Diorific Vernis Christmas Edition / 454 Secret

Hallo beauty's, ieder merk komen met prachtige kerstcollectie's en daar word ik erg hebberig van! Dior heeft dit jaar weer een prachtige kerstcollectie uitgebracht en ik was meteen verliefd op de nagellak flesjes, ik had nog geen Dior nagellak in mijn stash en mijn nieuwsgierigheid werd gewekt dus heb ik mijn eerste Dior nagellak gekocht en vandaag ga ik dit pareltje aan jullie laten zien, kijken jullie mee? 

De nagellak is verpakt in een mooi glanzend goudkleurige kartonnen doosje met zwarte details erop, Oehhh...ik ben dol op goudkleurige verpakkingen!


De nagellak is net een kerstbal, zo mooi en schattig tegelijk! De dop is mooi glanzend goud, ook ziet je een gouden boord rond het lakje heen en daar staat Christian Dior op gedrukt! 


Dior omschrijft: Vier nieuwe nuances van Diorfic vernis in beperkte editie: verkrijgbaar in Grijsgoud,  vuurrood en een intense pruimenkleur. 

Ik heb de baby pink-roze gekocht en het lakje heeft natuurlijk een naam 454 Secret! 
Zoals je ziet op de foto is het kwastje goed van breedte zodat je in één beweging volledig je nagels kan lakken, zo heb ik mijn kwastjes het liefst! 



Resultaat op mijn nagels: Het lakje dekt in twee laagjes maar het handvatje van de nagellak vind ik niet zo handig voor mee te werken want het is te klein voor het stevig vast te houden, zo ging het wel even moeilijk voor mijn nagels te lakken. De kleur vind ik niet zo baby pink- roze maar eerder oudroze, ik vind de kleur erg mooi en past ook perfect bij iedere feestoutfit! De droogtijd van het lakje is goed maar de houdbaarheid iets minder want na drie dagen begon het al te chippen, maar dat heb ik wel met de meeste lakjes! 


de verpakking is super mooi en schattig, de kleur vind ik ook erg mooi want ik hou van roze maar of ik er terug 27€ voor over heb nee dat denk ik niet! 
Ik blijf fan van Dior want ze hebben prachtige producten, maar de budget nagellakken zijn even goed zoals dit lakje en dan ben je nog maar 3€ of 5€ kwijt! 

Diorfic vernis 454 Secret nagellak is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 27€ 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 





18 opmerkingen

  1. Wat een mooie kleur! Jammer dat ze na 3 dagen al chippen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi flesje, en het staat je erg goed! Mooie kleur. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur en vooral de vormgeving vind ik ook erg gaaf. Wel jammer dat hij na 3 dagen al begint te slijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje, zelf zou ik hem minder snel aanschaffen denk ik...
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne review, een geweldige kleur maar ja de prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig flesje. De prijs is inderdaad minder schattig, maar dan heb je wel Dior!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De verpakking is prachtig, maar de prijs vind ik wel heel erg hoog voor een nagellakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige nagellak, Alleen voor de prijs kwaliteit verhouding zou ik hem laten liggen. Het is toch wat prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De verpakking zag er al veelbelovend uit. Het lakje heeft het waargemaakt, prachtige kleur!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne en eerlijke review! Ik houd het bij Essie, dat is voor mij hét topmerk omdat het zeker 6 dagen blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kleurtje! Had ze ook al in de paris xl gezien :) ik vind de packaging alleen al gewoon een must-have :D

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi lakje! ik zou het handvatje ook niet echt prettig vinden om mee te werken. Ik zou er geen €27 voor kunnen neerleggen, maar bij de kerst collectie's is dat soms erg moeilijk om zulke mooie dingen niet meer mee te kunnen krijgen naar huis <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tint! Wat een schattige flesjes! Echte hebbedingetjes! Wist je trouwens dat Primark ook dit soort flesjes verkoopt? Dat scheelt enorm qua prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De verpakking is cute, maar ik zou het niet kopen wegens de prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De verpakking alleen al is erg mooi zeg. Ik vind de kleur erg mooi helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. de kleur is pracht en de verpakking is wel echt heel duidelijk een verpakking die bij Dior past, wel jammer dat de dop wat lastiger vast te houden is met nagelslakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kleur, vind het flesje zelf er ook heel mooi uit zien x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️