Opgemaakt September!

Hallo beauty's, ik was het vergeten begin deze maand mijn opgemaakte producten te laten zien van vorige maand. Vandaag ga ik aan jullie mijn opgemaakte producten laten zien van September, ik heb niet zo veel opgemaakt maar het is toch de moeite waard voor het te laten zien. Kijken jullie mee?



-Kruidvat Oogroller Hydro voor de droge & gevoelige huid: ik heb er zeker een jaar over gedaan tegen dat ik de oogroller heb opgemaakt, zo zuinig is deze oogroller! De oogroller vond ik fijn werken en het deed wat het moest doen mijn donkere kringen vervagen. 

-Yves rocher Fruity Scrub: Oo deze scrub voor het gezicht vind ik zo fijn, vooral de abrikozen geur is heerlijk! Deze Scrub is ook ideaal voor de gevoelige huidjes onder ons en ik ga de scrub eens opnieuw bestellen als ik nog eens een bestelling plaats op de webshop van Yves rocher.


-Nivea Intimo: Ik gebruik deze Intimo waslotion al jaren van Nivea en ik koop het telkens opnieuw, de waslotion reinigt op een milde manier voor een betrouwbaar gevoel van frisheid. Deze Intimo waslotion bevat geen zeep of kleurstoffen. Ik heb de Intimo waslotion nog niet opnieuw gekocht 
omdat ik er nu één aan het proberen ben van de Aldi, maar ik ga toch terug overschakelen naar de Intimo waslotion van Nivea. 

-Herbal Essences Conditioner: Deze conditioner deed niet zoveel voor mijn haar maar de geur is wel erg lekker want het ruikt naar frambozen, heerlijk! Maar ik ga deze niet meer opnieuw kopen omdat het niet zoveel doet voor mijn haar! 


Dimitri heeft ook twee producten opgemaakt! 

-Nivea Men Stress Protect Deodorant: Ja hoor deze deodorant van Nivea blijft Dimitri zijn favoriet en gebruikt deze elke dag met veel liefde, ik moet deze stress protect deodorant van Nivea telkens opnieuw kopen. Omdat de deodorant doet wat het moet doen zweetgeurtjes bestrijden! 

-Kruidvat Shaving Gel Sensitive: Dimitri vind deze scheergel voor de gevoelige huid erg fijn, omdat hij snel last heeft van rode vlekjes na het scheren en als hij deze scheergel gebruikt voelt zijn huid zacht en glad aan en bye bye rode vlekjes!


-Kruidvat Wattenschijfjes: Zoals iedere maand maak ik een pakje wattenschijfjes op en deze keer heb ik er opgemaakt van het Kruidvat, ik vind ze fijn in gebruik en ik koop ze erg vaak opnieuw! 

-Samples Mylėne Shampoo: Ik heb enorm veel samples liggen en ik probeer er zoveel mogelijk op te maken en dat gaat redelijk goed want we hebben er drie opgemaakt! De shampoos vind ik erg fijn want het reinigt goed mijn haar, ook is mijn haar na gebruik van deze shampoos gemakkelijker doorkambaar. 

-Montagne Jeunesse Cherry Tonic Masker: Oo ik vond dit maskertje zo fijn, ik zag er wel grappig uit net zoals die mevrouw op de verpakking! Na 5 minuten mag je het maskertje verwijderen en mijn huid voelde zacht en hydrateerd aan, dit maskertje vind ik erg fijn! 

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van vorige maand September, ik hoop dat jullie het blijven leuk vinden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 



12 opmerkingen

  1. Ik sta altijd versteld dat mensen zoveel kunnen opmaken... Misschien ligt dat ook wel aan het feit dat ik het niet bijhoudt, want zelfs dit vind ik al best veel haha. Leuk om te zien, dat masker lijkt me fijn!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je lekker veel opgemaakt, net zoals Esmee ben ik altijd verbaasd hoeveel mensen opmaken want ik doe dat echt niet hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik die gezichtsscrub van Yves Rocher ook, al vind ik dat de tube erg lastig leeg te krijgen is. Het lijkt altijd of ik best veel moet weggooien als hij 'op' is! :-)
    Als je vriend last heeft van een gevoelige huid bij het scheren moet hij eens de Magic Shave van Rituals proberen. Dat is een scheercrème in een pot, die ook als after shave gebruikt kan worden. Mijn vriend heeft ook veel rode vlekken na het scheren en een vloeibare after shave prikt ontzettend door de parfum en/of alcohol die het meestal bevat. Met deze crème heeft hij geen last en het is ontzettend zuinig. Je kan hem in een grote pot kopen, maar ook in een kleine reisverpakking, om eens uit te proberen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje! Wat heb je lekker veel opgemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je hebt veel opgemaakt, heerlijk! Ik zou zoiets echt niet kunnen, ik koop altijd al een nieuw product voordat het andere nog maar half op is hihi. Dat masker ziet er wel echt heel grappig uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer veel opgemaakt :) bij mij is het afgelopen maand erg weinig geweest. Ik blijf het altijd leuk vinden om te zien, zo krijg je ook een mini review van de producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hhihi, ik wist gelijk wat je bedoelde met hoe je eruit zag met dat kersenmaskertje op....fijn dat hij je zo goed bevallen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je veel opgemaakt! De oogroller van Kruidvat klinkt wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh ik ben heel benieuwd geworden naar die scrub van Yves Rocher. De geur lijkt mij ontzettend heerlijk :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt! De oogroller van Kruidvat en de Nivea Intimo wil ik ook eens proberen X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben iedere maand verbaasd hoeveel producten ik opgebruik en zo te zien ben ik niet alleen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️