W7 Silky Eyes / Bare It All!

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een oogschaduw Palette laten zien van W7 Silky Eyes! Ik heb al een paar w7 oogschaduw Palette's in mijn stash en ik vind ze erg fijn, ik was benieuwd naar dit Palette met Nude tinten en zoals jullie al weten ben ik gek op Nude tinten. Kijken jullie mee? 

De verpakking is vierkant en niet al te groot, zo kan je dit Palette gemakkelijk overal mee naar toe nemen. Zoals je ziet is de deksel doorschijnend en ziet je de mooie Nude tinten erdoorheen, natuurlijk ziet je ook de w7 logo op het deksel. De verpakking vind ik er alvast leuk uitzien!



Op de achterkant staan de naam van de Palette, Bare It All! Ook staat de ingrediëntenlijst erop en na 
openen blijft de oogschaduw's 24M houdbaar! 



Oehh...zien de oogschaduw's er niet leuk uit? Je ziet een roze tint en daar staat de w7 logo ingedrukt, de rest van de oogschaduw's hebben een zebra motief  ook zit er sponsaplicator in maar ik gebruik het niet. Wat ik wel mis in dit Palette is een spiegeltje, niet zo handig voor onderweg! Gelukkig heb ik altijd een appart spiegeltje zitten in mijn tas! 


Het pigment is erg goed, ik vind de kleuren erg mooi! 
Alle vijf de kleuren bevatten shimmers, de oogschaduw's brengen fijn aan en zijn gemakkelijk te blenden. De oogschaduw's zijn niet poederachtig, ben ik zo blij voor want zo vermijd je fall-out. De oogschaduw blijft ook een hele dag mooi op zijn plek zitten, hou je van Nude kleuren? Dan is zeker deze Palette iets voor jou, ik ben alvast fan want de kleuren vind ik erg mooi en het pigment is top! 

W7 Silky Eyes is verkrijgbaar in meerdere kleuren en is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 1,99€. 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






19 opmerkingen

  1. Wat een mooie kleuren zijn dit. Ik heb ze al eens zien liggen, maar heb nu zoveel verschillende paletten dat ik er nog echt niet 1 bij hoef haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pigmentatie lijkt erg goed! Ben benieuwd naar een look met dit palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit palette er goed uit voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleuren zijn echt zo mooi en het kan altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoals je weet zijn het niet helemaal kleurtjes die ik veel zelf draag, maak het palette ziet er echt wel heel erg leuk uit....en die prijs is natuurlijk wel helemaal onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes! Deze zou ik ook gewoon individueel gebruiken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren! Zeker voor die prijs absoluut het proberen waard. Doet me denken aan de palettes van Dior!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pigmentatie! Ik heb alleen echt veel te veel van dit soort kleurtjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie herfsttinten! Tof prijskaartje hangt eraan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb het palletje ook en vind hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er goed uit voor zo'n klein prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit palette bevat heel mooie tinten en is ook nog eens heel budgetproof, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er goed uit, zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De shimmers in het palette vind ik erg mooi! Een leuk en alledaags palette!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi doosje en prima kwaliteit zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het vooral mooie kleuren denk dat ik het zelf ook eens zal aan schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig palettje met mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig palettje met mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben onder de indruk van het pigment en de mooie glans. De kleuren spreken mij ook erg aan van dit palette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️