Kiko Rebel Romantic / Perfecting Bronzer!

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over de Perfecting Bronzer van Kiko uit de Limited Edition collectie Rebel Romantic, de collectie is nog steeds verkrijgbaar! Zoals jullie weten ben ik gek op Kiko, de verpakkingen zien er altijd leuk uit en natuurlijk ook deze Bronzer ziet er erg mooi uit! Kijken jullie mee? 
De Bronzer zit in een paars/roze kartonnen doosje met glanzende goud kleurige details, ja hoor ook deze verpakking is erg mooi!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de Bronzer 18M houdbaar. 


Als je het kartonnen doosje opent, komt er een prachtige Bronzer tevoorschijn! Ik ben gek op glanzende goud kleurige verpakkingen, ik word er gewoon hebberig van! Op het doosje van de Bronzer staat er een mooi patroontje op en natuurlijk ook Kiko opgedrukt in glanzende gouden letters, de verpakking is zo mooi en ziet er zo luxueus uit! 


Je hebt keuze tussen twee bronzers maar ik heb de lichte vairant gekocht, 01 Light To Medium! 

*Nog verkrijgbaar in: 02 Medium To Dark



Oehh...ziet de Bronzer er niet mooi uit? Het patroon in de bronzer ziet je ook terug in de verpakking,  in het midden ziet je een cirkel en dit heeft een andere kleur! De cirkel in het midden is roze en bevat kleine shimmers, de Bronzer heeft een matte finish! Ook leuk dat de Bronzer een spiegeltje heeft zo kan je gemakkelijk onderweg je make-up bijwerken. 


Het pigment is super zoals ik ook wel verwachte van Kiko, de Bronzer is perfect van kleur niet te licht maar ook niet te oranje! Zoals ik daarnet al zei is de Bronzer Matt van finish maar door het roze gedeelte bevat het wel subtiele shimmers als je het te samen gebruikt ziet je een subtiele glans! Heb je liever volledig Matt dan kan je de roze gedeelte achterwege laten, zelf gebruik ik de twee kleuren door elkaar! Wat mij ook opvalt dat de bronzer subtiel geparfumeerd is, het ruikt naar wilde rozen! Heerlijk!


De Bronzer brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden, hou je van bronzers met een matte finish dan is deze Bronzer zeker iets voor jou! Heb je liever een Bronzer met meer glans dan zou ik deze Bronzer niet aanraden, maar ik ben alvast fan van deze Bronzer! 

Is te verkrijgen bij de Kiko filialen of op de webshop  voor 12,90€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 









15 opmerkingen

  1. Wat een plaatje is het, ik begin het merk Kiko ook steeds meer te waarderen. Jammer dat er bij mij in de buurt geen Kiko is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben dol op het merk, ik heb ook geen Kiko bij mij in de buurt dus bestel ik online :)
      X

      Verwijderen
  2. Weer een mooie product van Kiko, word toch ook eens tijd voor mij om eens naar dit merk te kijken. Ik vind deze wel mooi juist doordat deze niet te veel glans heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo je moet het eens proberen Kiko, je ga er ook meteen dol op zijn :) X

      Verwijderen
  3. Ik ben niet zo erg bekend met dit merk, maar het ziet er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ziet hij er mooi uit zeg! Wat een plaatje. Ik denk wel dat de kleur voor mij wat te donker is, maar ik ga zeker eens kijken bij de bronzers van Kiko.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft Kiko toch veel moois he <3 Ik vind deze ook weer zo mooi en mat yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bronzer die ruikt naar wilde rozen, ik ben verliefd. De verpakking en hele uitstraling is ook gewoon prachtig! Fijn dat je zo enthousiast bent, ik ben ook overgehaald hihi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit, ben dol op kiko <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die prachtig zeg! <3 Ik moet ook snel eens bij Kiko gaan bestellen, ik heb er tot nu toe alleen nog maar een lakje en een oogschaduw van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit. De verpakking is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjee, wat een mooie verpakkingen zo apart, met het patroon zo overal op....ik ben er van onder de indruk....heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️