Unboxing Deautybox / September!

Hallo beauty's, ik heb maandag de Deautybox van September ontvangen en vandaag ga ik aan jullie de inhoud laten zien! De Deautybox is een mooi zwart kartonnen doos met witte details, als je de doos opent ziet je een wit linnen zakje zitten en de menu van september! Ik lees nooit de menu want zo is het geen verrassing meer wat er allemaal in de box zit, ook nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel mee naar de inhoud van September! 



Nude Eau Micelliare 100ml: 

Je kan het niet ontkennen, je hebt zeker al gehoord van de wondere werking van Micelliar reinigingswater. Deze van Nuxe is voor de gevoelige huid en ruikt dankzij de rozenblaadjes ontzettend lekker! Dit micellaire water zuivert, reinigt en verzacht tegelijk en kan gebruikt worden voor zowel het gelaat, de ogen als de lippen. En wat verder ook heel fijn is: minstens 95% van de ingrediënten zijn van natuurlijke oorsprong! 

Full size 100ml, aanbevolen verkoopprijs 10,50€


Jane Iredale Just Kissed Lip And Cheek Stain 1,5G: 

Forever Peach Just Kissed Lip and Cheek Stain is een multifunctionele kleur voor de lippen en de wangen in een verrukkelijke perzikkleur. Deze kleur past zich aan de unieke ondertoon van de huid aan en accentueert de natuurlijke gelaatskleur. Olijfboter, avocadoboter en was van wilde rozen kalmeren en verzachten de lippen, terwijl was van rozenbloesems en bijenwas de lippen voeden en Hydrateren. 

Full size 3g, aanbevolen verkoopprijs 26€ 


Lancôme Advanced Génifique 7ml: 

Deze Advanced Génifique biedt meer dan een goede dag en nachtcréme. Laat je niet misleiden door de kleine flacon, elk druppel zit tjokvol verzorgende ingrediënten, dus je komt er een heel eind mee. En het leuke is dat je niet wekenlang op het effect ervan hoeft te wachten! Meteen nadat je enkele druppels op je gelaat verdeelt, voelt je huid beschermd, zijdezacht en oogt ze bovendien gladder. 
Breng een druppel op je voorhoofd aan en een druppel op elke wang en masseer met opwaartse bewegingen in om een stevige huid te verkrijgen. 

Full size 30ml, aanbevolen verkoopprijs 73,50€ 


Hairways Professional Repair Conditioner 50ml: 

Hairways is een nieuw Belgisch merk haarverzorging met verpakkingen enkel in Travel size, zodat je de hele wereldt kan afreizen zonder je zorgen te maken over de vitaliteit van je haar! Deze intensief herstellende conditioner met olie van duindoorn zaad is gewoonweg geweldig! Het verzorgt, hydrateerd en herstelt elk type haar en dit met UV bescherming maar zonder parfum en parabenen! Verder heeft de conditioner een verkwikkende geur van munt. Onze hoofdhuid is verfrist en onze haren stralen van gezondheid! 

Travel size 50ml, aanbevolen verkoopprijs 8,90€ 


Dove Dermaspa Summer Revival 200ml: 

Dove brengt een nieuwe lijn producten uit onder de naam Dermaspa! De zomer is weer voorbij en de dagen worden stilletjes aan een beetje kouder. Maar dankzij Dove Summer Revival krijg je zo weer dat zomerse gevoel terug. Deze body lotion met zelfbruiner zorgt ervoor dat je na enkele dagen een zomerse tintje hebt en tegelijkertijd wordt je huid intens gehydrateerd dankzij Cell Moisturisers. Dit zijn actieve, hydraterende ingrediënten die de vochtbalans reguleren, waardoor de natuurlijke huidbarriére wordt versterkt en beschermd! 

Full size 200ml, aanbevolen verkoopprijs 7,99€ 

Zo dit is de inhoud van September, ik ben eerlijk gezegd naar alles nieuwsgierig! 
Ja hoor ik vind de inhoud erg leuk deze maand! 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 







16 opmerkingen

  1. Mooie inhoud, zeg! Vooral benieuwd naar die lip and cheek stain :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh mooie inhoud! Alles spreekt me wel aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De inhoud ziet er wel leuk uit! Ik vind het alleen een beetje gek dat de lip & cheek stain niet full-size is, dat had ik eigenlijk wel verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De inhoud ziet er enorm leuk uit! Enkel vind ik het wel een beetje vreemd dat die lip & cheek niet de full-size verpakking is... Maar voor de rest heeft de box wel een super leuke inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de inhoudt erg leuk! Ik ben benieuwd naar de reviews.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie inhoudt, ben erg benieuwd naar de lip and cheek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig ben je er blij mee, dat is altijd maar de vraag met zulke boxen. Dit zijn allemaal producten die ik nog niet ken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's en mooie inhoud heeft de box zeg. Ik ben wel erg benieuwd naar Lancôme Advanced Génifique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, gave producten, en wat een prachtige foto's heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie inhoud! Ik ben ook eigenlijk naar alles benieuwd :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk nog eens een goede inhoud van de Deautybox! Ik vind het prachtige producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie inhoud! en leuke foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een geweldige inhoud! Lijkt me toch altijd spannend om zo'n box te ontvangen, maar deze producten zien er allemaal wel veel belovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie inhoud! Vaak valt zo'n box me tegen, maar deze ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️