Nivea Aqua Effect Make-up Basis / Droge & Gevoelige Huid!

Hallo beauty's, bij de Action vind je soms producten die ik nog nooit bij andere drogeristerijen gezien heb! Een tijdje geleden heb ik bij de Action een Make-up Basis gekocht van Nivea voor de droge en de gevoelige huid, vandaag ga ik er wat meer over vertellen! Kijken jullie mee? 

De make-up basis zit in een simpel kartonnen doosje met roze details en natuurlijk de welbekende blauwe logo van Nivea!


Aan de onderkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en wat ik meteen zie is dat er siliconen  inzit maar dat zit in de meeste primers, ook zit er parfum in maar het staat wel helemaal onderaan het lijstje. Hopelijk kan mijn huidje het verdragen, want de laatste tijd is mijn huid erg gevoelig! Na openen blijft de make-up basis 12M houdbaar. 


De make-basis is een glazen potje met blauwe details en het potje heeft een licht roze deksel, ik vind het er leuk en Girly uitzien! Al had ik wel liever een tube gehad omdat het hygiënischer is, maar ik haal de primer eruit met een spateltje zo hoef ik niet met mijn vingers in het potje! 


De verpakking is gemakkelijk open te draaien en zoals je ziet is de primer afgedekt met een folie, zo weet je zeker dat er niemand eraan heeft gezeten! 


Nivea omschrijft: Wenst u zich een snelle doordringende hydratatie van de huid als optimale voorbereiding voor het gebruik van make-up? Met de Nivea make-up basis natuurlijke Amandelolie en Calendula is precies het juiste product geselecteerd. De gel-créme zorgt voor een evenwichtige balans als voorbereiding voor het gebruik van make-up, Nivea make-up basis vereenvoudigd het aanbrengen en het dragen van make-up gedurende de dag. De lichte textuur trekt in enkele seconden in de huid. De huid wordt langdurig gehydrateerd. U voelt en ziet gelijk de mooie huid. De huid wordt hydraterend verzorgd, voelt zijdezacht aan en wordt optimaal voorbereidt op make-up. 


De gel-créme is dun van structuur en heeft de typische Nivea geur, heerlijk! De gel-créme brengt fijn en gemakkelijk aan op mijn huid. De gel-créme trekt snel in mijn huid en mijn huid voelt verfrist, gehydrateerd en zacht aan! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Nadat ik deze primer heb aangebracht, heb ik dan mijn Dior BBcream aangebracht en de rest van mijn make-up. S'avonds heb ik dan gekeken naar mijn make-up en alles zat nog mooi op zijn plaats, dus deze make-basis van Nivea doet goed zijn werk en mijn gevoelige huid reageert er prima op!

Ik ben fan van deze Nivea make-up basis en is te verkrijgen bij de Action voor 2,99€
Wens jullie nog een fijne woensdag, 







14 opmerkingen

  1. Oh deze gebruik ik al een hele tijd, ik vind hem ook echt super fijn! Ik had die toen ook bij de action gekocht en is bijna op dus dan ga ik weer een nieuwe kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iki ga straks naar de Action en deze gaat denk ik mee naar huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk prijsje! Ik ben hier wel benieuwd naar geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed, ik heb eigenlijk nog nooit een creme van nivea geprobeerd denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij klinkt wel heel fijn, alleen vind ik het niet zo logisch dat een primer in een potje zit op de een of andere manier. Hij is wel een stuk goedkoper dan mijn primer van Benefit, dat is wel een pluspunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gek dat je deze dan gewoon bij de Action tegenkomt! Ik vind het eerder een dagcrème lijken, maar hé als hij zijn werk maar doet, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze maar dan voor de normale tot gemengde huid. Ik ben ook echt fan van dit product. Hij werkt echt enorm goed. En inderdaad een heerlijk Nivea geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat hij zijn werk zo goed doet! Deze kende ik nog niet van Nivea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende het product nog niet, maar hij lijkt me super fijn! gel-creme achtige producten vind ik het allerfijnst dus ik denk dat ik binnenkort ook maar even langs de action ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh dit product kende ik nog niet :D Ik ben hier nu wel benieuwd naar geworden :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het zo fijn werkt :) Zelf heb ik geen goede ervaringen gehad met nivea!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit klinkt best prima, ik ben ook best wel een liefhebster van nivea producten en ach dit zijn wel heel leuke prijsjes om eens iets te proberen toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️