Travelsize / Mac Strobe Cream

Hallo beauty's, ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de Strobe Cream van Mac en ik heb een travelsize gekocht voor het eerst uit te proberen als de Strobe Cream mij bevalt dan koop ik een grotere verpakking. Deze Strobe Cream zou de huid ontstressen, hydrateren en een nieuwe boost geven aan de huid, ik ben benieuwd! Kijken jullie mee? 
De verpakking is een handige tubevorm en het heeft een parelmoer glans en zwarte details, de verpakking is praktisch en hygiënisch! De verpakking is niet al te groot en het bevat 30ml, handig voor mee te nemen als je op reis gaat of voor een weekendje weg! Ik vind de verpakking er alvast leuk uitzien!


De ingrediëntenlijst staat er niet op wat ik wel jammer vind en na openen blijft de Strobe Cream 24m houdbaar. 


Mac omschrijft: De ultieme, snelle oplossing voor je huid! Super werkzame formule met krachtige plantenextracten die de huid verkwikt, ontstresst, hydrateert, verfrist en een doffe, vale en vermoeide huid een nieuw boost geeft met een vitamineshot en een grote dosis groene thee. Laat de huid stralen dankzij regenboogkleurige deeltjes en antioxidanten. Creëert een prachtig effect op de huid in alle soorten licht, zowel zonlicht als spotlights. 


De Strobe Cream is niet dik maar ook niet dun van structuur het is er net tussenin, zoals je ziet bevat het kleine regenboogkleurige deeltjes en deze deeltjes zouden een mooie glans creëren zodat je huid 
er gezond uitziet maar dan op een natuurlijke manier, de Strobe Cream heeft niet echt een geur wat ik zeker niet erg vind. De Cream brengt gemakkelijk aan en trekt snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat, het resultaat is echt prachtig! Mijn huid ziet er gezonder uit en het heeft een mooie Glow aan mijn huid en ik breng de Strobe Cream aan onder mijn foundation, ik zie er meteen fabulous uit maar niet te overdreven als een discobal! Ik heb ook het gevoel dat mijn make-up beter op zijn plaats blijft zitten, gelukkig reageerd mijn gevoelige huid goed op deze Strobe Cream! Hou jij ook van een mooie gezonde Glow dan kan ik je deze Strobe Cream aanraden want ik ben alvast fan, als mijn tubetje leeg is dan koop ik een fullsize! 

De Travelsize Strobe Cream is te verkrijgen bij de Mac store filialen en op de webshop voor 10€, heb je liever een fullsize verpakking dan is de prijs 33€. 
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 



21 opmerkingen

  1. Hier heb ik ook al veel over gelezen en ben er zelf ook wel benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, klinkt goed! Leuk om te proberen met zo'n travelsize. Misschien ga ik dat ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke review! Als je ff goed rekent ben je VEEL voordeliger uit als je travel size blijft kopen, een tube is 30 ml voor 10 euro, en een pot is 50 ml voor 33 euro. Voor 30 euro heb je dan 90 ml met tubes. En het is veel hygienischer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was ik echt heel erg benieuwd naar, ik hoor er veel goeds over maar een echte review was moeilijk te vinden... Ik ben enthousiast geworden!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een onzuivere huid en daarom houd ik meer van mat, maar dit is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zou ik ook nog eens willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben wel heel benieuwd of dit ook wat voor mij zou zijn! Ik houd namelijk wel van een goede highlighter, maar heb daarnaast wel een gecombineerde huid met een vette t-zone die nog wel eens wil gaan glimmen en dat moet natuurlijk niet too much zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat handig dat er een travelsize van bestaat...het lijkt mij best een fijn product...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik heb hier heel veel goeds over gehoord, zo een travelsize is wel handig zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof hier nooit zo in maar ik heb nu al 3 positieve artikels hierover gelezen dus eigenlijk kan het niet anders dan dat hij fijn is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo een reisversie van dit product lijkt me erg fijn om overal mee te nemen :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb al veel positieve verhalen gehoord over deze creme, maar ik heb liever een iets matterende creme omdat mijn huid geneigd is snel te gaan glimmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dit klinkt goed, en wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me een mooi product! Ik kende het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, ziet er me wel een fijn product uit :D

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Na deze travelsize heb ik ook gekeken (de prijs is leuker haha), wist alleen niet of het wat was of niet dus super thanks voor je review :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne review. Ik wil hier ook wel van de kleine formaat proberen om te zien hoe het op mijn huid werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben benieuwd hoe -ie bevalt na langdurig gebruik, want ik krijg toch regelmatig puistjes van MAC :( x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️