Kerstpakketje Gekregen Van Manon

Hallo beauty's, een aantal weken besloten ik en Manon elkaar te verwennen met leuke kerst cadeautjes. Ik vond het niet zo gemakkelijk voor producten voor haar uit te zoeken omdat ik ook niet weet wat ze zoal heeft, maar uiteindelijk is het mij gelukt en ook heeft Manon haar best gedaan voor mij eens goed te verwennen. We besloten het voor de drukte naar elkaar toe te sturen, nieuwsgierig wat ik zoal heb gekregen? Kijk dan snel verder! 



Schattige kerstman & Primark Cinnamon Maple Geurkaars & Roomboter kransen & sterren & Chocolade kerstboompjes: Op het kaartje stond er geschreven dat ik de koekjes en de chocolade moest delen met Dimitri en dat heb ik ook gedaan, wij vonden ze beide erg lekker. Ook heb ik een schattige kerstmannetje gekregen en Manon weet dat ik van goud kleurige decoratie hou, ik ben ook erg blij met de heerlijke Geurkaars van de Primark en s'avonds ga ik deze met veel plezier branden. 


W7 Night Glow & Beauticology Strawberry en Vanilla: Ik ben zo benieuwd naar de vloeibare highlighter van W7 en de bodybutter lijk mij ook erg lekker, de verpakking ziet er alvast Cute uit. De quotes die ik in het pakket heb ontvangen vond ik ontzettend lief. 


Hema Foaming Showergel & Kneipp Limited Edition Me. Unique: Manon heeft mij verwend met twee douche producten die ik met veel plezier ga gebruiken en ook Dimitri zal ze gaan gebruiken want hij is net zoals ik dol op grapefruit geuren want zo haal je toch nog de zomer in huis terwijl het winter is! 


Merry Berry Highlighter Powder & Twee Nagellakken: Wauw ik was zo blij dat ik deze producten heb gekregen want in België is deze collectie nog niet te verkrijgen! De highlighter en de nagellakken zijn zo mooi en Manon weet precies van welke kleuren ik hou. 


Kiko Nagellak & Make-up Revolution Radiant Light & Pro Fixing Spray: Omg Manon blijft mij maar verwennen met prachtige producten, het lakje van Kiko ziet er prachtig uit en de highlighter wauw kan er uren naar kijken. Ik ben ook benieuwd naar de fixing spray, Manon je hebt echt prachtige producten uitgekozen en ik ben er zo blij mee! 


3x Giordani Gold Lippotloden: Ik heb drie prachtige lippotloden gekregen en typisch mijn kleuren! Hier ben ik zo benieuwd naar want ik denk dat Oriflame producten bij ons niet te verkrijgen is, ik kan niet wachten voor ze uit te proberen! 


Zoeva Luxe Color Blush & Zoeva Lipstick & Zoeva Naturally Yours Eyeshadow Palette: Mijn hart stond even stil...wauw ik heb drie prachtige Zoeva producten gekregen! De oogschaduwpalette is zo mooi en Dimitri dacht dat het een reep witte chocolade was, ik zei meteen nee dat is een oogschaduw Palette, hahaha! Manon weet mij echt geweldig te verwennen, ik ben er nog steeds niet goed van! 


Mac Lipstick Speak Louder: Toen ik het pakket verder aan het uitpakken was zag ik nog een kleiner rode doosje zitten en ik was natuurlijk nieuwsgierig dus ging ik het open maken maar toen zat ik met grote ogen en een kloppende hart te kijken naar een klein zwart doosje met witte details..Omg het is een Mac lipstick! Ik viel bijna flauw, hier ben ik dolgelukkig mee en is ook de perfecte kleur voor mij!! Dankjewel meid, hahaha het is je gelukt voor mij te doen schrikken! 

Wauw..wauw wat een geweldige pakket, Manon heeft mij goed verwent en wacht maar tot ze jarig is dan is het mij beurt terug voor haar te doen laten schrikken maar dan natuurlijk op een geweldige manier zoals een Mac lipstick of iets anders te verstoppen in het pakket! Ik ben er nog steeds niet goed van, je bent een toppertje! 

Ik moet nog steeds op mij zelf komen door dit geweldige pakket, maar ik wens jullie alvast een fijne maandag, 










45 opmerkingen

  1. Ik ben echt super blij dat jij er blij mee bent , geniet ervan !!! ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk pakketje heb je gekregen zeg! Ik zou ook blij zijn met een lipstick van de MAC hihi. Die kerstman is trouwens ook echt schattig! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah ook al zo'n leuk pakket, hier heb je echt wat aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw, wat een leuk pakket. Zo leuk dat jullie elkaar een pakket hebben gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi pakket met mooie producten! Ik kan je alvast vertellen dat de highlighter heel erg mooi is! Heb hem zelf ook en pak hem er regelmatig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke verwennerij! Ik lipstick van MAC is prachtig, het Zoeva palette vond ik nooit zo spectaculair maar ik zie hem steeds vaker en vind hem toch wel heeel erg mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de Zoeva palette er erg mooi uitzien, ik kan niet wachten voor er mee aan de slag te gaan ;)
      x

      Verwijderen
  7. wat heeft Manon een heerlijke producten bij elkaar gezocht voor je, echt heel leuk om te zien en ben benieuwd naar je ervaringen ermee...want zo te zien zitten er eht yummie yummie productenen tussen...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga proberen voor zoveel mogelijk producten te laten zien, maar dat kan een eindje duren want ik werk nu al een tijdje met een blog schema ;)
      X

      Verwijderen
  8. Wat ontzettend lief! Heel mooi pakket heeft ze samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad super leuke productjes! Op fb hebben we ook een groep opgestart waarin er namen getrokken worden en iedereen elkaar een secret santa kado stuurt, dat is altijd fijn :)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk zeg! Jaa is spannend hé elkaar iets opsturen :)
      x

      Verwijderen
  10. Wauw wat een superlief pakketje zeg! Je bent goed verwend, superlief dat Manon dit voor je heeft gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi pakketje! En wat heeft Manon het leuk gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ze heeft het prachtig verpakt, je ziet dat ze het met veel liefde gedaan heeft :)
      x

      Verwijderen
  12. Wat een superleuk pakket! Jullie hebben beide mooi producten uitgekozen voor elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh nou, zo'n kerstpakket zou ik ook wel willen ontvangen! Wat een heerlijke inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow dat is nu is een leuk kerstpakket :D Hele leuke make-up jes :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaaaaauw, wat hebben jullie elkaar verwent met mooie producten! Ik ben echt verliefd op de MAC lipstick die je hebt gehad, zo een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan niet wachten voor de Mac lipstick uit te proberen :)
      x

      Verwijderen
  16. Wat een tof kerstpakket! Maar de Berry Perry collectie van Essence is wel te verkrijgen in België. Hij ligt in mijn winkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij ons ligt het niet bij het kruidvat, wat raar 😕
      X

      Verwijderen
  17. Ik heb net bij Manon gekeken en was ook benieuwd naar jouw pakketje, jij hebt ook al van die mooie producten gekregen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk dat jullie dit hebben gedaan. En Manon heeft jouw ook goed verwent. Geniet lekker van al je mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettende mooie producten heb je gekregen. En die MAC, wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ahh wat een super leuke dingen, ben heel benieuwd wat je van al deze items vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een prachtig kerstpakket heb je gekregen! Ik ben gisteren naar het Kruidvat geweest en daar was de Merry Berry collectie wel al verkrijgbaar. Misschien scheelt het van filiaal tot filiaal? Veel plezier met je nieuwe make-up en producten! X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️