MUA Eyeshadow Palette / Romantic Efflorescence!

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn eerste MUA Palette laten zien en die heb ik een tijdje geleden gekregen van Manon voor mijn verjaardag, ik was meteen erg blij met dit Palette omdat het typisch mijn kleuren zijn en het leukste is dat je alle kanten op kan met dit Palette van een neutrale look tot een Smokey Eye kun je ermee creëren! Kijken jullie mee naar dit pareltje? 

De verpakking is een groot wit doosje met een doorschijnende deksel, zo ziet je al de mooie kleuren erdoorheen en zo vind ik ook de Palette gemakkelijker terug in mijn stash! Op de verpakking ziet je ook glanzende zilveren details, de pallete ziet er leuk uit!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen is de Palette 12M houdbaar. Wat mij ook meteen opvalt is dat de oogschaduw's leuke namen heeft, het is altijd leuk dat de oogschaduw's namen hebben of dat ze er geen hebben en dat maakt de Palette net iets meer luxueus. 


Oehh...de Palette heeft prachtige kleuren, vooral de paarse tinten vind ik erg mooi en de perfecte kleur voor tijdens de herfst periode! 



Bovenaan de swatches ziet je de kleuren van dichtbij en zoals je ziet bevat sommige tinten shimmers en sommige zijn volledig mat van finish, het pigment vind ik echt super en dat had ik niet verwacht voor een budget Palette! De eerste 6 kleuren: Mesmerie, Tempt, Corrupt, Bewitch, Magnet & Exposed. De kleuren zijn stuk voor stuk erg mooi! 



Zoals daarnet ziet je bovenaan de swatches terug de kleuren van dichtbij maar nu de laatste 6, net zoals de andere kleuren bevatten deze oogschaduw's ook shimmers en sommige zijn volledig mat van finish. Deze kleuren zijn ook mooi gepigementeerd en ik word er zo happy van, van al die mooie kleurtjes. Links ziet je: Obsessed, Lavish, Flerry, Siren, Reveal & Capttvate. Ik vind deze kleuren ook allemaal erg mooi! 


Ik heb dan meteen een look gemaakt met dit Palette, de kleuren die ik heb gebruikt zijn Mesmerie, Tempt en Flery. De oogschaduw's brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden, alleen opletten want de oogschaduw's zijn een klein beetje poederachtig dus tik ik eerst mijn kwast af vooraleer ik de oogschaduw aanbreng op mijn oogleden want zo vermijd ik fallout.   


Ik ben fan van dit Palette en als ik bij een Kruidvat kom waar ze MUA verkopen dan neem ik zeker nog een Palette mee naar huis maar dan met andere kleurtjes. Hou jij ook van dit soort kleurtjes? Dan is dit Palette zeker iets voor jou! 

De MUA Eyeshadow Palette Romantic Efflorescence is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen waar ze MUA verkopen voor 5,99€
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 













24 opmerkingen

  1. Ik vind de oogschaduws van MUA echt te poederig. Hierdoor vind ik ze niet fijn werken en ben ik dus niet mega fan van de palettes, helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad de oogschaduw's zijn poederig maar het valt er toch mee te werken vind ik :)
      x

      Verwijderen
  2. Prachtig palette! Ik wil hem zeker nog aan mijn stash toevoegen! Even wachten op een goede actie en dan een keer naar een filiaal toegaan die Mua verkoopt! Helaas heeft 'mijn' filiaal het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat jou filiaal geen Mua verkoopt, terwijl dit zo mooie palette is :)
      x

      Verwijderen
  3. Hele mooie herfstkleurtjes! Ikzelf gebruik helaas niet erg veel oogschaduw alleen de standaard dingen die ik nu gebruik. Maar dit lijkt me wel een fijn palette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige palette is dit, ben blij dat je er blij mee bent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig palette! Echt mooie kleuren om een avondlook mee te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, je kunt veel kanten op met dit palette ;)
      x

      Verwijderen
  6. Hier zitten echt wel heel mooie kleurtjes tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit palette er echt mooi uit zien, die zou ik ook nog wel willen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige kleuren zitten er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil echt een mua palette hebben! Jammer dat mua in Zeeland niet te koop is. Vind t toch wel fijn om zelf even te snuffelen tussen alles

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb echt ALLE palettes van mua, super goede kwaliteit voor zo'n lage prijs vind ik :) en de pigmentatie is echt to die for, echt een toppertje!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MUA heeft prachtige palette's. Ik heb er zelf twee en gebruik ze dagelijks hihi. Deze ziet er ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit palette wordt steeds mooier namate ik hem vaker zie!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij ziet er mooi uit, maar ik beken direct het zijn niet helemaal mijn kleurtjes...Smaken verschillen op dat gebied nu eenmaal, maar ik zeg ook niet direct nee tegen dit palette. Lefde kan ook nog groeien, tenslotte !...( knipoog)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waauw, wat een prachtige kleuren, zo zeker iets voor mij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️