Dr.Hauschka Bloggersevent & Een Ontmoeting Met karim Sattar + Winactie!

Hallo beauty's, ik had een uitnodiging gekregen voor het Dr.hauschka Bloggersevent. Het event ging door op donderdag 1 Oktober van 18u30 tot 20u30 in Red Fish Factory in Antwerpen, ik zag het volledig zitten en ik ging richting Antwerpen! 


Na drie uren rijden was ik eindelijk aangekomen op het event en ik ontmoete meteen twee medeBloggers Griet en Naomi, twee hele lieve meiden! We kregen meteen een glaasje Champagne en we gingen heerlijk buiten zitten. 


Er was een Biologisch Amuse diner en eerlijk had ik de diner iets groter verwacht, we kregen soep en een paar hapjes. Ik had natuurlijk niet teveel ge eten en ik ging met honger naar huis! Als ik thuis was heb ik vlug nog iets ge eten oeps! 
Een paar hapjes vond ik lekker, maar niet allemaal! 


We hebben natuurlijk Karim Sattar ontmoet een international make-up artist, ik vond hem een toffe gast en hij was grappig want we hebben vaak gelachen die avond! Hij heeft dan Naomi gebruikt als model en deelde enkele make-up tips uit, ik heb die avond veel bijgeleerd! 


Links ziet je Naomi opgemaakt door Karim Sattar en rechts ziet je natuurlijk mijzelf te samen met Karim Sattar! 


Ik heb die avond drie leuke MedeBloggers ontmoet, hele lieve meiden! Ben blij dat ik ze eens ontmoet heb in het echt! Dan hebben we nog een glas bessensap gedronken en een paar hapjes ge eten en dan was het tijd voor naar huis te gaan en op het einde kregen wij allemaal een Goodiebag! 



Dit is de inhoud van de Goodiebag: Winterbad, handcréme, nagelolie stick, tweemaal Eye Revive en een lippenbalsem. 

Ik heb dan nog iets mee gekregen voor één iemand van jullie blij mee te maken, ik mag van Dr.hauschka een Intensieve verzorgingsset voor een stralende, egale huid weg geven aan één van jullie! Vind ik zo leuk, dat ik terug iemand mag blij maken!


Wil jij kans maken op dit Verzorgingssetje? 
Volg mij dan op Bloglovin en Like het artikel: hoe doet je dat, gewoon op het hartje klikken! 
Volg mij op Instagram, laat een comment achter + een geldige mail adres zodat ik de persoon die dit setje heeft gewonnen kan contacteren! 
Deze winactie loopt tot 2/11/2015, veel succes! 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend toe en ik zie jullie terug op maandag, 



*De foto's van het event is minder van kwaliteit, dat komt omdat ik ze heb genomen met mijn iphone6!







22 opmerkingen

  1. Ik kende het merk al maar ik heb er nog geen producten van getest. Dus ik zou het super leuk vinden mocht ik deze winactie winnen, dus ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke winactie. Ik heb veel goeie reacties gehoord over dit merk dus ben er heel benieuwd na! Ik doe er graag aan mee. Ik volg je al via Instagram haha. Mn email is chantallemauritsch@gmail.com

    Liefs, Chantalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke winactie. Ik heb veel goeie reacties gehoord over dit merk dus ben er heel benieuwd na! Ik doe er graag aan mee. Ik volg je al via Instagram haha. Mn email is chantallemauritsch@gmail.com

    Liefs, Chantalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke winactie. Ik heb veel goeie reacties gehoord over dit merk dus ben er heel benieuwd na! Ik doe er graag aan mee. Ik volg je al via Instagram haha. Mn email is chantallemauritsch@gmail.com

    Liefs, Chantalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Saraya, wat een ontzettend leuke winactie! Ik doe zeker mee. Heb je gelijk even gevolgd via Bloglovin en natuurlijk je post geliked. Op Instagram volgde ik je natuurlijk al! :) emailadres: info@lindseybeljaars.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit ook eens gedaan en het was erg leuk, leuk dat je dit mocht doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk setje! ik doe graag mee, want ik heb nog geen ervaring met dit merk! Mn e-mail is; artisticstateofmind@outlook.com op insta volg ik je via @mrseilish en op bl heb ik het ook geliked! Ik volgde je daar al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super leuk dat je daar heen bent geweest, ziet er zo gezellig uit! Leuke goodiebag heb je ook gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Ik doe graag mee (:
    Ik volg je op bloglovin' (Jolijn Doelman) en instagram (@xxjolijn)
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je daar bent geweest :-) Vind Dr Hauschka sowieso een heel fijn en vooral mooi merk x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk dat je bent geweest! Ik kon er zelf helaas niet heen vanwege school, maar anders was ik ondanks de grote afstand voor mij denk ik toch wel gegaan. Het ziet er uit als een leuk event! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn jullie mooi opgemaakt!
    Ik ben benieuwd naar de producten.

    www.bloglovin.com/liekevanveen8
    instagram liekevv24
    xx_glamourgirls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pretty zijn jullie allemaal! Dr Hauschka is ook zo'n mooi merk! Ik doe graag mee het lijken me fijne producten. Groetjes Sabrina
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk dat je naar dit event mocht. Ik doe heel erg graag mee met je winactie. Ik volgde je al op Bloglovin' en Instagram. UIteraard ook de blogpost een hartje gegeven. Mijn mailadres is info@lovelowbudget.nl
    Liefs, Sara.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave winactie Saraya! Ik heb nog nooit producten van ze uitgeprobeerd en natuurlijk wil ik er wel graag kans op maken! Ik heb alle stappen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je naar het event bent geweest, ziet er erg leuk uit en ook leuk dat je andere bloggers hebt ontmoet:) Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was erg leuk je te ontmoeten :) hopelijk tot snel weer eens hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben blij dat ik je ontmoet heb lieverd! Mijn artikel gaat morgen online komen van het bloggersevent ;)
    Love you girl ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe mee!
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee. Ooit heb ik weleens wat gebruikt van dit merk, maar ik vind het wel tijd voor een hernieuwde kennismaking.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je aanwezig kon zijn en ik doe op de valreep nog snel mee met deze winactie. Ik heb nog nooit iets van Dr.Hauschka uitgetest en ben er wel benieuwd naar. Ik volgde je al op bloglovin (+ gesaved) en instagram. Mijn e-mail is mellavieee@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️