Mijn Favorieten Van De Maand September!

Hallo beauty's, het weekend is al terug voorbij en we zijn al terug maandag! Straks moet ik gaan werken tot 18u maar eerst ga ik aan jullie mijn favorieten laten zien van September, nieuwsgierig wat ik zoal heb ontdekt vorige maand en wat voor producten die ik terug heb herontdekt? Kijk dan snel even mee naar mijn favorieten. 



-Dessange Paris Lumi-Morphose Ontwarrende Gel Voor Dof Haar, Met Gebrek Aan Licht: Deze conditioner ziet er niet alleen fabulous uit maar doet ook goed zijn werk, mijn haar glanst terug en voelt zacht aan! Alleen de geur mocht net iets zoeter zijn, maar ik ben alvast fan van deze conditioner  en de fles staat nog eens leuk in mijn badkamer. 


-Kruidvat Tea Tree Oil: Mijn huid is de laatste weken erg onrustig vooral op mijn kin en voorhoofd, ik heb dan snel terug mijn wondermiddel uit de kast gehaald en iedere avond op de puistjes aangebracht. S'morgens was de roodheid al snel verdwenen en tegen eind de week waren de puistjes helemaal verdwenen! 


-DiorSkin Nude BBcream 001: In de zomer draag ik enkel Bronzer en Blush maar mijn bruine tint is al een beetje aan het vervagen en vooral in mijn gezicht, ik heb dan maar meteen mijn favoriete BBcream uit de kast gehaald! Ik ben gek op deze BBcream, de bbcream is mooi dekkend maar op een natuurlijke manier en ik heb ook het gevoel dat deze bbcream mijn huid verzorgt! Ik heb al een Back-up liggen van deze BBcream want hij is bijna op! 


-Kiko Perfecting Bronzer 01 Light To Medium: Ik smelt voor de verpakking want ik ben dol op goud kleurige verpakkingen! De Bronzer zelf is natuurlijk ook erg mooi, niet te oranje maar precies goed voor mijn huid! Ik ga er nog niet teveel over vertellen want ik ga de Bronzer nog laten zien in een appart artikel. 


-BeautyUk Blush Wild Berry: Nu het herfst is heb ik mijn Peach blushes opgeborgen en deze Berry Blush van BeautyUk uitgehaald en ik ben meteen weer verliefd op deze prachtige Blush! Het pigment is zo goed dat je er al snel gaat uitzien als een clown, ik breng het voorzichtig aan op mijn wangen en de Blush laat dan een subtiel Berry kleurtje achter op mijn wangen. De perfecte Blush voor tijdens de herfst periode! 


-Catrcie Luminizing Highlighter: Ik ga nooit de deur uit zonder highlighter op mijn jukbeenderen en deze van Catrice uit een LE collectie Lumination is zo mooi! Deze highlighter heeft een mooie Rose/gold glans aan mijn jukbeenderen, ja hoor ik ben fan van deze highlighter! 


-W7 Lipstick Kir Royale: Ik ben gek op deze lipstick van W7, de kleur is perfect voor tijdens de herfst en ik heb in de maand september de lipstick continu gedragen. Ik ga er ook nog niet teveel over vertellen want ik ga de lipstick nog aan jullie laten zien in een appart artikel! 

Zo dit zijn mijn favorieten van vorige maand, ik heb vooral make-up ontdekt vorige maand! Mijn huidverzorging is nog steeds het zelfde alleen de tea tree Oil van het kruidvat is erbij gekomen, ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne maandag,










21 opmerkingen

  1. Hele mooie favoriete ! die tea tree oil wil ik wel eens proberen klinkt veelbelovend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh volgens mij zijn het heerlijke favorieten, ik ben wel nieuwsgierig naar de W7 lipstick, volgens mij is de kleur heel erg warm om te zien...( ik wacht geduldig op het artikel)...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie producten! Die lipstick ziet er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa dat is het ook :), donderdag er meer over! X

      Verwijderen
  4. leuke favorieten! Die highlighter van Catrice is bij me een grote favoriet! En wat een prachtige foto's, Saraya!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zitten een paar prachtige producten tussen. Die highlighter van Catrice lijkt mij zo mooi! Jammer dat hij LE is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh die gezichtsproducten!! En wat fijn dat de tea tree zo goed werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor de tea tree doet heel erg goed zijn werk :)
      X

      Verwijderen
  7. Mooie producten! & ook alweer heel mooie foto's! ♡
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh die blush en highlighter! Wat een mooie items deze maand :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, die blush ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie producten! De Catrice Luminizing highlighter ziet er heel tof uit! En dat merk van de ontwarrende gel ken ik helemaal niet. Waar kun je dat kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De conditioner kan je gewoon kopen bij het Kruidvat ;) X

      Verwijderen
  11. Die bb cream van Dior is ook grote favoriet van mij <3 heb er al 3 van opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️