Mac Enchanted Eve Lip Bag / Pink!

Hallo beauty's, er zijn overal kerstcollectie's te verkrijgen van make-up en ook dit jaar heeft Mac weer een leuke kerstcollectie's uitgebracht. Van s'morgens vroeg zat ik al voor mijn computer te wachten tot dat de collectie online stond omdat ik zeker iets wou scoren en dat is mij uiteindelijk ook gelukt. Ik heb de Lip Bag Pink gekocht en vandaag ga ik het aan jullie laten zien, kijken jullie mee? 
De producten zitten in een mooi toilettasje met paars en blauwe glanzende details, wat zit er in het toilettasje een Amplified Créme lipstick in de kleur Goodby Kiss, een Lipglass in de kleur Frozen Dreams en een Lipliner Just Wonderful. Ik vind de verpakkingen er zo leuk en feestelijk uitzien!


Oehhh...de huls is zo mooi, glanzend zwart met paars en blauwe strepen! De vorm is het zelfde gebleven als de gewone Mac lipsticks. 



Ik heb nog geen Amplified Créme finish in mijn stash dus ben ik wel benieuwd hoe de finish eruit zal zien op mijn lippen, het is een prachtige roze kleur en zoals jullie ondertussen al weten ben ik dol op roze lipsticks. 

(De swatches laat ik helemaal onderaan het artikel zien)


De lipglass ziet er net zo mooi uit als de lipstick, wat hou ik toch van mooie verpakkingen! De lipglass is roze van kleur en het bevat zilveren glanzende shimmers. 


De lipglass heeft een zacht schuin afgesneden sponsaplicator, zo kun je moeiteloos en netjes je lippen inkleuren. 


Mijn eerste lipliner van Mac, dus ik ben hier wel nieuwsgierig naar! De lipliner ziet er ook leuk uit en de kleur van de lipliner vind ik er oudroze uitzien. 



Het pigment van de lipstick en de lipliner is super, het pigment van de lipglass is altijd minder of een lipstick maar ik vind de lipglass wel mooi van kleur! 


Resultaat op mijn lippen: 
1. De lipstick brengt fijn aan en het kleur vind ik geweldig mooi, de perfecte lipstick voor elke dag! De lipstick is niet volledig glanzend maar ook niet mat van finish, ik vind de Amplified Créme finish erg fijn aanvoelen op mijn lippen. Na een maaltijd is het wel tijd voor de lipstick bij te werken. 

2. De lipglass brengt ook fijn aan en zoals je ziet is het erg licht van kleur, de glanzende zilveren shimmers zijn dan ook erg aanwezig op mijn lippen wat ik wel een beetje jammer vind. Maar ik vind het de perfecte lipglass voor over een lipstick te dragen, na een maaltijd is het wel tijd voor de lipglass bij te werken. 

3. De lipliner vind ik erg stroef aanbrengen, wat ik niet zo prettig vind! Maar de kleur vind ik echt geweldig mooi, de lipliner is volledig mat van finish en ik vind het de perfecte kleur voor tijdens de herfst. De lipliner overleefd wel een maaltijd en hoef je het niet bij te werken en dat had ik niet verwacht! 

Ik ben fan van de lipstick en de lipliner alleen jammer dat de lipliner zo stroef aanbrengt op mijn lippen, maar als ik het resultaat zie ben ik het al snel vergeten. 
Deze Lip Bag / Pink is te verkrijgen bij de Mac store of op de webshop voor 38€. 
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 












17 opmerkingen

  1. Roze lipkleuren draag ik weinig, ik vind ze je wel echt heel erg mooi staan! Hetzelfde lipsetje met de rode lipkleuren lijken mij geweldig, maar ik heb al zoveel rode kleuren haha!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral de lipstick echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie set! Ik vind hem ook wel mooi geprijsd voor wat je krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie producten wauw! De kleuren staan je heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou het niet aanschaffen, niet echt mijn kleurtje! Maar hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wat een mooi setje lipproducten, het ziet er heel mooi uit en staan je allemaal ook erg goed. ook al brengt de lipliner wat stroefjes aan, het doet het resultaat echt niets te kort...heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie set! De kleurtjes staan je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige set! Twijfel nog steeds of ik hem ga kopen ja of nee... Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet twijfelen, gewoon kopen want het is een prachtig setje :)
      x

      Verwijderen
  9. Ik ben dol op kerstcollecties, vind dergelijke setjes altijd de moeite. Zeker als het met zo een LE verpakking is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook dol op kerstcollectie's en zou dan ook alles kopen, hahaha :)
      x

      Verwijderen
  10. Wauw voor die packaging ;0 das ni te doen!!!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig hé, daar word ik gewoon te hebberig van :)
      x

      Verwijderen
  11. Oké, serieus. Complimenten voor jouw product foto's! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren zeg! Ik vind vooral de lipstick erg tof

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️