdbaarheid van kleur en uniek comfort. 


Oehh...de lipstick is zo mooi, mijn broer weet dan ook meteen dat ik van roze hou!  Je ziet dan ook meteen de CD markering en dit zou een topcoat zijn voor een extra dosis glans aan je lippen te geven, kan niet wachten voor de lipstick uit te proberen op mijn lippen. 


De lipstick heeft niet zoveel kleur af maar wel veel glans, de lipstick bevat kleine zilveren shimmers. Voor mij is dit een kleurtje die ik elke dag draag of voor op momenten dat ik geen zin heb in een fellere kleurtje, komt deze lipstick goed van pas! 


Resultaat op mijn lippen: de lipstick brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen, het resultaat is een zacht roze kleur. Ik vind dat dit kleurtje mij een gezonde uitstraling geeft, de shimmers ziet je niet terug op je lippen tijdens het aanbrengen. Mijn lippen voelen zacht en hydrateerd aan, maar na een maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken maar dat doe ik met alle plezier! 


Ik ben fan van de nieuwe Dior Addict Lipstick en ik ga nog een fellere kleurtje aanschaffen, hou je van subtiel en veel glans dan is deze lipstick zeker iets voor jou. Hou je van meer kleur dan zou ik kijken tussen de andere kleurtjes! 

Dior Addict lipsticks zijn te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 34,30€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 











17 opmerkingen

  1. Dit is ook echt een pareltje! Helemaal jouw kleur ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto´s meid. Ik zou deze zelf nooit kopen, want ik houd wel van een dekkende kleur. Kan me wel indenken dat het fijn draagt, je hoeft je geen zorgen te maken of het er af slijt enzo, het is al lekker subtiel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment over de product foto's <3!
      x

      Verwijderen
  3. Hij ziet er heel mooi uit, en hij stata je ook heel erg mooie en natuurlijk maar zou op het gebied van kleur voor mij niet zo geschikt zijn....maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeuren, ander zou het een saaie boel worden....en de huls?..ja dat is natuurlijk de creme de la creme om te zien....geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie natuurlijke kleur, hij valt niet zo heel veel en daar hou ik persoonlijk wel van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me een fijne en handige lipstick voor onderweg eigenlijk, die smeer je als een balsem en er kan niet zoveel verkeerd gaan als met een hele dekkende kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lipstick en wat een lief cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw het is écht een pareltje! Een Dior lipstick staat zeker nog op mijn wishlist, ze zijn zoooo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij geeft een hele mooie glow en tint! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeehhh wat een beauty! Hij staat je heel mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind dit een mooie subtiele kleur die je erg goed staat x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaal verliefd op deze lipsticks, ze voelen zacht als boter! Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️