Christmas Presents

Hallo beauty's, kerstmis is al terug voorbij en hopelijk hebben jullie goed gevierd met vrienden en familie? Zoals beloofd ga ik aan jullie mijn Kerstcadeautjes laten zien, nieuwsgierig wat ik zoal heb gekregen? Kijk dan snel verder! 


Black Opium van YvesSaintLaurent heb ik gekregen van mijn vriend Dimitri, ik was zo blij toen ik het cadeautje opende en deze parfum zag tevoorschijn komen! De geur is heerlijk en de flacon is zo mooi, ik ben er dolgelukkig mee! 



Dimitri verwende mij ook dan nog eens met de Steampod en deze stond op mijn christmas wishlist, ik ben zo blij dat ik deze Steampod eindelijk in mijn bezit heb! Ik heb de Steampod ondertussen al uitgeprobeerd en het werkt erg goed , want nadat ik s'avonds mij had gedoucht en mijn haar stijl met deze Steampod was ik sneller klaar of met een gewone stijltang en mijn haar voelde glad en zacht aan. De Steampod werkt optimaal met de haar producten van de Steampod deze heb ik trouwens ook al gekocht, als ik s'morgens opsta was mijn haar nog steeds stijl, ik ben er zo blij mee!


Van mijn schoonzus heb ik deze schattige cupcake mokken set gekregen, past perfect bij onze stijl en ik hou wel van schattige spulletjes! Hier ga ik met veel plezier mijn warme chocolademelk in uitdrinken, zo schattig! 



Bij de cupcake mokken set heb ik ook nog deze schattige cupcake lepeltjes bij gekregen van mijn schoonzus, ik vind ze zo leuk! Wij trekken lootjes en mijn schoonzus had mij getrokken en mijn broer Dimitri. Dimitri heeft van mij een gereedschapkoffer gekregen met materiaal voor te klussen in huis en van mijn broer een boormachine. 

Ik ben dolblij met mijn cadeautjes! Ik ben goed verwend geweest, wat hebben jullie zoal gekregen? 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 











33 opmerkingen

  1. Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen. Yay nu hebben wij allebei black opium haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes heb je gehad! Die koffielepeltjes zijn echt zo schattig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke cadeautjes! Ik ben ook dolblij met Black Opium :) en de steampod lijkt me ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben verliefd op de Steampod, echt een hele fijne stijltang!
      x

      Verwijderen
  4. Ik vind die parfum zo lekker ruiken en die mokken zien er zo schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Black Opium vind ik echt heerlijk! Die moet ik ook nog een keer halen. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh black opium! Yummm
    Hele leuke kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zulke mooi cadeaus zeg! Black Opium van Yves Saint Laurent is inderdaad zo lekker deze wil ik ook weer bij mij helaas op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ga er toch zuinig mee zijn :)! Want de geur is zo lekker!
      x

      Verwijderen
  8. Superleuke cadeautjes!! Die lepeltjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cadeautjes allemaal :D De steampod is echt geweldig :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen die je hebt gekregen! Ga je nog een aparte review schrijven over de steampod? Hier ben ik wel benieuwd naar hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil er wel eens een aparte review van schrijven, maar zal wel een eindje duren want ik werk op planning :)
      x

      Verwijderen
  11. Black Opium van Yves Saint Laurent, ik ben benieuwd hoe het ruikt. Fijn dat je er zo enthousiast over bent. Leuke cadeaus heb je gekregen. 

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur is echt heerlijk, ik ben erg blij met mijn cadeautjes :)
      x

      Verwijderen
  12. Mooie cadeautjes zeg, zo schattig die kopjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke cadeaus heb je gekregen! Die parfum is echt heerlijk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lieve cadeutjes heb je gekregen, echt zoveel zorg is er aan besteed en dat maakt ze juist zo leuk...ik ben ook heel erg benieuwd naar de Steampod...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw echt kei leuke cadeautjes, zalig dat je de steampod gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️