Mac Pro Longwear Paint Pot / Mooncake

Hallo beauty's, een tijdje geleden heb ik van Brenda die mij volgt op instagram een prachtige paint pot gekregen van Mac. Brenda heeft de Mac Paint pot nog nooit gebruikt en voor mij is het leuk voor het eens uit te proberen want heb nog geen Paint pot in mijn stash, dus vandaag ga ik de paint pot Mooncake laten zien. Kijken jullie mee? 

De Paint pot zit verpakt in een zwart kartonnen doosje met witte details, net zoals de Mac lipsticks! Ik vind de verpakking van Mac er chique uitzien. De Paint pot heeft een glazen verpakking met een zwart matte dop, soms ben ik onhandig dus ik moet extra voorzichtig zijn dat ik de Paint pot niet laat vallen want anders is het gebroken en dat wil ik toch vermijden.


De Paint pot heeft een leuke naam gekregen Mooncake, ik vind de naam perfect passen bij het kleur. 


Mac omschrijft: Langhoudende, super gepigmenteerde smeuïge oogkleur die opdroogt tot een intense, levendige, parelmoeren finish! Perfecte luchtige dekking die gemakkelijk over de oogleden glijdt zonder hard te worden. De crémige formule kan gemengd worden met oogschaduws en liners. 


Oehh..het kleurtje is zo mooi, een beige/gouden tint met goudkleurige shimmers! Dit kleurtje past perfect bij mij voor een subtiele look te creëren maar ik gebruik het vooral als basis voor mijn glitter oogschaduws zo komt de glitter oogschaduw meer tot zijn recht. 


Het pigment is echt super, je ziet vooral de gouden shimmers erdoorheen! Zoals ik daarnet al zei gebruik ik het als basis. De oogkleur brengt fijn aan en is inderdaad erg smeuïg, de crémige formule wordt inderdaad niet hard en het kruipt ook niet de gedurende dag in de lijntjes van mijn oogleden. Het resultaat met shimmer oogschaduws is erg mooi want de shimmers van deze crémige oogschaduw komt er ook doorheen en mijn oogschaduw blijft de gedurende dag perfect zitten. Je kunt het apart gebruiken of te samen met een oogschaduw en ik heb ze beide geprobeerd en ik ben fan! 

Dankjewel Brenda voor deze prachtige Paint pot! 
Pro Longwear Paint Pot Mooncake was een limited edition, maar ze hebben nog andere mooie kleurtjes die ze verkopen bij de Mac store of op de webshop! De prijs voor een Paint pot is 20€. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag,  ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje zou willen nemen op Brenda haar Instagram account brendalovesmakeup





23 opmerkingen

  1. Oh wauw, gaaf zon gouden shimmery Paint Pot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze variant ken ik eigenlijk nog helemaal niet, maar vind hem erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze Paint Pot ziet er prachtig uit. Lijkt me heel mooi om te gebruiken als basis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je hem gekregen hebt. Het is echt een heel mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, deze kende ik nog niet! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb painterly en die gebruik ik graag als oogschaduwbasis, deze heeft net wat extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat deze zo goed bevalt! Het is een prachtig kleurtje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kleur! ik heb Painterly en die gebruik ik elke dag, een grote favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief dat je deze hebt gekregen! De Paint Pots zeggen mij niet zo heel veel eigenlijk, ik vind mijn eyeshadow base van Catrice prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb painterly en daar komt morgen een review van online, maar deze kleur ziet er ook erg mooi uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kleur kende ik inderdaad nog niet! Ik heb zelf Painterly en Groundwork en wil nog heel graag Constructivist. Ik vind de paint pots echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh wauw wat een mooi kleurtje. Ik ben heel erg fan van de MAC paint pots. Mijn favoriet is Vintage Selection!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, echt een hele mooie kleur! Zelf heb ik nog nooit een paint pot van Mac geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kende dit potje nog niet. Ziet er mooi uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie steeds meer over deze potjes voorbij komen, het wordt tijd om er zelf ook eens een uit te gaan proberen! Ze zien er zo mooi uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, prachtig! ♥ Wil er zelf ook eens graag een proberen, hoor er zoveel goeds over xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou van MAC paint pots! Deze ziet er supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️