Personal / My Photo Diary #10

Hallo beauty's, morgen mag ik terug gaan werken en ik ben blij want na een weekje thuis zitten werd ik bijna gek! Mijn gezwellling door mijn wijsheidstanden te laten verwijderen is helemaal verdwenen alleen nog de blauw plekken ziet je nog een beetje! Oktober is voorbij dus is het tijd voor mijn Photo Diary te laten zien, nieuwsgierig wat ik zoal heb gedaan en ge eten vorige maand? Kijk dan snel verder! 


-Ik was uitgenodigd op het Dr.hauschka event in Antwerpen, het was erg leuk en ik heb MedeBloggers ontmoet allemaal lieve meiden! Alleen drie uur rijden naar Antwerpen vond ik niet zo leuk en vooral niet dat we in de file stonden! Gelukkig was ik er op tijd! 


- te samen met de medebloggers op het event van Dr.hauschka <3! 


-De nieuwe limited Edition Fallosophy van  Catrice was te verkrijgen bij het Kruidvat en ik ging natuurlijk met een Blush en een lipstick naar huis! 


-Zo blij met mijn grote kandelaar die ik heb gekregen van mijn mama voor mijn verjaardag! 


-Een dagje naar Brugge, ik wist niet dat ze een Mac store hadden dus kon ik het niet laten voor binnen te stappen en ik ging met een lipstick naar huis! 


-Oehhh...zo blij met mijn nieuwe Mac lipstick Pink Pearl Pop, een kleurtje voor elke dag! Binnenkort ga ik de lipstick laten zien in een artikel! 


-Ik had zin in poffertjes, hmm zo lekker en nu dat ik dit foto zie krijg ik alweer zin in poffertjes!


-De herfst is zo mooi, heb nog nooit zoveel paddestoelen gezien bij elkaar! 


-Mijn pabo bestelling was net aangekomen en ik moest meteen mijn nieuw jurkje uitproberen, ik vind het jurkje zo mooi dat ik het ga dragen op de feestdagen! 


-Ik heb een nieuwe favoriet ontdekt deze BBcream van Maybelinne! 


-Mijn nagels gelakt met dit nagellakje van Essie die ik heb gekregen van Manon voor mijn verjaardag, prachtig kleurtje! 


-Selfie, ik ging net vertrekken naar Roeselare voor naar de Action te gaan en naar Media markt! 


-Hello nieuwe pc! Ik heb een nieuwe pc gekocht omdat mijn laptop te klein is en achter een eindje deed mijn nek pijn en nu is het gemakkelijker voor te bloggen, ben er zo blij mee met mijn nieuwe Pc! 


-Omg dit geurtje is zo lekker!!


-Ik heb mijn Every Day mandje opgeruimd, want het zit propvol! De helft gebruik ik nu toch niet meer dagelijks, heb er wat nieuwe producten erin geplaatst uit mijn stash zodat ik eens wat anders gebruik! 


-Voor dat ik mijn wijsheidstanden heb laat verwijderen heb ik eerst nog eens goed ge eten, pizza van de pizzahut zijn mijn lievelings pizza's dus heb ik een grote pizza ge eten! De pizza was erg lekker, yummie krijg er alweer zin in, hahaha! 


-Nieuw toilettasje gevonden bij de Wibra voor mijn make-up en parfum erin te doen zodat ik het gemakkelijker vind in mijn handtas, anders was het een hele tijd zoeken achter een lipstick en nu gaat het veel rapper omdat alles in dit toilettasje zit! 

Zo dit was mijn Photo Diary, ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 




















10 opmerkingen

  1. Leuke diary weer meiss ! Ik ben zo blij dat alles goed is gegaan met de operatie! je had er even last van maar nu kan je weer lekker eten haha! Poffertjes moet ik snel ook weer eens eten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oojaa ik ben zo blij dat ik terug deftig kan eten :D
      x

      Verwijderen
  2. Wat een fijne diary! Die poffertjes en pizza zien er heerlijk uit. Ik heb al weken zin om naar het pizzabuffet te gaan bij de pizza hut, maar het komt er niet van haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke foto's, die poffertjes ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! En pizza van de Pizzahut is inderdaad erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke fotos weer, de foto van de paddenstoeltjes vind ik onwijs leuk...de nagellak van Essie vind ik ook een superkleurtje om te zien, echt leuk....gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt van het verwijderen van je verstandskiezen, ik ben blij voor je dat dat achter de rug is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ben zo blij dat de pijn voorbij is en dat ik terug normaal kan eten :)
      x

      Verwijderen
  6. Oeh, ik ga even kijken naar de nieuwe LE van Catrice! Ik ben erg benieuwd naar de producten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De collectie is zo mooi, ik heb trouwens de blush en de lipstick al laten zien in een artikel ;)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️