Unboxing / DeautyBox November

Hallo beauty's, ik heb de Deautybox ontvangen en vandaag ga ik de inhoud laten zien aan jullie! Wil je een stralende witte glimlach? Wimpers met ongelofelijk volume? Of wil je een product testen dat rijk is aan frambozenpitolie? Of wil je gewoon een wakkere blik? Word je al nieuwsgierig? Kijk dan snel even mee naar de inhoud!



Library Of Fragrance By Demeter / Jasmine Cologne Spray 15ml:

Een New Yorkse createur van fijne geuren, met bijna 300 geuren in het assortiment op basis van bekende "alledaagse" geuren die ons elke dag omringen. De eerste drie unieke en ongewone geuren die gelanceerd werden in 1996 waren "dirt", de geur van verse echte aarde, "grass en tomato". De bedoeling is mix 'n match. Zo bepaal je zelf je eigen geur, creëer je je eigen unieke mix. Maar je kan elk parfum ook perfect op zichzelf gebruiken. Het concept groeide al snel uit tot een breed scala van geuren zoals babypoeder, gin & tonic en zelfs play-doh! In deze box vind je één van de bestsellers terug een simpele, subtiele maar volle en fijne jasmijngeur.

Ben je benieuwd naar de vele andere unieke colognes van The Library of Fragrance by Demeter? Dan heb ik goed nieuws voor je want in hartje van Antwerpen opende begin november de geurboetiek "Scentses" de deuren. Zij presenteren maar liefst 130 mix 'n match geuren uit het gamma, met een fragrance lounge waar je je uren zoet kan houden met ruiken, mixen en matchen! 

Full size 30 ml, aanbevolen verkoopprijs 25€


Body&Bess / Limited Edition Hand Lotion Full Size:

Body&Bess ontwikkelt sinds 2010 natuurlijke huidverzorgingsproducten die een positieve werking bieden bij huidproblemen. De producten zijn gemaakt op basis van frambozenpitolie, deze bijzondere vruchtenolie biedt tal van voordelen voor de huid omdat ze uitzonderlijk rijk is aan vitamine A en E, antioxidanten, omega 3 en 6. Deze limited edition handcréme beschermt en hydrateert je handen 24 uur lang en ruikt heerlijk!

Full size 75ml, aanbevolen verkoopprijs 12,50€



Vita Verde / 30 Katoenschijfjes Met Korenbloemwater Full Size:

Deze wattenschijfjes werden samengesteld met ingrediënten die voor 98,5% van natuurlijke herkomst zijn, één van deze ingrediënten is korenbloemwater, dat een ontzwellend effect heeft. Een andere component is vitamine E, dat het proces van oxidatieve stress beperkt. 's Morgens en 's avonds een schijfje over de make-upvrije huid halen voor een gevoel van frisheid en zachtheid. De wattenschijfjes kunnen ook worden gebruikt als kompres op de oogleden. Geschikt voor alle huidtypen.

Full size 30 schijfjes, aanbevolen verkoopprijs 4,49€  


Oral -B / 3D White Luxe Whitening Versnelller Full Size: 

Deze intensieve behandeling voor whitening en verzorging van het tandglazuur zorg ervoor dat oppervlakkige verkleuringen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Deze tandpasta gebruik je als aanvulling op je gewone tandpasta, poets eerst je tanden met je favoriete tandpasta en dan poets je nogmaals je tanden maar dan met de whitening versneller om de witheid van je tanden te versterken en te beschermen. 

Full size 75ml, aanbevolen verkoopprijs 4,99€


T.Leclerc / Mascara Volume Effet Bloom Full Size:

Deze mascara zorgt voor een geweldig "valse wimpers" effect. Met één enkele beweging van het borsteltje zorgt deze voor een onvergetelijke blik. Het lange gebogen borsteltje maakt je wimpers mooi gekruld voor een spectaculair effect. De intense pigmenten en carnauba en bijenwas maken je wimpers extra volumineus. 

Full size 9,5ml, aanbevolen verkoopprijs 22€


Sample Talika / Huile Vitale 1,5ml:

Deze gezichtsolie van Talika is samengesteld door de geheimen van oude Egyptische beautyrituelen ,voedt, herstelt, beschemt en kalmeert de olie de huid. Enkele druppels volstaan zodat de magie van de olie zijn werk kan doen tijdens je slaap!


Zo dit is de inhoud van de Deautybox November en ik vind de inhoud leuk maar toch niet zo bijzonder dat ik er een wauw gevoel bij heb, maar ik ben toch nieuwsgierig naar de whitening versneller en de mascara!

Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 

Wat vinden jullie van deze inhoud?







17 opmerkingen

  1. Deze box vind ik erg leuk, mooie inhoud!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk er precies hetzelfde over, wel leuk maar niet geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap je mening, wel leuk maar niet fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb bij deze box ook geen wauw gevoel, maar ben wel benieuwd naar de Mascara !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel een mooie box eigenlijk, er zitten echt nuttige geuren in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind de boxen nooit zo speciaal, jammer want dan zou ik deze box graag elke maand door mijn brievenbus krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De box bevat vrij veel leuke en mooie producten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je een foto me de mascara? Zou graag een vergelijking zien zodat ik weet wat de mascara doet met je wimpers :)

    Leuke post!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet nog alles uitproberen, daardoor staan er geen foto's bij met swatches :)! Sorry daarvoor! X

      Verwijderen
    2. Haha geen probleem :D ik was gewoon zo nieuwsgierig XD

      Verwijderen
  9. Wat een leuke dingen! Ik ben vooral heel benieuwd naar die tandpasta. (klinkt misschien een beetje raar)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Naar de mascara ben ik wel benieuwd! Verder krijg ik er ook niet meteen een wauw-gevoel bij, maar de inhoud is zeker niet verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben wel erg benieuwd nu naar de whitening en de olie. De box is verder erg leuk maar misschien niet wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vita Verde / 30 Katoenschijfjes en mascara ben ik nieuwsgierig na.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben wel benieuwd naar die mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie inhoud ben vooral erg benieuwd naar de mascara x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️