Favorieten Oktober!

Hallo beauty's, het is terug tijd voor mijn favorieten van oktober te laten zien! Nieuwsgierig wat ik zoal terug heb herontdekt in mijn stash en natuurlijk zijn er ook nieuwskomers bij gekomen, kijken jullie mee? 


-Kruidvat Skinscience Firming Eyegel: deze ooggel van het Kruidvat vind ik erg fijn, trekt snel in en mijn donkere kringen zijn vervaagt! Ook werkt de ooggel tegen beginnende rimpeltjes, maar daar merk ik nog niets van omdat ik nog geen rimpeltjes heb.


-Showergel OMG CherryRose: Omg deze douchegel is echt heerlijk! De geur is lekker zoetig en bloemig tegelijk , de douchegel schuimt heerlijk en na het douchen voelt mijn huid zacht aan. De geur blijft subtiel achter op mijn huid, heerlijk! 


-Absolute Iris N°39 Eau De Toilette: Ik ben gek op deze parfum de geur is heerlijk fris, ook blijft de geur lang hangen op mijn huid. Voor mij is deze parfum een budget topper, de geur is perfect voor de zomer maar ook tijdens de herfst periode! 


-Maybelline Dream Fresh BBcream Light-Medium SPF30: Deze BBcream van Maybelline heb ik terug herontdekt, de BBcream heeft een natuurlijk dekking en het laat een mooie gezonde Glow achter op mijn huid. Als ik de BBcream heb opgemaakt koop ik het direct opnieuw, zo fijn vind ik deze BBcream! 


-L'Oréal Collection Exclusive JLo Lipstick Delicate Rose: Deze lipstick heb ik gekregen van Manon, en ik was meteen verliefd! Het is de perfecte herfst kleur die ook nog eens een hele dag perfect blijft zitten, ook na een maaltijd! Ik ga er nog niet teveel over vertellen want donderdag ga ik de lipstick laten zien in een artikel. 


-Maybelline Super Stay Gelnail Color 7Days 877 Beige Touch: Dit is mijn eerste Nude lakje en ik ben er dol op! Het is een mooie Nude kleur maar spijtig genoeg blijft dit lakje geen 7dagen zitten op mijn nagels maar wel 4a5 dagen en dat heb ik meestal niet met andere lakjes, die blijven maar bij mij 3dagen perfect zitten! Ik ga de komende herfst/winter periode nog erg vaak dit lakje dragen, hou je van Nude? Dan kan ik dit lakje aanraden! 

Zo dit waren mijn favorieten van oktober, ik ben benieuwd naar jullie favorieten? 
Wens jullie nog een fijne dinsdag, 









20 opmerkingen

  1. Ik ben heel benieuwd naar de ooggel en de bb cream, de parfum is heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten! Ik ga binnenkort eens aan het parfum ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke mooie favoriete ! die parfum vind ik ook erg lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW die lipstick is prachtig! Wat leuk dat je die gekregen hebt.
    De eyegel van kruidvat lijkt me erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lipstick ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten allemaal! Die lippenstift ziet er echt prachtig uit!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die lipstick <3! En vroeger gebruikte ik die BB cream ook erg vaak. Ik moet hem maar eens terug bovenhalen want die was inderdaad erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie favorieten! De BB-cream van Maybelline ga ik binnenkort ook maar eens aanschaffen. Heb dringend een nieuwe nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk! Ik ben benieuwd wat jij er zal van vinden :)
      x

      Verwijderen
  9. Leuke favorieten! Ik ben wel benieuwd naar die douchegel! Het flesje ziet er heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie favorieten! Vooral de lipstick <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie favorieten heb je :D Vooral dat nude lakje ziet er ontzettend mooi uit :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG showergel daar heb ik al vaker over gelezen dat die zo heerlijk is...mijn favoriet? dat was denk ik toch wel de Bamboo douchegel van Etos, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd naar Kruidvat Skinscience Firming Eyegel. Ik heb ze eerder nog nooit gezien bij Kruidvat. L'Oréal Collection Exclusive JLo Lipstick ziet er ook interessant uit. Ik ga ze alle twee zeker opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vooral die J.Lo lipstick is erg mooi, lief ook dat je die van Manon hebt gekregen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie favorieten. Ik ben benieuwd geworden naar de ooggel van Kruidvat.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️