Action Shoplog!

Hallo beauty's, zaterdag was ik in kerst stemming en ik had nog een beetje kerstversiering nodig want na Sinterklaas ga ik de woonkamer versieren. Bij de Action hebben ze altijd leuke spulletjes en daarom ben ik zaterdag eens langs geweest bij de Action!Vandaag ga ik aan jullie mijn aankoopjes laten zien van de Action, kijken jullie mee? 


Ik heb een fluffy kussenhoes gevonden maar ik ga het niet gebruiken als kussenhoes maar ik ga het over onze tijdschrift mandje hangen, de kerst decoratie heb ik gefotografeerd op de fluffy kussenhoes. Ik heb een schattige kerst mannetje gekocht en een houten schommel paardje, het laatste dat ik heb gekocht van kerstversiering zijn houten rendiertjes. 


Onze kaarsen zijn altijd snel uit voorraad, als ik dan bij de Action ben neem ik er altijd mee en deze stompkaarsen vind ik erg fijn. De Airwick Freshmattic breng ik ook altijd mee en deze keer in de geur witte bloembladen. 


Ik heb veel goede verhalen gehoord van de zelfklevende strapless beha en ik zag ze liggen en heb er één meegedaan om eens uit te proberen, ook heb ik een bokwielen set gekocht want de het kan altijd eens van pas komen als ik eens iets in elkaar wil knutselen.


Ok, ik ga nooit meer met een hongerige gevoel naar de Action! Ik heb heel veel chocolade gekocht en een pakje oploskoffie van Nescaf, Dimitri wil de oploskoffie uitproberen want ik zelf drink geen koffie. 


Als laatste heb ik nog dit schattige kerstman gekocht en zijn bolle buikje is opgevuld met zuurstokjes, ik hou van deze snoepjes! 

-Prijzen:  
Deco kerstman 0,95€
Bokwielen 1,69€
Ferrero kinder chocolade 1,12€
Nestle chocoladereep 1,19€
Nesquick chocoladereep 0,95€
Twix white 1,29€
Milka cake rol 1,79€
Schommel paard 1,39€
Airwick white flower 2,49€
Zelfklevende beha 2,49€
Nescafé oploskoffie 0,99€
Kers deco strooi mix hout 0,99€
Stompkaars tweemaal, grote formaat 2,15€ en klein formaat 1,04€
Kussenhoes fluffy 2,49€
Kerstfiguur gevuld met zuurstokjes 0,89€
Maltersers 1,19€

Dit zijn mijn aankoopjes van de Action, niet zo heel veel maar wel leuk voor aan jullie te laten zien! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 







32 opmerkingen

  1. Leuke kerstspulletjes heb je gekocht. En mmm, al die chocolade! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, het valt op dat ik een chocolade verslaving heb :)
      x

      Verwijderen
  2. Ik sla ook altijd chocolade in, zoveel goedkoper daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahah al die chocolade! <3 Leuke aankoopjes, wat een schattig hobbelpaardje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt best wel wat geshopt hihi! Ik ben er al even niet meer geweest, maar het blijft een winkel vol leuke hebbedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa ik blijf de action een leuke winkel vinden ;)
      x

      Verwijderen
  5. Hmm al dat eten! Ik krijg bij mijn werk bij de Action altijd honger als ik op de food afdeling sta :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha zou ik ook hebben, gelukkig werk ik daar niet want zou er niet kunnen vanaf blijven :)
      x

      Verwijderen
  6. De zelfklevende bh is super! Hij houdt het niet mega lang, maar perfecte oplossing voor onder bepaalde jurken bijvoorbeeld! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je heb flink ingeslagen! Leuke spulletjes hoor! Ik vind dat paardje echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ahhh, het hobbelpaardje is zo ontzettend leuk, die wil ik eigenlijk ook wel graag aanschaffen, zo een leukerdje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een eeuh heerlijk shoplog! Jummie! Ik moet snel is gaan kijken naar al dat lekkers ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, je moet ook niet met honger naar de Action gaan.. Ik kom dan ook met zoveel eten thuis xD. Leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankopen. En door al dat chocolade krijg ik er nu gewoon zin in! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest wel lachen om die foto met al dat snoep/chocolade omdat het erg herkenbaar is. Als wij zin hebben in wat lekkers kopen we ook altijd lekker veel bij de Action qua chocola x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa wat een verslaving hé, ik had honger en dan heb ik natuurlijk teveel mee hahaha :)
      gelukkig is het niet duur bij de Action!
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️