Lip product Addict Tag:

Hallo beauty's, het is al een hele eind geleden dat ik nog eens een tag heb ingevuld en vandaag breng ik daar verandering in. Een paar weken geleden werd ik getagt door Manon en ik vind het een leuke tag voor in te vullen, nieuwsgierig naar mijn antwoorden? Kijk dan snel even mee!


1. Favoriete lipbalsem of lipverzorging:
Mijn favoriete lippenbalsem is de Classic van Carmex, ik vind de lippenbalsem erg fijn en iedere 
avond voor dat ik ga gaan slapen breng ik een laagje lippenbalsem aan. Nu het steeds kouder word
buiten heb ik altijd mijn Carrmex potje bij me, zodat ik iedere keer een laagje kan aanbrengen voor droge lippen te vermijden!


2. Beste opvallende rode lipstick:
Ik heb niet zoveel rode lipstick in mijn stash, maar de meest opvallende rode lipstick die ik heb is er toch wel één van Essence All You Need Is Red en die vind ik wel erg mooi en intens rood. De 
feestdagen komen eraan en dan ga ik deze rode kleur van Essence met veel plezier dragen!


3 Beste luxe en goedkope lip product:
Dat is toch wel deze lipstick van Catrice uit de Lumination collectie in de kleur Pink Mattrix. De limited edition's collectie's van Catrice vind ik de laatste tijd er erg luxueus uitzien en dan ben je nog maar een paar 5 euro's kwijt, wat ik nog niet veel vind voor een mooie lipstick! Ik ben vooral gek op 
glanzende goud kleurige verpakkingen en ik word er helemaal hebberig van als ik er tegenkom. 


4. Beste Mac lipstick:
Ik hou van al mijn Mac lipsticks, maar Pickled Plum vind ik nu wel erg mooi en ik draag dit kleurtje nu toch bijna elke dag. Natuurlijk vind ik al mijn andere Mac lipsticks ook mooi maar voor het moment draag ik met veel plezier Pickled Plum!


5. Meest teleurstellende lip product:
Mijn meest teleurstellende lip product is toch wel deze grote lippotlood van Kiko, de lippotlood brengt fijn aan daar heb ik niets aan op te merken maar de kleur staat mij echt niet mooi en ik vind het te mat van finish. Ik draag dit lippotlood nooit, wat ik eigenlijk wel jammer vind!


6. Lippotlood: wel of niet doen?
Ik draag soms wel eens een lippotlood en de die van Essence vind ik erg fijn, want het pigment is super! Ik draag er wel altijd een bijpassende lipstick bij, zo komt het kleur van mijn lipstick beter tot zijn recht en blijf het ook net iets langer op mijn lippen. 


7. Beste lipgloss:
Mijn beste lipgloss is die van Dior 453 Dolly Pink, als ik zin heb in wat minder kleur op mijn lippen ga ik al snel grijpen achter deze lipgloss van Dior omdat ik deze fijn vind en de kleur is erg mooi vooral als je van zacht roze hou! Het grote pluspunt is dat deze lipgloss niet plakkerig aanvoelt op mijn lippen. 


8. Iets extra's!
Als ik iets extra's mag kiezen dan ga ik voor een Babylips en een Lip Smacker! Babylips heeft een mooie roze kleurtje af en ik draag het erg vaak tijdens de zomer, een Lip Smacker vind ik erg fijn vanwege de lekkere geur!

Zo dit was de Lip Product Addict Tag, ik vind de Tag erg leuk en daarom Tag ik: BiancaPetra & Sara. Wil jij ook deze Tag ook overnemen dan moet je het zeker niet laten want ik ben ook benieuwd naar jullie antwoorden! 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 













15 opmerkingen

  1. leuke tag! Ik wil deze binnenkort ook gaan doen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook een leuke tag :)
      leuk ik ben benieuwd naar jou antwoorden!
      x

      Verwijderen
  2. De twee bovenste teksten willen niet inorde staan & ik heb alles geprobeerd! Sorry voor het ongemak, maar als ik klik op het artikel bewerken staan de teksten wel goed en vanaf dat ik kom kijken naar het artikel staan de teksten niet goed en het probleem is al van gisteren daarom dat er geen artikel online stond! Ik hoop dat het morgen inorde is zodat ik terug kan tevreden zijn van mijn artikels want vandaag ben ik teleurgesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag,dank je wel voor het taggen....ik ga deze zeker binnenkort invullen...ik denk dat dat in de loop van de volgens week zal zijn....leuk want ik weet heel zeker dat ik totaal ander producten ga bespreken bij het invullen van de tag..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Petra, ik ben nieuwsgierig naar jou antwoorden :)
      x

      Verwijderen
  4. Leuk dat je het ingevuld heb meiss, ondanks al die drama hahaha!! Je hebt mooie lipproducten. Jammer dat het product van Kiko zo slecht is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meid <3
      jaa ik ben niet tevreden en dat is typisch ik; hhahah!
      x

      Verwijderen
    2. Dankjewel meid <3
      jaa ik ben niet tevreden en dat is typisch ik; hhahah!
      x

      Verwijderen
  5. Wat een leuke tag. Ik ben gek op lip producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Pickled Plum kende ik nog niet, maar hij ziet er erg mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een leuke tag wil deze ook nog doen, ben nu wel erg benieuwd naar de Dior lipgloss x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag & mooie producten!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk dat je zowel budget als high end merken bezit, ik ben ook zo! :)
    En heel erg leuke productjes, ik merk dat je ook een packaging buyer bent net als ik ;)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt zo'n leuke tag om te lezen (en te zien) ik ga hem ook snel doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben echt benieuwd naar de lippenbalsem van Carmex! Ik ga deze tag zeker een keertje invullen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️