Christmas Wishlist

Hallo beauty's, de feestdagen komen steeds dichterbij en ik heb al een paar cadeautjes gekocht voor mijn familie en voor Manon maar ik heb natuurlijk ook een paar items die op mijn wishlist staan die ik graag onder mijn kerstboom wil. Vandaag ga ik aan jullie mijn Christmas wishlist laten zien, kijken jullie mee? 

1. Marc Jacobs Decadence Eau De Parfum: De flacon is zo mooi en de geur is heerlijk zwoel, de perfecte parfum voor tijdens de winter! Ik hoop dat deze parfum onder mijn kerstboom ligt, ik kan uren kijken naar het mooie flacondesign.

2. I Heart Make-up / I Heart Chocolate Pink Fizz: Ik heb nog geen chocolade palette van I Heart Make-up maar naar deze schattige roze variant ben ik super nieuwsgierig naar, de palette heeft prachtige kleuren en ziet er dan nog eens cute uit! Ik hoop dat de Palette zo snel mogelijk te verkrijgen zal zijn op de webshop van Beauty88.

3. Mac Lipstick Twig: Ik heb al veel roze Mac lipsticks maar een mooie nude kleur heb ik nog niet en ik heb al een aantal reviews en swatches gezien van Twig en ik ben verliefd. Ik ben er zeker van dat Twig mijn volgende Mac lipstick word!

4. L'Oréal Steampod 2.0: De Steampod van L'Oréal staat al een paar jaar op mijn wishlist, maar het is het stevig prijskaartje die mij telkens tegenhoud van het te kopen. Maar nu ik mijn haar wat langer laat groeien wil ik toch mijn gezonde haarpunten behouden, deze Steampod werkt op water net zoals een stoomstrijkijzer en dit zou gezonder zijn voor het haar dan een gewone stijltang. Als ik naar mijn kapster ga voor mijn haar te knippen en te kleuren dan stijl ze mijn haar met de Steampod en mijn haar voelt zacht en glad aan en de volgende dag is mijn haar nog steeds stijl! Ik hoop dat de Steampod dit jaar onder mijn kerstboom ligt.

5. Urban Decay / Gwen Stefani Eyeshadow Palette (Limited Edition): Ik heb nog geen Urban Decay palette in mijn stash, maar ik ben verliefd op dit palette van Gwen Stefani! De palette bevat 15 must-have tinten oogschaduw ( 12 nieuwe en 3 uit Urban Decay collectie), de kleuren zijn zo mooi! Het palette is trouwens onderweg naar mij, Oehhh...ik kan niet wachten! Het is een limited Edition palette dus wou ik er snel bij zijn want ik ben echt verliefd op dit palette!

6. Make-up Revolution / Blushing Heart: Deze schattige Blushing Heart van Make-up Revolution staat ook al een tijdje op mijn wishlist maar ik blijf het steeds uitstellen voor er één te bestellen en ik weet niet waarom! De blush ziet er zo mooi uit en vooral schattig, heb ook al goede reviews gelezen van deze Blushing Hearts. Nu maar hopen dat deze schattige blush onder mijn kerstboom beland!

Dit is mijn Christmas Wishlist, maar ik mag al één iets schrappen de Urban Decay Gwen Stefani oogschaduw palette. Ik ben ook nieuwsgierig wat jullie graag zou willen krijgen voor kerst?


                    Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug maandag,
                                                       












22 opmerkingen

  1. Wauw, er staan prachtige dingen op je wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo'n wishlist te maken. Hopelijk kan je er veel van gaan afstrepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie wishlist! Staan echt hele mooie dingen op! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie producten! <3 Vooral de MAC lipstick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige wishlist! Zou mooi zijn als je ze binnenkort allemaal afgestreept hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow, die flacon van Marc Jacobs is zo mooi!! Ik ben super benieuwd naar de geur ;) Mooie wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan niet wachten, ik kan niet wachten, ik kan niet wachten! haha oeps. Wat een leuke wishlist mop. Ik wil de roze chocolade palette ook hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat marc jacobs parfum ziet er inderdaad prachtig uit, ik ben benieuwd hoe hij ruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke wishlist, ik kan mij het goed voorstellen dat je een aantal mooie producten ervan heel graag wilt hebben, het roze palette ziet er echt onwijs leuk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige wishlist! Ik zou ook alles wel willen hebben, zo leuk allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die blush vind ik ook zo mooi! Alleen hij was uitverkocht bij de Kruidvat toen ik er was helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke wishlist!! Dat UD palette is zo mooi hé <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goede wishlist, tijd om te kopen!! De geur Decadence vind ik hee apart maar ontzettend lekker ruiken. Die staat ook zeker op mijn lijstje!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi lijstje hoor! Het palette lijkt me ook zo ontzettend mooi en goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie wishlist, het chocolade palette heb ik in het bruin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke wishlist! Het UD Gwen Stefani palette is idd supermooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk! Ik kan je zeker de lipstick aanraden ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. JAAA Mac twig moet je zeker nemen, zon toffe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat flacon van Marc Jacobs is echt prachtig hé <3 De Steam Pod wil ik ook eindelijk eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blushing heart is zo schattig, alleen daarom wil ik 'm hebben. Maar ik zou ook heel blij zijn als Twig van MAC onder de kerstboom ligt! Mooie items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuke wishlist! Die decadence van MJ ruikt zo heerlijk!
    Ben ook blij dat je het UD palette nog hebt kunnen bemachtigen, moest je het nog niet direct gebruiken omdat het zo prachtig is en echt zonde is van het aan te raken, ik heb hem recent geswatcht :D

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️