Mijn Vijf Favoriete Mac Lipsticks Van 2015!

Hallo beauty's, vandaag ga ik geen favorieten laten zien van 2015 maar iets wat ik heb ontdekt in het jaar 2015! Ja hoor, ik heb Mac lipsticks ontdekt in het jaar 2015 en ik vond het wel leuk voor mijn vijf favoriete Mac lipsticks te laten zien aan jullie! Nieuwsgierig naar mijn vijf favoriete Mac lipsticks? Kijk dan snel verder! 

LoveLorn / lustre finish:

Lovelorn is een prachtige lichte roze kleur en is de perfecte kleur voor elke dag en past ook perfect bij een Smokey Eye look, ik gebruik Lovelorn erg vaak en is een grote favoriet van mij geworden! Hou jij van licht roze tinten dan is Lovelorn zeker iets voor jou! 


Pink Pearl Pop / Cremesheen finish: 

Ik hou wel van snoeperige roze tinten en Pink Pearl Pop is voor mij de perfecte snoeperige roze kleur! Dit kleurtje heeft toch wel mijn hartje sneller laten kloppen, omdat dit echt de perfecte roze kleur is voor mij! Ik draag Pink Pearl Pop ook erg vaak en is net zoals Lovelorn een grote favoriet geworden. 


Pickled Plum / Cremesheen finish: 

Net zoals Pink Pearl Pop laat Pickled Plum ook mijn hartje sneller kloppen, dit is echt een prachtige roze tint met goudkleurige shimmers! Dit kleurtje draag ik erg vaak als mijn oogmake-up ietsje suptieler is, dan hou ik wel van een felle roze kleur op mijn lippen! 
Als ik deze ooit heb opgemaakt dan koop ik deze Mac lipstick zeker opnieuw. 



GoodBye Kiss / Amplified Créme finish (Limited Edition): 

Goodbye Kiss is net zoals mijn andere Mac lipsticks een prachtige roze tint en dit kleurtje is ook perfect voor dagelijks, de huls van deze lipstick is dan ook erg mooi! Alleen spijtig dat deze lipstick maar tijdelijk was te verkrijgen, maar ik ben zo blij dat ik deze heb kunnen scoren! 



Speak Louder / Cremesheen finish: 

Deze lipstick van Mac is voor mij erg speciaal omdat ik deze heb gekregen van mijn blog vriendinnetje Manon , net zoals mijn andere vier Mac lipsticks heeft deze lipstick toch wel mijn hartje doen sneller kloppen! Het is niet echt een roze tint maar een rode tint met een roze ondertoon, erg mooi dit kleurtje! Ojaa, deze Mac lipstick laat ik nog zien in een apart artikel! 



De swatches van mijn vijf favoriete Mac lipsticks! 


Zo dit waren ze dan en ik hoop dat ik in 2016 nog veel mooie Mac lipsticks mag toevoegen aan mijn Mac collectie! Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar en een liefdevol 2016, ook wil ik mijn lezers bedanken voor jullie lieve reactie's elke dag en vooral van het lezen van mijn artikels! Ik wil mijn medebloggers ook bedanken voor de vriendschap en voor de steun en het vertrouwen dat jullie in mij hebben, dankjewel! 

Veel feest plezier vanavond en ik zie jullie terug in het nieuwejaar! 
Liefs, Saraya






17 opmerkingen

  1. Rozeglitterparadijs! Ik vind Lovelorn wel erg mooi zo als swatch. Lustering vind ik zelf ook een aanrader! Tot volgend jaar en ook jij vanavond een spetterend oud en nieuw toegewenst!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt prachtige favoriete mac lipstick meiss <3 ik wil je alvast een hele fijne jaarwisseling wensen. En dat je een top 2016 mag hebben en dat ik je dan mag ontmoeten!<3 ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen dit jaar. Love youuuu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn mooie kleurtjes! Je draagt graag roze lipsticks op je lippen zo te zien haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle vijf prachtig!! Hihi en allemaal roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes allemaal! Mijn Mac lipstick ben ik kwijt, ik baal zó!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zien er echt allemaal prachtig uit, maar goodbye kiss is wel echt een heel mooie kleur, ( ja echte petra kleur haha) fijn nieuwjaar meis,..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleur, dit zou mijn kleur ook kunnen zijn. 3 van de vijf 5 lijken heel erg op elkaar kwa kleur. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie kleuren allemaal :) De allerbeste wensen voor 2016! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind ze allemaal erg mooi! Heb een tip voor je qua kleur namelijk Girl About Town :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip, ik heb trouwens al swatches opgezocht op Google en wat een prachtige kleur en heb de kleur al op mijn wishlist geplaatst :)
      x

      Verwijderen
  10. Afgelopen jaar heb ik ook mijn eerste MAC lipstick gekocht, en het werden er meteen 3, haha. Speak Louder is ook wel iets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kleuren, ik heb zelf de eerste twee. Pickled Plum ziet er echt prachtig uit, ik ga hem volgende keer ook eens proberen bij de MAC!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Wat een mooie kleuren! Lekker roze. Lovelorn lijkt me echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij zie je wel graag roze lipsticks :D Ze zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleuren! Ik heb nog geen lipstick van Mac, maar daar wil ik dit jaar zeker verandering in brengen, haha! Heroine lijkt me een hele mooie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig nieuwjaar! Jij houdt duidelijk van roze maar dat snap ik, ik vind Speak Louder erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️