Mac Cremesheen Lipstick / Pink Pearl Pop & Pickled Plum

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie twee prachtige lipsticks laten zien van Mac. Ik begin er toch meer en meer verslaafd aan te worden aan de lipsticks van Mac, ik draag ze bijna elke dag en zo zijn mijn andere lipsticks aan het verstoffen. Kijken jullie mee naar deze twee prachtige kleuren? 
De lipsticks van Mac zitten verpakt in een kartonnen doosje met witte details, beide lipsticks hebben een cremesheen finish en deze finish vind ik erg fijn omdat de lipsticks niet mat zijn maar ze hebben een subtiele glans!


Ze hebben beide twee leuke namen, Pink Pearl Pop en Pickled Plum. 


Iedereen kent ondertussen de welbekende kogelvormige hulzen van Mac, ik vind ze er nog steeds leuk uitzien. 


Oehh...hier zijn ze dan de twee prachtige kleuren, links Pink Pearl Pop en rechts Pickled Plum. Oo en de geur van de Mac lipsticks vind ik zo heerlijk want ze ruiken subtiel naar vanille. 


Pink Pearl Pop is een mooie roze die je elke dag kunt dragen en die ook bij iedere ooglook past, hou je van subtiel dan is dit kleurtje zeker iets voor jou. 


Pickled Plum is iets feller dan Pink Pearl Pop en de lipstick bevat goud kleurige shimmers, ik ben gek op fuchsia kleuren en draag ze dan ook het hele jaar of het nu winter is of zomer een felle lipstick past altijd. Hou je van felle kleuren dan kan ik dit kleurtje jullie aanraden!  


Het pigment is super en ze bevatten allebei een subtiele glans, de goud kleurige shimmers van Pickled Plum ziet je niet meer terug op de Swatch dus ze gaan ook niet aanwezig zijn op mijn lippen. 


Resultaat op mijn lippen: beide brengen ze fijn aan en ze glijden moeiteloos over mijn lippen, beide kleuren vind ik erg mooi. Pink Pearl Pop draag ik graag als ik zin heb in een subtiel kleurtje en wil ik mijn lippen doen knallen dan ga ik voor Pickled Plum want dit kleurtje vind ik super mooi en is intussen een grote favoriet geworden. Na een grote maaltijd is het wel tijd voor ze alletwee bij te werken, maar een hapje en een drankje overleven ze dan wel. Ik ben fan van beide kleuren en ik draag ze dan ook regelmatig. 

Mac cremesheen lipstick Pink Pearl Pop en Pickled Plum is te verkrijgen in de Mac store filialen of op de webshop voor 19,50€ per stuk.
Ik wens jullie nog een fijne maandag












26 opmerkingen

  1. Wauw, ik vind ze allebei even mooi bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei mooie kleurtjes, je staat altijd zo goed met roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze nog niet maar het zijn leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Staan je allebei goed! Ik hou echt van dit soort kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beiden kleuren vind ik supermooi, maar van Pickeld Plum krijg ik toch wel een beetje knikkende knietjes...wat is die tint mooi.... ze staan je beiden erg mooi, al heeft je gezicht wel een wat zachtere uitstraling als je pink pearl op je lippen draagt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad en dat komt omdat pink pearl een zachtere tint is ;)
      x

      Verwijderen
  6. De kleuren vind ik mooi, maar de finish wat minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren alweer! Pickled Plum is mijn persoonlijke favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi pigment en Pickled Plum is echt prachtig bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Deze vrolijke en lieve kleurtjes staan je echt heel erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn voorkeur gaat uit naar Pink Pearl Pop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie roze lipsticks en inderdaad de ene is wat feller en ideaal voor een feestje en de andere meer voor dagelijks, mooi! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze twee zijn super! Ik vind de felste roze zoo gaaf:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pickled Plum is echt heel knap! Hij staat jou zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️