Olaz Essentials Complete Dagcréme / Gevoelige Huid!

Hallo beauty's, ik gebruik al een aantal weken een dagcréme voor de gevoelige huid van Olaz! Vandaag ga ik er meer over vertellen of deze dagcréme geschikt is voor mijn huid, kijken jullie mee? 

De dagcréme is verpakt in een kartonnen doosje, met zwart en geel kleurige details, ziet er niet zo bijzonder uit! Maar het is het product zelf die telt!


Op de zijkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de dagcréme 12M houdbaar. 


De dagcréme bevind zich in een potje van plastic met een zwarte deksel, al had ik liever gehad dat het een tube was omdat het hygiënischer is of een pot dagcréme! Ik gebruik dan ook een spateltje voor de créme op een hygiënisch manier aan te brengen.    


Olaz omschrijft: Waarom is de Essentials dagcréme gevoelige huid geschikt voor mij? 
Omdat het een dagelijkse gezichtscréme is met Aloë Vera dat speciaal is ontwikkeld om je huid alles te geven wat je het meest nodig hebt om je droge, gevoelige huid te kalmeren. 

°24 uur vochtinbrenging voor langdurig hydratatie om je droge gevoelige huid te helpen kalmeren.
°SPF15 breed spectrum om je huid te helpen beschermen tegen dagelijkse incidentele blootstelling aan de zon. 
°Huidverzorgende vitamines B3 & E en Pro-vitamine B5.
Zichtbare resultaten: Hydrateerd en helpt de droge gevoelige huid minder gevoelig te maken. 


De dagcréme is dik en romig van structuur, de dagcréme bevat geen geur! De dagcréme brengt fijn aan en trekt snel in mijn huid zonder dat het een vettig laagje achterlaat, mijn huid reageert erg goed op deze dagcréme. Mijn puistjes zijn zichtbaar verminderd en mijn huid voelt zacht en hydrateerd aan! 
Ik ben fan van deze dagcréme omdat de dagcréme doet wat het moet doen, mijn gevoelige huid minder gevoelig maken! 

De Olzaz Essentials Dagcréme gevoelige huid is te verkrijgen bij het Kruivdat voor 9,49€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdagavond, 





10 opmerkingen

  1. Hi beauty!! Dit klinkt goed voor mijn gevoelige huid met al die vitamines dat heeft me huid wel nodig hhhahaah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo meid je ziet er zo goed uit, jij hebt geen enkele crémetje nodig ;)
      x

      Verwijderen
  2. Klinkt als een fijne creme :) Lekker dat het wat romiger is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oejjj, dit klinkt heerlijk, zelf vind ik romige cremes altijd zo heerlijk aanvoelen op je huid, wat fijn dat je er zo tevreden over bent....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat deze goed werkt voor je huid. Ik ben altijd al erg benieuwd naar de producten van Olaz. Ik wil zeker eens wat van hun proberen maar moet wel iets hebben voor de 30+ huid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo jij hebt dat echt niet nodig een créme voor 30+, je ziet er nog zo goed en knap uit :)
      Deze créme is voor iedere leeftijd en vooral voor iemand die een gevoelige huidje heeft!
      x

      Verwijderen
  5. Fijn dat je hier wat over schrijft want ik wordt zat van de lijn die ik op dit moment gebruik... Ik ga deze onthouden, vooral als hij zo snel resultaat levert! De romige cerams trekken sowieso mijn aandacht!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk voor te horen, ik ga wat vaker schrijven over gezichtsverzorging als je dat leuk vind voor te lezen :)
      x

      Verwijderen
  6. Manon en Marielle gebruiken de skin tonic en milk van mij en de sos crème is ook speciaal voor gevoelige huidjes zit geen siliconen parabenen, parfum of alcohol in! kijk maar is onder het kopje hara op mijn blog liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️