Happy Birthday To My Blog + Winactie!

Hallo beauty's, de maand November is voor mij een feestmaand want dan ben ik begonnen met mijn blog en mijn blog is 2jaar geworden! Wat gaat het toch snel, de jaren vliegen voorbij! Mijn blog is in de komende 2 jaar veel gegroeid en dat is dankzij jullie. Wat ik zoal opmerk is dat mijn product foto's mooier zijn dan voorheen, ook heb ik een tijdje geleden mijn lay-out vernieuwd en daar ben ik nog steeds blij mee. Want doordat mijn lay-out mooier is heb ik nu nog meer plezier voor artikelen te typen, dat klinkt misschien raar maar het is zo! 


Ik wil ook vooral jullie bedanken dat jullie elke dag mijn artikelen met veel plezier lezen en lieve reactie's achterlaat, elke dag lees ik jullie reactie's met veel plezier. Ik heb natuurlijk ook al uitgenodigd geweest voor naar een event te gaan en eerlijk ik heb het nooit gedacht dat ik dit zou meemaken, ik heb dan ook leuke medebloggers ontmoet. Ik heb dan ook een vriendinnetje bij gekregen in mijn leven door het bloggen, Manon ook al woon je Nederland je bent een toppertje van een meid en ik hoop dat onze vriendschap voor eeuwig is en dat we elkaar ooit gaan ontmoeten! Ik ga nog voor een paar jaar door met het bloggen, want ik doe het nog steeds met veel passie en liefde!


Voor jullie te bedanken heb ik een winactie klaar staan want één iemand van jullie maakt kans op dit BeautyPakket (zie bovenaan). 

Wat zit er zoal in het BeautyPakket: 
°Yves rocher Orange confite & cannelle Shimmer bodylotion ( Kerstcollectie) 
°Yves rocher Haarserum voor ieder haartype
°Dr.hauschka Verwenset verzorging voor het lichaam
°W7 Silky Eyes Magic Mauve (oogschaduwpalette) 
°Lip Strawberry & Balm banaan (lippenbalsem) 
°Bare Necessities highlighting pencil
°Essence Lipliner 15 Honey Berry 
°Freedom lipstick 119 Adorn
°Fashion professional lipgloss Pink fusion
°Yves rocher So Elixir Eau de parfum 5ml (tweemaal verschillende geuren) 
 °goudkleurige Clutch.

Ik zou het leuk vinden dat je nog een paar stapjes voor mij doet want zo maak je nog meer kans op het BeautyPakket! 

-Volg mij op Bloglovin en liked dit artikel: vind je hier
Volg mij op instagram: vind je hier

Als je deze stapjes hebt gedaan, laat dan een reactie achter en een geldige mailadres zodat ik de persoon die heeft gewonnen kan contacteren! Ik wens jullie veel succes en de winactie loopt tot 15/12/15.

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 





27 opmerkingen

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog! Ik sla de winactie over, want ik heb nog zoveel producten. Veel succes voor diegene die wel meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je blogjaardag! Wauw, alweer 2 jaar! Ik volg je blog met ontzettend veel plezier, al laat ik niet altijd een reactie achter maar je artikelen lezen vind ik al superleuk. Ik hoop dat je nog lang doorgaat! Ik doe graag mee met je winactie, want wauw, wat een huge pakket is dit zeg! Ik volgde je al op Bloglovin' en heb het bericht geliked. Ook volg ik je al op Instagram met accountnaam lifewithmaris en lifewithmarisnl! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl. Fingers crossed!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, 2 jaar wat gaat de tijd toch snel! Ben ook zo blij dat ik je heb leren kennen en ik zie je snel ❤️❤️❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow twee jaar al weer! Gefeliciteerd! * gooit slingers* Op naar je derde jaar! En wat een geweldig leuk pakketje! Ik doe zeker mee! Ik volgde je al op bloglovin en nu ook op instagram! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Birthday! Hoop dat ik ook de 2 jaar met mijn blog haal.En wat een mooie winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! :) Op naar nog heel veel mooie blogjaren! Wat een leuke winactie heb je ook georganiseerd! Het is dat ik de Freedom lipstick al heb (wat trouwens echt een hele mooie is!), anders had ik mee gedaan. Nu gun ik het iemand de Adorn nog niet heeft toch meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 2e blogverjaardag! Wat een super leuk pakket, ik doe zeker graag mee.
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454) en instagram (sannnndd)
    mijn e-mail is: sandra_jonker8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met de verjaardag van je blog! ik ken je blog nog niet zo lang, maar heb hem wel al helemaal uitgespit! haha. :) Hele leuke winactie, ik doe mee! Ik volg je op bloglovin en instagram, mijn e-mailadres is: pittellioenvalerie@hotmail.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je blogverjaardag meid en do zo verder! Ik volgde je al op bloglovin (+ geliked) en instagram. Mijn e-mail is mellavieee@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk pakket.
    Ik volg je al heel lang op Instagram en bloglovin.
    Ik heb het bericht gedeeld. mijn mailadres is allaboutbertina@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie! De tijd gaat snel. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! En ik doe graag mee :). Ik volgde je al op instagram (@thingsiwanttoblogabout) en nu ook op Bloglovin'. Heb je post ook gesaved! Nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze verjaardag. De actie sla ik over, ik gun het een ander :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuw is dat al 2 jaar?! Proficiat meid :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je blog meid!!. Je blog ziet er steeds leuker uit en ik blijf je artikelen leuk vinden.
    Leuke pakket heb je ervan gemaakt een leuke manier op nieuwe producten te ontdekken dus ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin + bericht geliked (Cheyenne Jansen) en ik volg je op instagram (cheyennejansen ( .

    Groetjes,

    Cheyenne
    jenny1999jongen@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je 2de blogverjaardag! En wat lief dat je dit allemaal weggeeft <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Happy Blogjaardag! Ik was al volger op BL en nu ook op Instagram. (paramara1982) Wat een extreem goed pakket, ik doe heel graag mee! paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee aan die leuke actie (:
    Ik volgde je al op bloglovin' en op instagram.
    Liefs, Jolijn (jolijndoelman@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met je 2-jarige bestaan! Ik doe graag mee aan de winactie en volg je al een tijdje op bloglovin en insta @janabeeckman. Ik het je winactie ook gesaved! :D groetjes janabeeckman2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! Ik ben hier voor het eerst, maar ik doe mee met winactie. info@choosebeautiful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met de verjaardag van je blog! Ik lees je blog met veel plezier. Fijn om te lezen dat jij en Manon zo'n mooie vriendschap hebben opgebouwd, en dat allemaal dankzij het bloggen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super zeg.. Van harte meid!!!! Enne... Wauwwie!!! Wat een onwijs gave actie organiseer je voor de lezers van je blog.... Echt helemaal geweldig! Ook ik doe heeeel erg graag mee voor een kansje op dit superleuke pakket...
    Alle verplichte stapjes doorlopen,
    Groetjes ilsiee/ wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Hopelijk komen er nog heel veel mooie blogjaren bij.
    Ik volg je op bloglovin (www.bloglovin.com/liekevanveen8) en op instagram (liekevv24)
    Mijn e-mailadres is xx_glamourgirls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je blogjaardag! Mooie tijd alweer, ik volg je denk ik net geen jaar. Wel heel graag! Ik doe graag mee voor deze geweldige goodies. De lipliner heb ik ook die is super fijn. Ik volg je ook op instagram.
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vind ik heel leuk, gefeliciteerd! Ik volg je blog al een tijdje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd!! Ik doe graag mee :)

    Liefs,

    Astrid
    av1989 @ hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️