Favorieten November!

Hallo beauty's, november is voorbij en het is terug tijd voor mijn favorieten van vorige maand te laten zien. Nieuwsgierig wat voor producten ik heb ontdekt en herontdekt vorige maand? Kijk dan snel verder! 

-Dr Van Der Hoog Purity Scrubcrėme: Deze scrubcrėme vind ik zo fijn, deze scrub is 100% zeepvrij en het bevat natuurlijke amandeldeeltjes! De gezichtsscrub reinigt mild en de scrub ruikt heerlijk naar grapefruit en klein beetje naar limoen, na gebruik van deze scrubcrėme voelt mijn huid fris en zacht aan.

-Olaz Essentials Complete Sensitive Dagcréme: Deze dagcréme van Olaz vind ik zo heerlijk, de créme trekt snel in zonder dat het een vettig laagje achterlaat. Deze créme is ideaal voor de gevoelige huid, mijn huid is enorm verbeterd en ik heb ook minder last van puistjes. Mijn huid voelt zacht en hydrateerd aan. 


-Andrélon Haar & Hoofdhuid Repair Mask: Zoals jullie ondertussen al weten is dat ik vaak een stijltang gebruik, voor mijn haar in goede conditie te houden gebruik ik altijd haar producten voor droog en beschadigd haar. Deze haarmasker van Andrélon is zo fijn, de haarmasker ruikt heerlijk zoet  en je hoeft de masker maar 3 minuten laten inwerken. Nadat ik mijn haar heb afgespoeld voelt het zacht aan en voelen mijn haarpunten minder droog aan, mijn haar is ook gemakkelijker doorkambaar. 


-Mac Strobe Cream: Ik hou van een mooie gezonde Glow en deze Strobe Cream van Mac doet wat het beloofd. Ik breng het aan onder mijn foundation en mijn huid ziet er zo stralend uit, ook blijft mijn make-up beter op zijn plaats zitten. Je krijgt niet alleen een gezonde Glow maar de Strobe Cream werkt dan ook nog eens als primer. 

-Max & More Contour Stick: Ik gebruik enkel de highlighter omdat de contour veel te donker is voor mijn huid terwijl dat deze al de lichtste variant is. Ik gebruik vooral de highlighter onder mijn wenkbrauwen, het heeft een mooie gouden glans af en het brengt gemakkelijk en snel aan. Dit is echt een budgettopper zo fijn vind ik deze contour stick. 


-Catrice Eyebrow Set: Iedereen vind deze eyebrow set van Catrice erg fijn, ik ook want de lichtste poeder is de perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen. De wenkbrauw poeder brengt fijn aan, voor mij is dit ook een budgettopper en ik hoop dat ze dit wenkbrauw setje nooit uit het assortiment halen, 

-Catrice Eyebrow Filler: Als ik geen wenkbrauw poeder aanbreng dan gebruik ik deze eyebrow filler, ook is dit de perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen. Natuurlijk heeft deze gel niet de zelfde resultaat als een wenkbrauw poeder maar toch zien mijn wenkbrauwen er beter uit of als ik niets zou aanbrengen. 


-MUA Romantic Efflotescence Eyeshadow Palette: Heel de maand november heb ik dit palette gebruikt van MUA, ik vind deze palette zo mooi! Ik gebruik alle kleurtjes uit dit palette, het pigment is super alleen zijn de oogschaduw's erg poederig. Maar ook al zijn de oogschaduw's erg poederig, het is en blijft een mooie palette. 

Zo dit waren mijn favorieten van vorige maand, ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 







22 opmerkingen

  1. Het Mua palette ziet er heel mooi uit. Naar het wenkbrausetje van Catrice ben ik ook erg benieuwd!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De palette van MUA is dan ook erg mooi, jaa het wenkbrauw setje van Catrice is zo fijn!
      x

      Verwijderen
  2. Dat zijn weer flink wat favorieten! De scrub van Dr van der Hoog klinkt wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie favoriete. Ik ben heel erg benieuwd naar de Mac Strobe cream

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meid, Ja de Strobe Cream van Mac is echt een aanrader :)
      x

      Verwijderen
  4. Het wenkbrauwsetje begrijp ik helemaal!! En het palette lijkt me ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De oogschaduwset van Catrice gebruik ik ook altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie favorieten. Het wenkbrauwsetje van Catrice is echt mijn holy grail. De Strobe Cream van MAC wil ik graag een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk, juist omdat het zo veel producten zijn van zowel een duurder als een goedkoop merk vind ik deze favorieten geweldig om naar te kijken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk voor te lezen dat je het leuk vind voor te zien :)
      x

      Verwijderen
  8. MUA Romantic Efflotescence Eyeshadow Palette heeft ook heel veel kleuren om uit te kiezen. De palette heb ik ook. Dr Van Der Hoog Purity Scrubcrėme lijkt me heerlijk product om eens uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie favorieten, vooral dat palette vind ik erg mooi :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie favorieten! Het wenkbrauwsetje van Catrice gebruik ik ook elke dag. Verder lijkt het haarmasker van Andrélon heel fijn X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️