LipGloss Stash / Deel #2

Hallo beauty's, het is al een paar maanden geleden dat ik mijn Lipgloss stash deel 1 heb laten zien en vandaag ga ik deel 2 laten zien. Ik hou van licht roze lipglosses maar ook van fellere kleuren en die ga ik vandaag aan jullie laten zien, kijken jullie mee naar mijn lipgloss stash deel 2? 


Rode, berry en roze tinten: ik ga telkens van boven beginnen en zo naar beneden,  140 Berryland, 080 Love Pink & Happiness, 060 Mission Pinkpossible, 34 Poppy Red en 24 Just Georgeous. 


Rode, paarse en roze tinten: Etos nr 401, Sugar Plum, NYC ( heefd geen naam of nummer), 04 Stiletto en 170 Sheer Pitaya.


Roze tinten en één Nude tint ( oeps de Nude kleur van L'Oréal zit in de verkeerde doos): 111 Permanent Blush, Totally Hot, Coral Hibiscus, Yves rocher nr 305 en Day Dream. 


Roze en paarse tinten: Plum, Fuchsia en Shades Of Pink. 

Zo dit zijn allemaal mijn donkere lipglosses, ik heb hier geen favorieten van omdat ik ze allemaal mooi vind! Ik hoop dat jullie het leuk vinden voor een kijkje te nemen in mijn stash? Ik ga dit zeker vaker doen omdat ik het leuk vind voor te doen! 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







15 opmerkingen

  1. Zo je hebt een aardige verzameling! Leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gigantische verzameling heb je, zelf heb ik er niet zo heel veel, maar ik ben dan ook niet zo een lipgloss vrouwke als jij bent,...leuk om mee te mogen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk? Ik draag de laatste tijd minder lipgloss en ik merk dat ik vaker lipstick draag :)
      Dus koop ik geen lipglosses meer!
      x

      Verwijderen
  3. Leuk artikel! Ik zie veel producten die ik zelf ook heb, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk voor te horen dat je de artikel leuk vind :)
      X

      Verwijderen
  4. Mooie collectie heb je! Ik heb zelf ook wel aardig wat gloss (alleen niet zoveel als jij hebt denk ik), want hoewel ik meer lipstick heb en dat ook wel vaker draag, vind ik gloss ook wel heel fijn en mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik merk ook de laatste tijd dat ik mijn lipglosses minder draag en dat ik meer lipstick draag de laatste tijd, daarom koop ik geen glossjes meer ;)
      x

      Verwijderen
  5. Mooie glossjes, het valt eigenlijk nog goed mee, ik had er nog meer verwacht :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaah, de eerste deel heb ik al laten zien en inderdaad de tweede deel is net iets minder maar dat komt omdat ik er geen meer koop, omdat ik nu vaker lipstick draag ;)
      x

      Verwijderen
  6. NYC heeft wel een een naam en nummer, probleem is alleen dat die op de plastic verpakking staat die je weggooit, degene van jou is trouwens een lipstain (geen gloss) en heet 310 Perpetually Mauve. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad maar ik wist de naam niet meer, sorry daar voor! Ik weet het dat het een lipstian is maar ik bewaar ze tussen mijn Lipglosses omdat de verpakking er zo uitziet :) X

      Verwijderen
  7. Super mooie collectie Saraya! Hele mooie kleurtjes allemaal <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️