Guhl Pluiscontrole & Veerkracht / Daily Intensive Treatment!

Hallo beauty's, jullie vragen zich waarschijnlijk af hoe het met mij gaat? Ik ben natuurlijk opgezwollen en mijn wangen hebben blauwe/paarse plekken door de mijn wijsheidstanden te laten verwijderen, ik voel mij enorm suf omdat ik niet zo goed kan eten en ik ben al iemand die graag eet en ik word er gek van omdat ik een hele tijd puree en yoghurt moet eten! Omdat ik mij schuldig voel tegenover jullie dat er geen artikelen voor jullie online staan, ga ik vandaag toch mijn best doen om voor jullie een review te schrijven. Ik ben iemand die graag mijn haar tot in de puntjes verzorg omdat ik elke dag stylingtools gebruik zoals een stijltang of krultang enz...! Dus is het belangrijk dat ik mijn haar goed verzorg voor beschadigd haar te vermijden, ik gebruik al een aantal maanden een Daily Intensive Treatment van GUHL voor pluizig, onhandelbaar en rebels haar. 

De verpakking is een grote doorzichtige fles met een glanzend zilveren dop, ook ziet je zwarte kleurige en witte details op de fles gedrukt. De verpakking vind ik er leuk uitzien, ook omdat het product roze is van kleur ziet er dan meteen fleurig uit!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft het 12M houdbaar! 


GUHL omschrijft: Het luxe extract van Awapuhi wordt op Bora Bora gezien als essentieel onderdeel van talrijke schoonheidsrituelen vanwege haar effectiviteit en sensuele geur. Haar microlipiden worden gewaardeerd om hun gladmakende effect. Keratine staat enorm bekend het haar te versterken en elasticiteit en veerkracht te geven. 

Zo effectief als een masker maar dan gemakkelijker en sneller: 
°houdt zelfs het meest onhandelbare haar direct en gericht onder controle.
°geeft zichtbaar meer veerkracht aan het haar.
°beschermt tegen pluizen van het haar.
°maakt het haar direct makkelijk doorkambaar zonder te verzwaren.
°gebruik voor optimaal resultaat de hele Pluiscontrole & Veerkracht lijn. 

Doordat de verpakking een spraymond heeft kan je het gemakkelijk sprayen en verdelen in je haar, werkt praktisch maar ook hygiënisch. 


Hoe te gebruiken: goed schudden voor gebruik! Spray op handdoekdroog haar. Niet uitspoelen! Breng met name aan op de lengtes van het haar. Kan als opfrisser gebruikt worden op droog, ongewassen haar. Geschikt voor dagelijks gebruik. 

Ik gebruik de Daily Treatment op handdoekdroog haar en ik spray het vooral op de lengtes van mijn haar, dan ga ik beginnen föhnen en wat ik meteen opmerk dat mijn haar sneller droger is dan anders. Want mijn haar droogt niet snel zelf als ik een haardroger gebruik gaat het maar langzaam drogen. Mijn haar ziet er meteen minder pluizig uit, ook voelt mijn haar zacht aan en is het ook gemakkelijker doorkambaar! De geur van de Daily Treatment vind ik erg lekker, het ruikt een beetje bloemig vind ik! Ik ben fan van deze Daily Treatment van GUHL en ik gebruik het nog steeds, want mijn haar ziet er gezonder uit! 

De Daily Treatment van GUHL is enkel te verkrijgen in Nederland bij de Etos en het Kruidvat voor 7,99€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 



9 opmerkingen

  1. Ohh dit heb ik nodig! Mijn haar is de laatste tijd zo droog, dood en pluizig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat grappig deze gebruik ik ook, erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen hoe deze voor jou werkt!
    Voor mij doet dit product namelijk helemaal niets haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah deze heb ik ook altijd met veel plezier gebruikt! Sinds kort overgestapt naar eentje van Gliss Kuhr, ook ontzettend fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed en je niet schuldig voelen hoor! Denk aan jezelf en ik hoop dat je snel weer opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit soort producten altijd heel erg lekker ruiken, alleen zijn ze wat te zwak voor mijn haar. Ik moet echt olie gebruiken om pluisvrij te worden. Maar om je haar meer te laten glanzen, lijkt het mij wel een heel fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat klinkt dit product heerlijk om te gebruiken tijdens het fohnen...zelf fohn ik niet snel mijn haren, want echt het lijkt wel een soort van fluffy vogelnestje wat ik dan op mijn hoofd krijg...dus dat vermijd ik zo veel mogelijk...wel mishandel ik mijn haren vaak met een steil tang en daar zal dit product ook erg fijn bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat lijkt mij dit een heerlijk product! Hele fijne review, ik hou zoiezo altijd van dit soort producten <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️