Cadeautip / BE Creative Eyeshadow Palette Essential 2

Hallo beauty's, ik ga vandaag aan jullie een oogschaduw Palette laten zien van BE Creative Make-up en dit is de perfecte Palette voor iemand gelukkig mee te maken tijdens de feestdagen. De Palette bevat koele, poederig roze en bordeauxrode tinten ,deze kleur tinten zijn de perfecte kleuren voor tijdens de herfst/winter, kijken jullie mee naar dit pareltje? 



De oogschaduw Palette is verpakt in een mooi brons kleurige kartonnen doosje met goud kleurige details, de verpakking ziet er alvast feestelijk uit!


Als je het doosje opent dan komt er een prachtige Palette tevoorschijn, de Palette ziet er ook brons uit  net zoals de verpakking in het midden ziet je de logo staan van BE Creative Make-up. Ik vind de Palette er erg mooi uitzien. Het enige minpuntje aan dit Palette is dat de oogschaduw's geen namen heeft gekregen en dat vind ik wel jammer. 


BE Creative Make-up omschrijft: Dit palet bevat een rijke waaier aan metallic en zijdezachte, matte oogshaduwkleuren gecreëerd met koele, poederig roze en bordeauxrode tinten. Essential 2 is geschikt voor vrouwen die hun porseleinkleurige teint willen benadrukken. 

Oehhh...al die mooie kleuren, de Palette bevat ook een spiegel en twee kwastjes dus je kan de Palette gemakkelijk meenemen op reis. 



Bovenaan ziet je de kleuren van dichtbij, de eerste 4 kleuren vind ik niet zo goed gepigementeerd maar de kleuren zijn wel erg mooi voor een subtiele look te creëren.   



Bovenaan ziet je de kleuren van dichtbij, de laatste 4 kleuren zijn wel goed gepigementeerd! Wauw de donkere kleuren zijn wel erg mooi, op foto zou je denken dat de kleuren op elkaar gelijken maar in het echt is het niet zo dan ziet je meer de Bordeaux tinten. 


De oogschaduw's zijn niet poederachtig en zijn gemakkelijk te blenden, je kan alle kanten op met dit Palette voor een neutrale look of heb je liever een Smokey Eye met dit Palette kan je zeker en vast verschillende ooglooks mee creëren. Dit Palette is leuk voor iemand cadeau te doen en ik denk wel dat de persoon die dit Palette zou krijgen er erg blij mee zal zijn. 

BE Creative Make-Up Essential 2 is te verkrijgen bij de iciparisxl filialen en op hun webshop voor 25,95€. 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 











18 opmerkingen

  1. Wat een mooi palette! Wel zonde dat alle kleuren niet even goed gepigmenteerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem best wel tegenvallen voor die prijs eigenlijk, ik had er meer van verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het palette ziet er mooi uit, ben zelf nog niet zo heel bekend met de producten van BE Creative x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi palette! Ik vind BE Creative een heel mooi merk en je hebt gelijk, dit palette is perfect voor de feestdagen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een mooi palette om te zien...., de kleuren zijn echt zo ontzettend geschikt voor de feestdagen.... ik kan mij goed indenken dat menige dame gaat stralen als je dit onder de kerstboom vind

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi voor de herfst! Dit zijn mijn favoriete kleuren voor in een palette, prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi palette. Echt een pareltje in je stash!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woah, heel mooi! Als de kleuren gemakkelijk blenden ben ik al fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi palette en idd een leuk cadeau idee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zeker een beauty!! Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De verpakking doet me beetje aan een ander luxemerk denken! De kleurtjes vind ik mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie verpakking heeft dit palette en ook ontzettend mooie kleurtjes <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie inhoud, kleuren die ik zelf ook gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️