Primark / Sunkissed Metallic Bronze Blush!

Hallo beauty's, een aantal maanden geleden heb ik voor de eerste keer naar de Primark geweest in Gent en natuurlijk moest ik een kijkje gaan nemen naar de beauty afdeling. Ik ging dan met een bronzer naar huis en vandaag ga ik de Sunkissed Metallic Bronze Blush laten zien aan jullie, kijken jullie mee? 
De verpakking is een grote donker bruin rond plastic doosje met goud kleurige details, het leukste aan de verpakking is dat je de bronzer erdoorheen ziet, want de bronzer ziet er erg mooi uit!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de bronzer 12M houdbaar. 


Oehh..de patroon in de bronzer vind ik erg mooi, vooral met het goud en het wit erdoorheen! Het is een gebakken bronzer en wat mij ook meteen opvalt is dat de bronzer mooi glanst. 


Wauw het pigment is super en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, zoals je ziet is het mooie bruine kleur met een metallic glans. De bronzer bevat ook kleine goud kleurige shimmers, maar niet te overdreven want je ziet het bijna niet terug op mijn huid. 


De bronzer brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden, ook is de bronzer niet poederachtig wat ik wel fijn vind! De bronzer is voor mij goed van kleur niet te donker maar ook niet te licht, ik heb liever een bronzer die aanwezig is op mijn huid maar dan wel op een natuurlijke manier. De bronzer blijft een hele dag perfect zitten, voor mij is deze bronzer een budget topper en ik gebruik hem nu elke dag sinds ik de bronzer in mijn bezit heb! 

Hou je ook van een bronzer met een metallic glans? Dan is deze bronzer zeker iets voor jou! 
De Sunkissed Metalic Bronze Blush is te verkrijgen bij de Primark voor 2,50€
Ik wens jullie nog een fijne donderdag,







14 opmerkingen

  1. Ik gebruik eigenlijk enkel een matte bronzer om mee te shapen. Deze ziet er best wel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er heel erg mooi uit, je krijgt er echt een beetje een zonnig gevoel van....Zelf heb ik een matte bronzer, en die bevalt best goed, ik heb nog nooit eentje met een metallic glans gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bronzer! Deze vind ik meer voor de zomer ook ❤
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die pigmentatie had ik ook niet verwacht, wat mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel erg mooi uit en wat een prachtige pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi printje en kleurtje! Het bedrag is veel beter dan die 30 euro voor een MSF van MAC haha.
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vooral het patroontje in de bronzer er wel erg mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er goed uit, al ben ik persoonlijk meer van de matte bronzers. fijn prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️