MobielKoopjes / Iphone6 Hoesjes & Stylus Pen

Hallo Beauty's, vorige week heb ik twee hoesjes en een stylus pen ontvangen van  mobielkoopjes.nl .Vandaag ga ik de iphone6 hoesjes aan jullie laten zien en de stylus pen. Ik ben dol op accessoires voor mijn iPhone maar eerlijk gezegd wissel ik te weinig af van hoesje maar vanaf  nu gaat er verandering in komen en ga ik vaker afwisselen, nieuwsgierig naar de twee hoesjes en de stylus pen? Kijk dan snel verder! 


Silicon Hoesje - special deluxe goud: 
Dit Deluxe goud hoesje vind ik zo mooi en chique tegelijk en het past perfect bij mijn gouden iphone6, zoals je ziet zijn de zijkanten van het hoesje in doorzichtig silicon zo ziet je nog het mooie gouden kleur van mijn iphone wat ik erg mooi vind. De achterkant van het hoesje is mat goud maar bovenaan en onderaan ziet je twee glanzende spiegeltjes en in het midden een rondje met een doorzichtig doorkijk venstertje zodat je het appel icoontje kan zien, vind ik erg leuk! Dit hoesje beschermt goed mijn achterkant van mijn iPhone en voelt erg kwaliteitsvol aan, ik ben zo blij met dit hoesje! 

Avani Bragatti Mountain - portemonnee hoesje in de kleur coffee:
Dit Avani Bragatti portemonnee hoesje is niet van leder maar voelt aan als zacht suède, de kleur Coffee vind ik erg mooi en chique tegelijk! Dit Avani Bragatti portemonnee hoesje is handig voor onderweg omdat je er pasjes kunt insteken en er zit nog een handige zij vakje in zodat je er geld kan instoppen vind ik erg handig! Dit portemonnee hoesje beschermt optimaal mijn iPhone zowel de achterkant als de voorkant, ook voelt het hoesje erg kwaliteitsvol aan vooral door het zacht suède materiaal. Ik ben zo blij met dit prachtige hoesje! 

Mobielkoopjes heeft een grote assortiment aan verschillende Iphone hoesjes voor ieder iPhone of smartphone, nieuwsgierig wat voor hoesjes ze nog hebben in het assortiment? Kijk dan snel op de webshop van Mobielkoopjes. Ze hebben goedkope telefoonhoesjes en accessoires!

Ambassador Capacitive - stylus pen en ballpoint:
Deze stylus pen heeft een elegante business design wat ik erg chique vind eruit zien, deze stylus pen zorgt ervoor dat u makkelijk kunt werken op uw touchscreen van je iPhone of tablet zonder dat je vingerafdrukken achterlaat. Deze stylus pen werkt op ieder toestel die een touchscreen heeft, niet alleen werkt deze stylus pen op je toestel maar je kunt er ook mee schrijven wat natuurlijk handig is voor onderweg dat je snel iets wilt opschrijven dit kan je allemaal met deze stylus pen. Ik vind dit een leuk hebbeding en zit ondertussen al in mijn handtas in het zwart doosje die ik er heb bij gekregen. 
Voor meer Accesiores kan je hier terecht!

Ik ben blij met mijn nieuwe iPhone hoesjes en met mijn business stylus pen, alles ziet er kwaliteitsvol uit! 
ik wens jullie nog een fijne donderdag, 


*Deze producten heb ik ontvangen ter review dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening!

15 opmerkingen

  1. Mooie hoesjes en die stylus is echt super handig! Hij ziet er chique uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste hoesje is tof. Zo'n bookcover hoesje vind ik zelf niet zo fijn in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze beide fijn in gebruik, leuk voor eens te afwisselen ;)
      X

      Verwijderen
  3. Ik vind allebei de hoesjes heel erg leuk! zelf ben ik niet zo met de stylus pennen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral het eerste hoesje vind ik wel heel leuk, maar die tweede lijkt mij wel heel stevig en dat heb ik altijd wel nodig haha; ik laat mijn mobiel veel te snel vallen uit onhandigheid :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het tweede hoesje is inderdaad erg stevig en beschermt ook volledig je mobiel :)
      x

      Verwijderen
  5. Wat een mooie hoesjes, erg leuk dat je ze mocht testen!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️