L'Oréal Paris Color Riche Collection Exclusive La Vie En Rose / Jlo Lipstick!

Hallo beauty's, voor mijn verjaardag geweest heb ik van Manon een prachtige lipstick van L'Oréal uit de collectie Exclusive La Vie En Rose van JLo gekregen! Ik was er meteen heel erg blij mee omdat deze lipstick de perfecte kleur is voor tijdens de herfst/winter periode en vandaag ga ik aan jullie deze prachtige lipstick laten zien, kijken jullie mee? 
De huls van de lipstick vind ik er erg klassevol uitzien, een mooie mat zwarte huls met goud kleurige details.


De lipstick heeft natuurlijk ook naam gekregen, Jlo's Delicate Rose! 


L'Oréal omschrijft: De La Vie en Rose lipsticks van Collection Exclusive bestaan uit sophisticated en unieke tinten roze. De unieke bestanddelen van roze parels en velvet pigmenten zorgen voor unieke matte kleuren roze. 

Colo Riche Collection Exclusive zorgt voor fluweel zachte, intense en stralende lippen. De formule is verrijkt met pure en fijne kleurpigmenten voor een sophisticated en uniek kleurresultaat. 

Ga voor sophisticated en verfijnd roze. Kies voor La Vie en Rose lipstick die bij jouw huidtype past voor zachte, intense fluwele roze lippen. 


Oehh...de lipstick ziet er zo mooi uit, de geur van de L'Oréal lipsticks doen mij altijd denken aan de lipsticks van vroeger die mijn oma altijd gebruikte! 


De lipstick ziet er donker uit in de huls maar eenmaal als je de lipstick Swatch, ziet je een heel andere kleur tevoorschijn komen, een mooie felle roze tint met een paarse ondertoon! Oehh...en het pigment is zo goed en zoals je ziet is de finish van de lipstick mat! Ik draag niet veel matte lipsticks maar ik ga nu vaker uit mijn comfort zone stappen en eens iets anders uitproberen, is ook leuker voor jullie als ik eens iets anders laat zien dat jullie niet gewent zijn van mij. 



Resultaat op mijn lippen: De lipstick brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen, ik vind de kleur zo mooi en het heeft mij meteen een klassevolle  uitstraling en met deze lipstick kan ik meteen op romantiek dinner met Dimitri! De kleur komt ook net ietsje donkerder over op mijn lippen dan op de swatch , de houdbaarheid van deze lipstick is echt super want zelf na een volledige maaltijd is de lipstick nog steeds zichtbaar en hoef ik het niet bij te werken! De lipstick droogt mijn lippen niet uit en ik voel de lipstick ook niet zitten, ik heb er een nieuwe favoriet bij! Hou jij ook van dit herfst kleurtje? Dan is deze lipstick zeker iets voor jou! 

Ik wens jullie een fijne donderdag, 



21 opmerkingen

  1. Zo'n mooi kleurtje! Ik wil deze ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur, staat je heel erg mooi Saraya! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kleurtje hé! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een perfecte kleur...hij staat je echt super mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oew! Wat een mooie donkere kleur zeg! Daar hou ik wel van. En hij staat je super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze lippenstift staat je echt goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Manon heeft echt de perfecte kleur voor je uitgezocht! Staat je erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat deze kleur je onwijs goed zeg! En wat lief van Manon dat je deze lipstick van haar hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lipstick! En mooie foto's heb je gemaakt Saraya :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze ook in mijn handen gehad! Ik vond hem nog iets te prijzig en ik kon hem niet testen, dus uiteindelijk heb ik hem laten liggen. En ja, nu heb ik spijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze heb ik ook geswatch in de winkel maar vond het jammer dat de kleur in de huls veel donkerder is dan hoe het in het echt over komt. De kleur in de huls vind ik super mooi. De kleur staat je erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️