Sleek Highlighting Palette / Solstice

Hallo beauty's, vandaag ga ik een prachtige highlighter palette laten zien van Sleek! Ik ben dol op highlighters en ik gebruik het dagelijks, ik was nieuwsgierig naar de highlighter palette van Sleek maar de palette was telkens uitverkocht maar bij de Boozyshop hadden ze de palette terug op voorraad en zonder enige twijfel deed ik de palette in mijn winkelmandje en na een paar dagen heb ik de palette ontvangen en ik kon niet wachten voor er mee aan de slag te gaan. Kijken jullie mee naar dit pareltje? 
De highlighter palette is mooi verpakt in een zwart stevig kartonnendoosje, op de verpakking ziet je meteen de 4 highlighters erop staan. De verpakking ziet er leuk uit en ik ben ongeduldig want ik wil meteen de verpakking openen!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de highlighter palette 24M houdbaar. 

*Sleek is dierproefvrij. 


Als je de verpakking opent komt er een mooi glanzend goud kleurige doosje te voorschijn, in het midden ziet je meteen Sleek MakeUp erop staan. Wauw wat is de verpakking mooi en chique tegelijk, ik ben gek op goud kleurige verpakkingen! Doordat de verpakking zo glanzend is merk ik meteen dat de palette snel volstaat met mijn vingerafdrukken, ik zelf vind dat niet zo erg maar voor sommige ziet er al snel vies uit. 


Op de achterkant van de palette staat, de namen van de highlighters! 

°Ecliptic
°Hemisphere
°Subsolar
°Equinox 

Ik vind de namen erg speciaal maar passen perfect bij het palette. 


Sleek omschrijft: Zorg voor een stralende gloed met dit hoog gepigmenteerde higlighter Palette van Sleek. Dit veelzijdige palette is geschikt voor alle huidtypes en heeft 2 baked powder in het palette zitten, een luxe créme poeder en een zijdezachte poeder. 

Oehhh...de highlighters zijn zo mooi! De palette bevat ook een spiegel en een kwastje vind ik gemakkelijk voor onderweg, maar het liefst gebruik ik mijn eigen kwasten. De palette is niet al te groot dus kan je de palette gemakkelijk meenemen op reis of als je op weekend gaat. 


Omg wat zien ze er mooi uit, kan er uren naar kijken! Links bovenaan ziet je de créme poeder en onderaan de zijdezachte poeder, rechts ziet je de twee baked poeders. 


Het pigment is super en dat had ik ook wel verwacht van Sleek, de highlighters zijn niet poederig. Je ziet meteen op de swatches ongelofelijk veel glans, er zitten twee roze tinten highlighters in en één goudkleurige highlighter en een oranje highlighter. De twee roze tinten zien er koel uit en Equinox gaat toch meer naar oranje maar met een goud kleurige ondertoon, ik vind het er speciaal uitzien ( ok ik geef het toe ik kan niet zo goed kleuren omschrijven). De highlighters brengen fijn aan maar opletten want ze zijn goed gepigmenteerd dat je er niet teveel aanbrengt want anders ziet je er al snel uit als een discobal en dat wil ik toch wel vermijden. De highlighters blijven een hele dag perfect zitten op mijn jukbeenderen, ik ben fan van dit highlighter palette en is ook de perfecte palette voor iemand cadeau te doen tijdens de feestdagen. 

De Sleek Highlighting Palette is te verkrijgen bij de Boozyshop.nl voor 13,49€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 





38 opmerkingen

  1. Wauw, dit is zeker een mooie palette. Mooie pigmentatie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al heel benieuwd naar dit palette! Fijne review.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pigmentatie! En wat is het een leuk product. Voor dat prijsje valt het ook nog eens reuze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa voor die prijs kon ik het niet laten liggen :)
      x

      Verwijderen
  4. Wow ik vind hem heel erg mooi! Die gaat op mijn volgende wenslijstje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk meid, ik weet dat jij ook van highlighters hou :)
      x

      Verwijderen
  5. Heel mooi palette, deze kende ik nog niet!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi, moet eens een bestelling plaatsen bij Boozyshop.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja zeker doen meid, want deze palette is echt de moeite waard :)
      x

      Verwijderen
  7. Wat leuk dat er zoveel verschillende tinten in zitten qua kleur, dan kun je lekker afwisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, je kan veel kanten op met dit palette!
      x

      Verwijderen
  8. Wat een mooie kleuren zitten erin dit palette zeg! De swatches vind ik heel overtuigend :) De verpakking is trouwens ook wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dit palette is echt prachtig. Precies wat Mariëlle zegt: heel erg leuk dat er zo veel verschillende kleuren in zitten. Dan kun je lekker afwisselen en kijken wat het beste bij je blush en je overige make-up past. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, je kan veel kanten op met dit palette :)
      x

      Verwijderen
  10. Wauw wat een prachtige verpakking <3 De Highlighters zien er ook super uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi! Voor die prijs kan ik dat echt niet laten liggen :) ideaal voor te vragen onder de kerstboom ;)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad de perfecte cadeau voor onder de kerstboom :)
      x

      Verwijderen
  12. Toen ik onlangs bestelde bij Boozyshop was ik zo hard aan het twijfelen om deze ook in mijn mandje te doen! Nu heb ik spijt dat ik het niet gedaan heb :( Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat jammer dat je deze niet hebt gekocht, terwijl de palette zo mooi is :)
      Maar misschien de volgende keer?
      x

      Verwijderen
  13. Hele mooie verpakking met dat goud en de highlighters zien er ook heel goed uit, mooie gevarieerde kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wauw! Alleen het doosje vind ik al geweldig! Deze wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjonge wat is hij ontzettend mooi om te zien...ook de swatches vind ik echt geweldig juist de verschillende tinten geven het palette echt iets heel unieks....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie highlighters! Vooral de gouden vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Those colors are so pretty!
    xx Elle

    New outfit post on:
    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Lifestyle/Travel blogger and Model in Tokyo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De verpakking vind ik echt mooi, dat is weer eens wat anders van Sleek. De kleur van de highligt is mooi. Deze webshop Boozyshop vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben verrast door de paarsige kleuren. En nu ook wel heel benieuwd hoe ze bij jou staan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie product! Ik heb al zo vaak op Boozyshop getwijfeld om het palette te bestellen, maar ik durf toch niet zo goed. Sleek is me soms net iets té heftig wat glans, glitter en pigment betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook de verpakking hiervan is zo mooi zeg! Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind deze palette heel uniek en mooi. De namen zijn wat apart maar passen juist mooi bij de unieke kleuren. Mijn favoriet is zeker weten de Equinox maar ze zijn allemaal heel mooi en ideaal voor de feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️