Unboxing Deautybox / Oktober!

Hallo beauty's, het is tijd voor de Deautybox van Oktober te laten zien! Ik heb de box ietsje later ontvangen dan anders en dat kwam door de stakingen van de post, maar ik heb nu eindelijk mijn box en ik ben nieuwsgierig naar de inhoud. Jullie ook? Kijk dan snel eventjes mee! 


Schwarzkopf Kératine Color Full size: 

Wist je dat Kératine Color de eerste haarkleuring van Schwarzkopf is met een 3-stappen Care & Color Systeem? Dankzij het keratine Care Serum word elk scheurtje en kwetsbaarheid in je haar opgevuld zodat je haar zowel voor, tijdens en na het kleuren beschermd wordt en zo voor 80% haarbreuk voorkomt! Verder zorgen de kleurpigmenten voor harmonieus kleurresultaat voor een natuurlijke uitstraling en 100% grijsdekking. 

4.0 Donkerbruin, full size en aanbevolen verkoopprijs 8,99€ 


Mememe Dew Pots Full Size: 

 De Dewy pots van MeMeMe zorgen zonder twijfel voor die extra Sparkle! Verder is deze oogschaduw heel gemakkelijk in gebruik, zo kan je hem aanbrengen met een oogschaduw penseel of heel simpel met je vinger door de oogschaduw zachtjes op je oogleden te tikken. Je ogen zullen de hele dag stralen, want zelfs na enkele uren zit deze oogschaduw nog helemaal op zijn plaats, voor een perfecte maquillage, de hele dag lang! 

Full size 3ml, aanbevolen verkoopprijs 9,87€ 


Merci Handy Tendress & Baume À Lèvres Full size:

Deze Merci Handy lippenbalsem is 100% natuurlijk! Verrijkt met rijst wax en plantaardige squalaan is het ideaal voor diegene die houden van tederheid, comfort en lippen zo zacht als de huid van een baby. De balsem is niet plakkerig en bevat geen kleurstoffen. Beschikbaar in drie heerlijke geuren: Black Vanilla, Flower Power en Munt. Opgelet! Door de heerlijke geur worden je kussen nog zoeter! 

Flower Power Full size 5g, aanbevolen verkoopprijs 8€ 


Unani IL-Luminate Serum 20ml:

Deze wil-Lumination serum is een krachtig en sterk geconcentreerd serum met Hydraterende ingrediënten die de huid meteen transformeren. Een vale teint en donkere kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon! Het bevat verder ook een boost aan collageen, dat huidveroudering tegen gaat. Breng elke dag aan na het reinigen van het gezicht en nek. Masseer met cirkelvormige bewegingen drie druppels van het serum zachtjes in, hierdoor ontspannen de spieren in je gezicht en activeer je de bloedcirculatie, voor een stralende teint! Dit serum is geschikt voor alle huidtypes en leeftijden! 

Full size 30ml, aanbevolen verkoopprijs 29,99€ 


Noabay Renewal Antiox Eye Contour Cream Full size:

Gebruik jij regelmatig het excuus " The bags under my eyes are Prada?" Vanaf nu draag je enkel nog  een Prada aan je arm, want dankzij de renewal Antiox Eye Contour Cream van Noabay zien jouw ogen er weer stralend uit. De hoge concentratie kaneel extract en Aloë Vera hebben niet enkel antioxiderende eigenschappen maar stimuleren ook de microcirculatie rond je ogen waardoor je donkere kringen en wallen in no time verleden tijd zijn. De producten van Noabay zijn vrij van parabenen, worden niet getest op dieren en bevatten voor 98,89% natuurlijke ingrediënten. 

Full size 20ml, aanbevolen verkoopprijs 24,99€ 


Er zitten nog extra samples van Eucerin Hyaluron Filler CC Cream in de box, leuk voor eens uit te proberen. 


Zo dit was de inhoud van Oktober, de inhoud deze maand vind ik erg leuk want er zitten maar liefst vier Full size producten in de box! Ik ben benieuwd naar de lippenbalsem en de Oogcréme, ik kan niet wachten voor het uit te proberen. 

Informatie over een abonnement voor een Deautybox vind je hier en ik wens jullie een fijne weekend toe en ik zie jullie terug op maandag, 











10 opmerkingen

  1. Wauw, wat een prachtige inhoud! Die oogschaduw ziet er top uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke box, de oogschaduw ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben alvast benieuwd naar de lippenbalsem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een geslaagde inhoud. Al denk ik niet dat iedereen blij zal zijn met de haarkleuring.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flinke inhoud zeg, veel full-size! De haarkleuring zou ik alleen niet gebruiken, je kan het namelijk niet 'even testen', dan zit je er namelijk wel even aan vast :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke inhoud, ik ben wel erg benieuwd naar het het resultaat van het keratine product van Schwarzkopf....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De inhoud vind ik er best leuk uitzien! Fijn ook dat er veel full-sizes inzitten :) De haarkleuring snap ik alleen niet, maar ik heb dan ook nog nooit mijn haar geverfd, dus ik zie het nut niet zo in van zo'n product in een box. Het lijkt mij ook lastig om een goede kleur voor iedereen erin te hebben zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De inhoud ziet er best leuk uit, veel nieuwe merken zie ik voorbij komen :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het wel een mooie inhoud met veel verschillende soorten producten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️