Physicians Formula Powder Palette Blush In Rose

Hallo beauty's, ik was al tijdje nieuwsgierig naar het merk Physicians Formula maar het merk is niet zo gemakkelijk te verkrijgen maar gelukkig verkopen ze het bij Di en ik ging meteen met een prachtige blush naar huis. Vandaag ga ik de Powder Palette Blush in de kleur Rose laten zien aan jullie, kijken jullie mee? 

De verpakking is glanzend zilver en de deksel is doorschijnend zo ziet je meteen de prachtige Blush en op het deksel ziet je een wit glanzend pareltje, ik vind de verpakking erg mooi!


Op de achterkant staat de naam van de blush Rose en na openen blijft de blush 12M houdbaar. 


Oehh...de blush is zo mooi, al die bolletjes in de blush verwerkt vind ik erg leuk voor naar te kijken! De blush heeft ook een mooie glans en dat ziet je meteen! 


Hier ziet je de glans erg goed, ik hou van roze blushes! 


Bovenaan heb je de eerste laag met de deksel en de blush, onderin heb je dan nog een compartiment waar een kwastje in verstopt zit en een spiegeltje! Ik vind het handig voor onderweg maar zelf gebruik ik het kwastje niet omdat ik liever mijn eigen kwasten gebruik. 


Het kwastje ziet er goed uit, de haartjes zijn mooi gelijkmatig afgesneden en de haartjes voelen zacht aan. 


Het pigment is super, het is een mooi zacht roze kleur met veel glans! De blush brengt fijn aan en is gemakkelijk op te bouwen, de blush is niet poederachtig waar ik wel blij om ben. Je hebt geen highlighter nodig als je deze blush aanbrengt omdat de blush al zelf een hele mooie zilveren glans bevat, hou je van roze blushes met een glans dan is deze blush zeker iets voor jou, hou je liever van matte blushes dan kan je beter deze blush laten liggen. De blush blijft een hele dag mooi op zijn plaats zitten! Ik ben alvast fan en deze blush verdient een plaatsje in mijn every day mandje! 

De Physicians Formula Powder Palette Blush Rose is te verkrijgen bij de Di filialen voor 17€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







18 opmerkingen

  1. Wow, wat een pareltje! En die verpakking is ook zo prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blush, en die pigment! Love it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa het pigment is super, had ik niet verwacht :)
      x

      Verwijderen
  3. Wat een pareltje en een prachtig liefroze kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig patroon! Lief kleurtje, maar niet mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi pigment! Ik heb het ook al gezien in de Di. Die winkel heeft opeens geweldige producten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa vind ik ook en vroeger stapte ik daar nooit binnen en nu wel ze hebben echt leuke make-up :)
      x

      Verwijderen
  6. Gaaf printje, leuke en toffe kleur ook!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...wat een prachtige blush, de verpakking is ook zo bijzonder, want zo krijgt de benaming "een pareltje terug vinden in je stash" wel een heel bijzondere betekenis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow deze is mooi! Alleen in de verpakking al haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️