Smartphoto / Een Fotoboek Voor Al Je Mooie Herinneringen!

Hallo beauty's, als jullie dit artikel nu aan het lezen zijn ben ik ondertussen al in het ziekenhuis voor mijn wijsheidstanden (Verstandskiezen) te laten eruit halen. Ik ga vandaag ontdekken of ik veel pijn ga hebben of niet, maar ik ben met een gerust hartje naar het ziekenhuis gegaan omdat ik weet dat er een artikel voor jullie klaar staat! Voor mijn verjaardag die intussen al voorbij is, mocht ik een fotoboek maken op de webshop van Smartphoto en vandaag ga ik aan jullie de fotoboek laten zien, kijken jullie mee? 
Smarphoto is een leuke webshop waar je niet enkel fotoboeken kan op maken maar ook leuke geschenken voor iedere gelegenheid, ook kan je een wanddecoratie maken met jou eigen foto's en kalenders, agenda's , stickers, notitieboekjes enz..!

Ik heb een fotoboek gemaakt die je gemakkelijk overal kan bijhouden voor op elk moment aan iedereen te laten zien, doordat de fotoboek een zakformaat heeft kan je het gemakkelijk in je tas plaatsen zonder dat het veel plaats inneemt! 
*Formaat is:17,00 x 12,70 cm

Personaliseer je fotoboek met je favoriete foto en jouw tekst op de kaft. Dit fotoboek heeft een moderne zwarte spiraalbinding waardoor je de pagina's makkelijk kunt omslaan, erg handig en ik vind het wel iets hebben! 

Voor iedere gelegenheid kun je een passend design vinden. Er zijn meer dan 120 unieke designs beschikbaar, ik heb gekozen voor All Squares design omdat dit design perfect is voor vierkante foto's en zo kan je je instagram foto's erin verwerken en dat heb ik ook gedaan. Waarom heb ik voor de All Squares design gekozen omdat ik het liefst een witte achtergrond heb zodat mijn foto's meer naar voren komen. 


Ik ben niet zo creatief ingesteld maar ik heb toch proberen het fotoboek zo leuk mogelijk te maken, ik  heb er foto's erin geplaats van mijn blog maar ook uit mijn dagelijks leven. Het kwaliteit van de fotoboek vind ik super, want de foto's zijn er allemaal mooi opgedrukt en er is geen enkele foto die er niet mooi opstaat! 


Leuke quotes erin plaatsen maakt het fotoboek nog leuker en Dimitri vind het dan ook leuk voor te lezen en zeker dat het over hem gaat maar ik heb het natuurlijk met veel liefde gedaan! 



Zo dit is dan het einde...

Wil jij ook een leuke fotoboek maken voor al je mooie herinneringen? 
Neem dan vooral eens een kijkje op de webshop van Smartphoto, de prijs van dit fotoboek is 7,50€ voor 20 pagina's wil je uitbreiden tot 100 pagina's dan komt er 0,25€ bij per extra pagina. 
Ik wens jullie een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 








13 opmerkingen

  1. Zo leuk om te zien, vooral de pagina van jou en je vriend doet me smelten! Dit vind ik trouwens ook altijd erg leuk om te maken na de vakantie!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk :) Ik vind dat je het mooi hebt vormgegeven! Sterkte met je verstandskiezen :) *PS. lief dat jullie het wijstanden noemen, klinkt ook veel wijzer en lieflijker!*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk fotoboek is het geworden zeg ! Hele mooie foto's heb je er in gedaan! Die foto van jou en je vriend samen is gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk fotoboek heb je zeg! En mooi afgewerkt. Als ik mijn mama of vriendin zou jarig zijn geeft ik ze zo'n leuk cado!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahw wat is dit ontzettend leuk!
    Vorig jaar kreeg ik zo een soort gelijk boekje van een vriendin voor mijn verjaardag met daarin 6 jaar aan vriendschap. Het was zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi boekje met mooie foto's van jou! En sterkte met de tandpijn, lekker veel ijs eten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi fotoboek, ik heb ze wel eens eerder gezien en de kwaliteit is echt supermooi....misschien toch binnenkort er eens eentje laten maken...( van mijn kleine "wolkje" haha) het is tenslotte een uitgave die onbetaalbaar is...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind een fotoboek nog altijd leuk! Je hebt zo iets dat je in je handen hebt en altijd kun bekijken :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat de pijn meevalt :)
    Enne leuk boekje heb je ervan gemaakt. Ik vind dat nog altijd best lastig m.b.t. het indelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er laatst een gemaakt over Auschwitz, maar deze ziet er ook goed uit, leuke foto's :) En succes met de kiezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ontzettend leuk is dit! Heel leuk om naar terug te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk boekje! Echt leuk om te maken, te hebben en natuurlijk voor altijd te bewaren! Ik moest wel lachen om het woord "Wijsheidstanden". Is dat Belgisch voor "Verstandkiezen"? Sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️