Kerstlook Met De Urban Decay Gwen Stefani Oogschaduw Palette

Hallo beauty's, vanavond is het kerstavond en ik ga het vieren bij mijn ouders en natuurlijk worden er ook cadeautjes uitgedeeld.Vandaag moet ik eerst nog werken tot 16u en dan ben ik thuis tot 4 januari, ik kan het niet geloven dat het morgen al kerst is de weken gaan zo snel voorbij, ongelofelijk! Vandaag ga ik aan jullie een Kerstlook laten zien met de Urban Decay Gwen Stefani Palette, want tijdens de feestdagen mogen we eens goed uitpakken met make-up, kijken jullie mee?

Gezicht make-up producten : 
-Maybelline dream wonder nude fluid touch foundation / 21 Nude beige dore
-LCN perfect camouflage / Creamy concealer 
-Essence stay all day concealer / 02 Soft beige
-Essence all about matt fixing compact powder
-Catrice sun glow Shimmering bronzing powder / Medium skin
-Kiko moon dust face powder / 01 Mysterious pink


Mijn producten voor de wenkbrauwen: 
-Catrice eyebrow set / Lichtste kleur
-Essence lash & brow gel mascara 
-Max & More contour stick / Highlight voor onder mijn wenkbrauw


Make-up producten voor mijn ooglook te creëeren: 
-Urban Decay Gwen Stefani oogschaduw Palette 
-Catrice prime and fine eyeshadow base 
-NYX jumbo eye pencil / 604 milk Lait 
-Miss Sporty studio Lash the miauw look mascara / Black 


Lipstick voor mijn lippen: 
-Essence 07 Sprakling miracle


Ik heb drie kleurtjes gebruikt uit de UD Gwen Stefanie Palette, op mijn volledige ooglid heb ik de gele/goudkleurige oogschaduw gebruikt en voor mijn acadeboog de blauwe kleur Danger dan heb ik het mooi geblend tot aan mijn buitenste ooghoeken voor mijn binnenste ooghoek heb ik blonde aangebracht. Op mijn waterlijn de milk potlood van NYX en dan heb ik onder mijn wimper rand een klein stukje de gele/goudkleurige oogschaduw aangebracht en afgewerkt met de blauwe kleur en dan mascara. 


Hier ziet je het resultaat, ik gebruik niet vaak blauwe oogschaduw maar dit blauwe kleur vind ik dan erg mooi! Mijn lippen heb ik rustig gehouden omdat mijn ogen te fel zijn opgemaakt, maar voor de feestdagen mag dat wel eens want anders gebruik ik altijd bruine of paarse tinten .Ik ben blij met het resultaat en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? 

Ik wens jullie alvast Prettige feestdagen & Beste wensen voor 2016, morgen kom er nog een artikel online maar dan ben ik een weekje thuis en het kan gebeuren dat er paar dagen geen artikel online komt omdat ik wil genieten met mijn vriend Dimitri van onze vakantie. Ik hoop dat jullie dat begrijpen? 









9 opmerkingen

  1. Wat een mooie producten heb je gebruikt en wat een orginele look. Vind de combinatie op je ooglid erg mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten zeg! Je hebt er een toffe look mee gemaakt. Hele fijne feestdagen Saraya x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige producten gebruik je ♡ Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige look heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik heb mijn kerst ooglook ook met dit palette gemaakt. Zelfde kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een heel tof palette love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️