Moroccanoil Treatment / Voor Ieder Haartype!

Hallo beauty's, ik vind het belangrijk voor mijn haar goed te verzorgen omdat ik erg vaak mijn haar föhn en andere stylingtools gebruik, omdat ik  droog en beschadigd haar wil vermijden gebruik ik graag een haarolie en ik heb de Moroccanoil Treatment uitgeprobeerd en vandaag ga ik aan jullie er meer over vertellen wat ik ervan vind, kijken jullie mee? 
De haarolie zit verpakt in een babyblauwe kartonnen doosje met witte details en de grote M van Moroccanoil is in de kleur oranje en dat valt mij meteen op, ik vind de verpakking er leuk uitzien!



Dan komt er een glazen donkerbruin flesje tevoorschijn ook met witte en babyblauwe details, het 
flesje doet mij denken aan hoestsiroop die je vroeger kon kopen bij de apothekers nu zijn de flessen van plastic maar vroeger waren ze ook van donkerbruin glas.  Ik mag niet onhandig zijn en het flesje laten vallen want dan is het meteen stuk. 


Moroccanoil omschrijft: 
Moroccanoil Treatment zorgt ervoor dat het haar weer zijdezacht aanvoelt en weer gezond oogt met een mooie glans. Met deze ultieme haarbehandeling voor het haar blaast u het haar weer een nieuw leven in. Deze voedende behandeling is verrijkt met arganolie, het vloeibare goud uit Marokko. Daarnaast bevat dit treatment vetzuren, omega3-oliën, vitaminen en antioxidanten die ervoor zorgen dat het haar een extra glans krijgt en beschermd wordt tegen omgevingsfactoren. Hiernaast zorgt de Moroccanoil Treatment ervoor dat gespleten haarpunten verdwijnen en het haar weer stevig en soepel aanvoelt. Kroezend of pluizig haar wordt met behulp van deze behandeling weer glanzend en zacht en is weer makkelijk in model te brengen. 

Fosfaat, sulfaat en parabenenvrij: 
Moroccanoil producten zijn vrij van schadelijke stoffen. Hierdoor zijn de producten veiliger voor het milieu en voorkomen ze dat gekleurd haar vervaagt of het haar uitdroogt. De producten van Moroccanoil zijn niet op dieren getest. 


De haarolie is gemakkelijk te doseren omdat het gaatje erg groot is, wel opletten dat je niet te overhaast te werk gaat want dan heb je al snel teveel haarolie en ik kan het weten, oeps! 


De haarolie is dik van structuur en het heeft een licht gouden kleur en de geur is heerlijk zomers, Als ik aan de haarolie ruik dan zie ik meteen tropisch eiland voor mij, heerlijk! 

Hoe te gebruiken: Breng een kleine hoeveelheid van de Moroccanoil Treatment aan op schoon, handdoekdroog haar. Verdeel deze kleine hoeveelheid vanaf halverwege het haar tot aan de haarpunten en spoel het niet uit. Droog uw haar vervolgens met een föhn of laat het op een natuurlijke wijze drogen. Ook is het mogelijk om Moroccanoil Treatment aan te brengen na het föhnen om eigenwijze plukjes handelbaar te houden of om droge haarpunten extra verzorging te geven. 


Ik vind de Moroccanoil Treatment erg fijn in gebruik, ik breng het aan op handdoekdroog haar en na het föhnen voelt mijn haar zacht en verzorgt aan. Wat ik ook opmerk als ik mijn haar ga stijlen met een stijltang dat het veel gemakkelijker gaat want de stijltang glijd moeiteloos door mijn haar en zijn mijn krullen rapper verdwenen of dat ik deze haarolie niet gebruik, ook ziet mijn haar er minder pluizig uit na het stijlen! Ik ben fan van deze Moroccanoil Treatment en als ik mijn flesje heb opgemaakt dan koop ik het zeker opnieuw! 

De Moroccanoil is te verkrijgen bij kapperssalons of op de webshop Johnbeerens.com  voor 25ml 16,90€ en voor 100ml 42,90€. 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 








11 opmerkingen

  1. Misschien wel iets voor mij, heb nu best pluizig haar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt super, hij lijkt mij erg fijn voor mijn haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog steeds wel een keer een product van Moroccanoil proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, klinkt superfijn! Deze ga ik ooit eens proberen als mijn voorraad hier wat begint op te raken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt mij een fijn product! Volgens mij heb ik hier trouwens al eens een keer een sample-size van gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad doet het flesje denken aan de ouderwetse hoestsiroop. maar eigenlijk vind ik dat best wel wat hebben bij dit soort producten. Deze treatment klinkt erg aantrekkelijk, want ook ik ben regelmatig in de weer met steiltang en ander tools...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit wil ik nou nog wel eens proberen! Mijn haar pluist met dit weer helemaal super erg, en het is droog dus wat voeding kan het wel gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil die Maroccan oil nog steeds heel graag eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil dit product al een hele tijd proberen, maar ik heb hier al zoveel haarproducten liggen :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn haar wordt van olie super vet, ik gebruik het zelf alleen in de puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eentje die eigenlijk al lang op mijn wishlist staat, maar ik zou dan de light versie kiezen. LIjkt me heerlijk ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️