Kiko Moon Dust Face Powder / 01 Mysterious Pink

Hallo beauty's, nog één dagje en het is kerstavond wat gaat het toch snel niet te doen! Vandaag ga ik een prachtige Blush laten zien uit de limited Edition collectie Cosmic Starlets van Kiko die nu nog steeds te verkrijgen is bij de Kiko filialen of op de webshop, nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 
De blush zit verpakt in een glanzend rood kartonnen doosje, je ziet vooral rood kleurige details en hier en daar witte details. Ik vind de verpakking er alvast leuk en feestelijk uitzien!


Op de achterkant van het kartonnen doosje staat het ingrediëntenlijst en na openen blijft de blush 18M houdbaar. 

*Kiko is dierproefvrij
  

Als je het kartonnen doosje opent, komt er een prachtige rode doosje tevoorschijn! Sommige vinden de verpakking niet zo mooi maar ik zelf vind de verpakking wel iets hebben. De verpakking heeft een geometrische vorm met een geïntegreerde spiegel! 


De blush is verkrijgbaar in twee kleuren en ik heb gekozen voor 01 Mysterious Pink en de andere vairant is 02 Fairy Mauve. 


Kiko omschrijft: 
Blush verlichting gekookt naar de oorspronkelijke stervorm, te verlichten en te verwarmen de teint. Verschillende kleuren worden gecombineerd in één enkel product, haar gebakken formule verhoogt de zuiverheid van kleur en zorgt voor een uniforme en stralende finish. Zijn textuur is fijn, licht en zijdezacht. (Sorry voor de rare omschrijving maar dat is omdat het vertaald is met Google Translate) 

De blush is zo mooi en wat je meteen ziet is de gouden glans in de blush, de verpakking bevat ook een spiegel en dat vind ik wel handig voor onderweg zo kan je je make-up overal bijwerken. 


Oeh..de gebakken Blush van dichtbij, zo mooi! 


Het pigment is super en had ik eigenlijk ook wel verwacht van Kiko, de blush is rozig met een gouden glans. De blush doet mij denken aan Sleek Rose gold, maar die van Kiko is meer koel rozig. Ik vind de blush zo mooi! 


De blush brengt fijn aan en is niet poederig, ook is de blush gemakkelijk te blenden! Ik moet wel opletten want de blush is goed gepigementeerd en ik zou er al snel teveel blush aanbrengen op mijn wangen zodat ik eruit zie als een discobal, maar als je voorzichtig bent kan je blush mooi opbouwen naar jou gewenste kleur. Het resultaat van de blush op mijn wangen ga ik donderdag laten zien want dan komt er een kerstlook online, als ik deze blush aanbreng op mijn wangen heb ik geen highlighter meer nodig omdat deze blush al een mooie gouden glans bevat. De blush blijft ook een hele dag mooi op zijn plaats zitten, ik ben alvast fan van deze prachtige Moon Dust Face Powder! 

De Moon Dust Face Powder 01 Mysterious Pink is te verkrijgen bij de Kiko filialen of op de webshop voor 13,90€ opgelet dit is limited edition op=op
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 





16 opmerkingen

  1. Wat een pigment weer van kiko zeg! Prachtig liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie en bijzondere kleur! Ik vind de glans ook wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt heel mooi, maar ik heb al genoeg haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blush! ik vind het pigment prachtig! jammer dat Kiko niet dicht te koop is bij me! Maar bestellen kan ik altijd wel eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw! Ik vind de verpakking wel heel tof eigenlijk. En de inhoud nog wel mooier! Ik ga snel eens langs als de KIKO winkel hier in de buurt open is :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog steeds niets van Kiko in mijn bezit, maar de kerstcollectie ziet er wel heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind de verpakking zelf niet zo mooi, maar de blush zelf is echt een beauty x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verpakking is echt prachtig! Super mooie kleur ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie blush, ben alleen niet zo'n fan van de verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij ziet er echt prachtig uit, wat een onwijs goed pigment....ook de verpakking vind ik wel heel leuk om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi! Ik was bang dat ie te rood op m'n gezicht zou staan dus heb m laten liggen, hoe erg is dat..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de verpakking heel gaaf, mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De verpakking vind ik al mooi, toen ik de kleur zag dacht ik hmmm.. maar de swatch is veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️