Plog / Vrijdag 16oktober!

Hallo beauty's, vorige week vrijdag moest ik niet gaan werken en heb ik een hele dag foto's genomen wat ik zoal heb gedaan en vandaag laat ik het aan jullie zien! De foto's zijn genomen met mijn iphone6 dus de kwaliteit is iets minder of dat ik mijn camera gebruik, kijken jullie mee naar de foto's van vrijdag 16/10/2015?


-Ik ben wakker geworden om 9uur en het eerste dat ik altijd doe is een ontbijtje maken, dit keer heb ik een appel met kaneel en honing ge eten.


-Na mijn ontbijt, was het tijd voor mij kleding aan te doen en mijn gezicht te reinigen! Mijn gezichtsreiniger die ik elke morgen gebruik is er één van La Roche- Posay, deze vind ik zo fijn en hij werkt goed tegen puistjes! 


-Oeps..Mijn tonic is op van Nivea, dus die mag in mijn opgemaakte producten mandje! 


-Er ligt een pakje klaar bij de post, ik heb dan nooit geduld en ga er dan meteen achter! 


-Zo ik kwam thuis met mijn pakje van de Pabo en ik heb het natuurlijk meteen open gedaan, dit is dan de inhoud een jeansbroek en een zwart jurkje!


-Ik heb de kleding meteen geprobeerd voor te zien of dat de juiste maten zijn, gelukkig passen ze beide! De jeansbroek zit zo comfortabel en het jurkje vind ik erg mooi voor te dragen tijdens de feestdagen. 


-Het was al middag dus tijd voor mijn middagmaal, ik eet altijd één boterham en een grote soepkom yoghurt met muesli. Ik eet natuurlijk geen droge boterham, ik heb er één ge eten met kaas!


-Tijd voor product foto's te nemen, ik heb een Mac paint pot gekregen van iemand die mij volgt via Instagram! Vind ik zo lief van Brenda, Dankjewel lieverd voor deze mooie paint pot!


-Tijd voor mijn make-up aan te brengen want ik moet op consultatie voor mijn verstandskiezen, ik heb er een tijdje geleden een ontsteking op gehad en ben dan naar de tandarts geweest en die heeft mij door verwezen naar het ziekenhuis voor op consultatie te gaan voor te kijken of mijn verstandskiezen er degelijk uit moeten! 


-Ik was klaar voor te vertrekken want mijn afspraak was om 16uur! Na een uurtje was de consultatie voorbij en mijn verstandskiezen moeten er dringend uit want ze hebben geen plaats! Vrijdag 23okt om 8u30 gaan mijn verstandskiezen eruit onder volledige narcose, brrr.. ik zie het totaal niet zitten! 


-Eventjes stoppen bij Albert Hein, hmm wat zouden we eens eten vanaond? 


-Mijn boodschappen van de Albert Hein! Ik ga lasagne klaar maken, yummie!


-Ondertussen was ik al terug thuis en ga ik met volle goesting beginnen aan de lasagne, Dit is een respect van Knorr en er zit enkel lasagnebladen en saus in de doos, groentjes en gehakt hoef je er zelf aan toe te voegen. Simpel voor klaar te maken, dit is de eerste keer trouwens dat ik lasagne klaar maak! 


-Terwijl de lasagne in de oven zit, ga ik mijn make-up verwijderen en mijn gezicht reinigen met mijn Visapure! 


-Dit zijn al mijn verzorgingsproducten die ik dagelijks gebruik, voor mijn gezicht te verzorgen en te reinigen. 


-Eventjes telefoneren naar de hondenkapster, want Sookie moet gewassen geworden en haar haren laten knippen! 


-Oehh..de lasagne was klaar, hmm ziet er zo heerlijk uit!
De lasagne was erg lekker, dit ga ik zeker nog eens klaar maken!


-Nog eventjes blogjes lezen en wat praten tegen Manon via facebook, dan kijken naar K3zoektK3 en nog een serie op Netflix Once Upon A Time, zo verslavend mooi! Dan was het tijd voor naar bed te gaan! 

Moet ik dit vaker doen ploggen?
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond,


















11 opmerkingen

  1. Leuke plog meiss! Dat jurkje staat je echt gigantisch goed dimitri vind je vast sexy hahaha!! Je maakte me trouwens wel jaloers met die lasagne hahaha . Alles komt goed vrijdag dat weet ik zeker 💕💕💕❤️ Mijn gedachten zijn bij je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke plog zeg, wat minder van je kiezen! Heerlijk dat je lasagne hebt gemaakt zeg, brengt mij ook op een idee om dit deze week te maken bij vriendlief! Het is zoo heerlijk ❤️ Je nieuwe jeans en jurk zijn trouwens heel leuk en prachtig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jurkje is super mooi!! Waar gekocht? Ik moest wel ff nadenken (huh, da's toch een Vlaamse, what in the hel zijn verstandskiezen.... :p )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het jurkje gekocht op pabo.be, hahaha inderdaad ik ben een Vlaamse verstandskiezen zijn wijsheidstanden :p
      X

      Verwijderen
  4. Dat ontbijtje ziet er héérlijk uit hihi :) En wat is jouw hondje toch een cutie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien wat je hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh ben benieuwd naar de paint pot!
    Hele leuke foto's, je nieuwe broek is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om eens een plog bij jou te zien :-) Super lief dat je een Paint Pot van iemand hebt gekregen, die staan nog op mijn wishlist x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke plog...ik kan ook nooit wachten om een pakje op te gaan halen bij het postagentschap....Sookie keek wel een beetje zielig op de foto, wist ze dat je die afspraak ging maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke dag had je! Veel plezier bij de tandarts vrijdag meid! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️